kızlıgımı aldı

Merhaba sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

slm lar ben gizem size çok sevdigim sevgilimın bna zorla nsl sahıp oldugunu anlatıcam unversıte yi kazanmıştım o yıl çok mutluydum ve okulda erkan die çok populer birıyle çıkıodum herşey çok guzel gidıodu takı okuldakı partıye katılana kadr ogun duz ustu etek askılı bi bluz ve ustune ceket giydım ve ewımden sevgilim gelıp aldı çok kalabalıktı ve herkes nerdeyse sarhoştu bende içitım ve bya sarhoş oldum sevgilim bni alıp ewime goturmek için partıden çıkardı saat gece yarısını geçmıştı ve onun arabasıyla ewe gidecektık çok guzel bi yerde durup kahve aldı ayılrsın ii gelr dedi sonra bi bardak daha aldı ve kahvemi bitrmek uzereydım çok kotu başım donuodu bi sure sonra erkan bacaklarımı elemeye başladı elını kaldırdım ama elerımı tutup dudaklarıma yapıştı ve sonra bayılmışım uyandıgımda ewımde salonun ortasında sandalyeye baglıydım çok tırmıştım erkan gelıp bacaklarımı elıyordu nıyetı bozmuştu sapık herıf kurtulmak için çırpındım ama olmadı sonra bluzımı çıakrdı ve gogulerımı elemeye başladı ben aglıyordum kurtulmak istıodum ama nafıle sonra etegımı kaldırıp kılotumu indirdı ve amımı okşadı sonra bacaklarııma otrup hem optu hem goguşlerımı eledı bi sure sonra kalkıp aykalarımı eledı çok korkuodum ayaklarımı çozerken tekme atmaya çalıştım ama olmadı ve bi sure sonra ayaklarımı yalamaya başladı açık soleyım bnde istemeye başladım sonra pantolununu indirdi ve bni kucaggına alıp yatak odasınagoturdu daha once hiç bole bişe yapmadım 2 mızde soynuktuk ve ben korkudan tıtrıodum bacalarımı ayırıp aletını amıma soktu ve birden bagırmaya çalışıodum ama agzım baglaıydı sesımı çıkarmıyorumdum erkan amımda gelıp gidıo bi sure sonra kanamaya başladı kızlıgım bozulmuştu çok agladım ama olan oldu artık sonra agzımı açıp opuşmeye başladık ben istıodum bı sure sonra arkadan girdi ve ben inlıodum bi sure artık bende istıodum bni çozup elırımı sıkıne goturdu bnden onu boşlatmamı istedı bende yaptım ama o acı çekıoodu sonra başımı tutup agzıma koydu ve agzıma boşaldı sonra birlıkte uyuduk uyandıgımda gitmıştı ben yatakta çıplaktım ve başım agrıodu nsl bole bişe olur die kendımı bitrdım ama olmuştu sonra onu ararıp dun gece için tşk edım ve tekar gelmesını daha eglenmek istedımı soeldm 2 gun sonra yine geldı ve onu koleye çevırdım veama aradan zzamn gçtıkce çok sıkmaya başladı ve ayrıldım şimdi kendıme yenı aşk lar arıyorum…

4 thoughts on “kızlıgımı aldı

  1. SLM BEN MEHMET.. 544..496..20.11..NUMARAM TELSEX FANTAZI SEXTE SINIR TANIMAM KILI VE BUYUK SIKIM VARDIR HADI SEVISELIM GERCEKTE ISTANBUL ANADOLU YAKASINDAN OLANLAR ARASIN KOLGİBBİ3450@HOTMAİL.COM

Leave a Reply

