gercek anı

Merhaba sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

slm ben esra 36 yaşımdayım 6 yıldır eşimden ayrı yaşıyorum 17 yaşında bir kızım var ismi burcu eşimden ayrıldıktan sonra kızımla yeni bir hayata başladık yaklaşık 3 sene hiç bir ilişki yaşamadım ama artık kızımda daha büyük olduğu için kendimi farklı zevklerle buluşturma geregi hissetmeye arzularım artmaya başlamıştı zorda oolsa kendi işimi kurmuş artık kendi ayaklarımın üstünde durabiliyordum kızımın istegiyle kızım arkadaşı olan elifin annesi hülyayı işe aldım hülya bende 4 yaş büyük 40 yaşındaydı eşinden şidet gören vede çalışmak zorunda olan bir bayndı işe başlayalı 1 ay olmuştu bir akşam sadece ikimz kalmış vede dertleşiyorduk eşinin onu hiç tatmın etmedigi sadece kandini düşündügnü söylüyor vede kendisinin çok arzulu olduğnu ima ediyordu bende kendisine eşinin onun aldatıp aldatmadığnı sordum hülya evet aldatıyor dedi sen hiç aldattınmi diye sorduğumda öldürür beni dedi.
bu konuşmadan sonra 2 hafta hiç konuşmadık bir sabah işe geldigimde gözünün birinin mor olduğnu gördüm sormama gerek yoktu eşinin yaptığnı biliyordum akşam olmuş iş çıkışında arabama binmesini söyledim ve bizim eve gittin biraz kafasını dagıtmaya ihtiyacı olduğnu düşünerek içki içermisin diye sordum bazen bira dedi birer bira getirdim bir daha bir daha derken gece 2 olmuştu yatmak için kalktığında ayakta zor duruyordu hemen yardım etkem için kaltuğuna girdigimde gögüslerinin ne kadar diri olduğnu anladım çaktırmadan ellemeye çalışıyordum birden ne olduğnu anlamadan çekinme ellemek istiyorsan elleye bilirsin dedi gercekmi diye evet bunu bende istiyorum dedi bir anda öpüşmeye başladık aman allahım yıllardı hayalini kurduğum ilişki hiç beklemedigin bir anda karşıma çıkmıştı ikimizinde arzulu oluşu ilişkinin adeta çoşkun irak gibi çağlamamıza sebep oluyordu her şeyi unutmuş birbirimizi arzulu dudaklarla opüyor okşuyorduk öpüşmemiz yaklaşık bi 15 dakika kadar şürmüş ben hiç vakit kaybetmeden kulak memelerini oradanda ince uzun boynunu yalamaya başlamıştım yılların vermiş olduğu birikmişlikle ikimizde fazla gecmeden ilk orgazmımızı yaşıtıkvede uyuya kalmıştık ertesi sabah hülya bende önce kahvaltıyıda hazırlamış erkende çıkmıuştı bende 12 gibi iş gitmişti işteydi vede benimle hiç konuşmuyordu saat 3 gibi yeme çıkmak için izin istedi bende verdim arkasından gittim yemek şiparişini verdi bende masasına oturdum neden kaçtığnı sordum yaptığmızın doğru olmadığnı kızlarımızın arkadaş olduğnu vede öğrenirlerse yuzlarine bakamayacağmızı söyledi haklı olabilirdi durakladım biraz düşündükten sonra bu kadar zaman onlae için yaşadık şimdi birazda kendimiz için yaşayalım dedim bende istiyorum ama olmaz dedi istemiyerekte olsa evet dedi ve ev doğru yola çıktık bende o gün mini bir etek vardı bunu benim içinmi giydi dedi bende evet dedim bacaklarımı okşamaya başladı trafikte gidiyor bir taraftanda okşanıyordum elini iyice yukarıya kaydırmış sonunda hafif kıllı vajınama kilotumun üstünden ulaşmıtı bir iki dakika içindede eve gelmiştik sanki arabadan inip eve gidinceye kadar bir ömür geçti eve girdigimizde ise ikimzde mütiş bir şekilde öpüşerek birbirimizi okşuyor vede soyuyorduk ben 2 yada 3 dakika içinde çırıl çıplak kalmış hülya ise sadece kilotu kalmıştı öyle istekli vede arzu doluyduki anlatamam beni halının üszerine yatırarak her yerimi yalama başladı o kadar istekli vede şehvetliydiki ben onun isteklerine neredeyse cevap veremeyecek duruma düşüyordum diliyle gogus uclarımı yalaryarak aşgıya doğru iniyor vede vajına ulaşıyordu zevkten sırılsıklam olan vajınamı diliyle öyle güzel yalıyor vede dil darbeleri vuruyorduki inan ben böyle zevk hayatımda tatmadım ben sarsılarak defalarca boşalmış vede orgazmın zirvesine çıkmıştım sıra ise bana gelmişti o kadar bitkin düşmüştümki kolumu bile kaldıracak halım kalmamasına karşın benimde onu mutlu etme istegimle birlikte bu kez üste ben vardım hülya gözleriyle adeta bana yalvarıyordu bende hemen o mütiş etli dudaklarında öperek onu odüllendiryorumdum kulak memesinden o ince boynu oradanda yaşına göre oldukca dik olan gogulerini yalıyor uclarında daireler ciziyordum bu o nu çok mutlu etmiş olmalıki sevgi sözcükleri dokuluyordu dudaklarından bende o sözlere karşılık verir gibi daha arzulu yalıyordum hülyamıgögüslerinden yavaşca vajınasına doğru süzüdüğümde vajınasının sırılsıklam olduğnu gördüm hülya artık dayanamayacak kadar dolmuştu artık dil darbelerimin daha hızlı vede sert olmasını istiyordu bende karşılık veriyordum inanılmaz bir şekilde altımda bir yılan gibi kıvranıyordu sonunda hülyamda orgazım olmuştu kalkıp yatak odasına gecip birbirimize sarılarak uyduk sabah bu sefer dudagımdan öperek kalk aşkım sabah oldu diyerek kahvaltıya kaldırşı beni çok etkilmişti.haberleşmek isteyenler için iremsu.55@hotmail.com

Leave a Reply

