farklı bir macera

Merhaba sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

selam arkadaşlar 2 gün önce hikayelerimi okuyan bir kız beni msn den ekledi, geç saatlerde selamlaştık ve sohbete başladık, yazdıklarımdan çok etkilenmiş, epeyce bir koyu sohbete girdik, gecenin sonunda bunu bir hikaye olarak paylaşmamı istediği için yazıyorum, kamera açmasını istedim önce çekiniyor, açmaya yanaşmıyordu, ancak sex sohbetine başlamıştık ve anlattıklarımla tahrik olmaya başladığını anlamıştım. bana bir süre sonra boşaldığını söyledi, az sonra 5 dk. müsaade diyerek ayrıldı birden kendisinden ,kamera daveti geldiğini görünce hemen açtım, karşımda iri göğüslü, çok güzel bir afet oturuyordu, vay seksi kız çok güzelmişsin diye lafa girdim, sana bi sürprizim olacak dedi, nedir merak ettim doğrusu dedim, odasının kapısı açıldı ve içeri bir bayan girdi, selam diyerek sohbete katıldı o da, hayret etmiştim, şimdi bu iki güzel ve seksi kızla sohbete devam ediyorduk, az sonra biri kamerayı arkalarında duran yatağa doğru çevirdi, kendisi de gidip yatağa uzandı, diğeri ise yanına yaklaştı ve öpüşmeye başladılar, bu kızların lezbiyen olduklarını o zaman fark ettim, deli gibi öpüşüyorlardı, birbirlerinin göğüslerini kalçalarını okşayıp zevke geliyorlardı, bir yandan da üzerlerinde kalan iç çamaşırlarını çıkarıyorlardı. izlemesi bile garip gelmişti, ilk defa lezbiyen sevişmesini canlı seyrediyordum, biri domaldı ve diğeri arkasına geçerek her yerini yalamaya devam etti, sonra yer değiştirdiler, birbirlerinin amcıklarına sırasıyla vibratör soktular, çılgın gibiydiler, sevişmeleri epey sürdü, ben de öylece ekranda onları izliyordum, birbirlerini boşalttıktan sonra ekrana gelip suhbete devam ettiler ve şovlarını nasıl bulduğumu sordular, mmükemmel olduğunu söyleyerek ekledim: aranızda olmak isterdim, gülümseyerek belki bir gün dediler, ben de onlara ekranda benim aleti seyrettirip hayran bıraktım. sohbetimiz devam etti, buluşma günü ayarlayıp bu tatlı hatunları en kısa zamanda muratlarına erdireceğim. zevkin doruklarını tatmak isteyen ciddi kişler eklesin met.in_kilic@hotmail.com

Leave a Reply

