komsu dedıgın böyle olmalı

Merhaba sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

ben 28 yaşında bi gencim.35 yaşlarında iri göğüslü dolgun kalçalı ablam gibi biri var. komşumuz olur kendisi aramız çok iyidir arada onlara oturmaya giderim. annemlerin olmadığı bigün beni çaya davet etti. gittim evlerine zaten yan tarafımızda oturuodu. ev haliyle olduğu için günlük kıyafetlerini giymişti. tişörtünden kırmızı sütyeni görünüyordu ve ben azmaya başlamıştım. eğilip kalktıkçada
pembe renkli tangası görünüodu. bende fena halde azmıştım benim yarak sertleşmişti. bende lavaboya gitmek için ayağa kalktım gittim. geri geldiğimde hayırdır nie gittin die sordu bende yüzümü yıkamak içn gittiğimi söledim.. oda güldü ve hadi canım senin oğlanla oynamayamı gittin dedi. ben önce utandım oda utanacak bişi yok ben senin ablan sayılırım dedi. bende cesaretlendim ve yanına yaklaştım bi ara arkasını döndü ve yere eğildi ben tangasını görünce dayanamadım elimi tangasına götürdüm irkildi ve napıosun dedi.. bende seni çok istiorum dedim ve dudaklarına yapıştım karşı koymadı ve biz deliler gibi sevişmeye başladık. sevişirken tişötünü çıkardım ve sadece sütyeni kaldı. sütyeninden memelerini sıktırmaya başladım daha sonra şortunu çıkardım ve üstünde sadece sütyen ve tangası kaldı. daha sonra onlarıda çıkardım ve amını yalamya başladım çok güzel inliyordu. arkasını çevirdim ve amına girip çıkmaya başladıım. amına kökledikce hadi daha ne duruyorsun bana sahip olsana amımdan girsene dedi. bende amına doğru daha çok köklemeye başladım amı dar olduğu için zorlanıyordum ve hızlı hızlı sokup çıkartıyordum oda acı bi çığlık attı. girip çıkarken bağırıyodu. o bağırdıkça ben hızlanıyordum. ve amına boşaldım bu sefer.. çok güzeldi amına boşaldıktan sonra yarağı ağzına aldı ve beni rahatlattı. çooookk güzeldi buradan komşuma teşekkür ediyorum… yorumlarınızı bekliyorum..

4 thoughts on “komsu dedıgın böyle olmalı

  1. SLM BEN MEHMET.. 544..496..20.11..NUMARAM TELSEX FANTAZI SEXTE SINIR TANIMAM KILI VE BUYUK SIKIM VARDIR HADI SEVISELIM GERCEKTE ISTANBUL ANADOLU YAKASINDAN OLANLAR ARASIN KOLGİBBİ3450@HOTMAİL.COM

  2. Merhaba nasılsınız. 40 yaşındayım ve İstanbul’da yaşıyorum. Oturup kalkmasını bilen, gerektiği yerde ve heryerde kendisini taşıyabilecek mütaviziliğe sahip kendisini yetiştirmiş bir BEYİM. Korkmadan ve hiçbir şüphe duymadan arkadaşınız olabilecek birisiyim. Kültürlü, anlayışlı, nezih ve alımlı HANIMLARIN dikkatini çekmek istiyorum ! Sadece sevişmek isteyenler için MSN ADRESİM. kenan.mercan@hotmail.com

  3. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

  4. mrb lar ist avrupayakasından murat yaş 33 boy 1.79 içinizde sakladıgınız fantazileri gerçekleştirmek isteyen bayanlar karşılıklı güven içinde yaşanacak çok özel anlara varmısınız buluşma imkanı olan bayanların çagrı meşaj ve aramaları bekliyorum 545 499 63 88

Leave a Reply

