en yakın arkadasımla

Merhaba sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

merhaba arkadaslar.. 14 yasimdan beri Almanya’da yasiyorum.. Annem Alman oldugu icin. neyse bunlar gereksiz seyler. Size ilk deneyimimi anlatmak istiyorum. Cocuklugumdan beri cok yakin oldugum bir arkadasim vardi. Ismi Maria. Almanya’ya göc etmisler o konuları pek ayrintili anlatmiyor bana. Birgün okul cikisi beni evlerine cagirdi ailesi yokmus ve film izleriz dedi. o zaman 18 yasindayim kabul ettim ve gittim. (suan 20 yasindayim) Eve gittigimde bana sarildi bende sarildim gögüslerim 90 bedendi onunki de öyleydi birbirine deydi gögüslerimiz bir hos olmustum.. iceri gectik bana caktirmadan kapiyi kilitledi bende ses etmedim. koltuga oturdum ve filmi acmasini bekledim bu sirada kola vs getirmisti. sans ya,o günde sütyen giymemistim. neyse bu bir film koydu. film degil aslinda iki lezbiyen tahmin etmissinizdir. birden Maria’nın yüzüne baktim kolayi gögüslerime döktü ve ardindan kendisinkine döktü ben hala sasiriyordum. gögüs uclarimiz belli olmustu. t-shirti mi cikardi cikarir cikarmak koltuga yatirdi beni bir yandan kendi t-shirtini cikariyor,bir yandan da gögüslerimi isiriyor,emiyordu. zevkten patliyordu simdiden biliyordum bende öyleydim. hic ses etmedim bende deli gibi istiyordum. altimda sort vardi hemen fermuarini acti ve külotumun üstünden amimi ellemeye basladi amim sirilsiklamdi. daha sonra külodumu cikarip yalamaya basladi. zevk sularim akmisti. o suyu agzinda biriktirdi ve gögüslerime birakti sonra orada gögüslerimi emerek tekrar agzina aldi. amimi bir yandan parmakliyor bir yandan emiyordu daha sonra dudaklarima geldi deli gibi öpüsüyorduk altima aldim onu. ilk önce gögüslerini emdim kola hala vardi üstünde.. hemen amini actim yaladim. tadi o kadar güzeldi ki kendimi alamadim belki 20 dakika boyunca yalamisimdir. daha sonra 1 parmak 2 parmak derken kolumu soktum amina. ciglik atiyor bagiriyordu. ama zevktendi biliyordum. sonra 69 pozisyonu aldik. ikimizde bir anda bosaldik. ben yorulmustum ama Maria zorluyordu. en son amima kalan kolayi döktü ve neredeyse 1 saat boyunca emdi. zevkten delirmek üzereydim. amlarimizi birbirine sürttük. ailesi is gezisinde oldugu icin bu gece yoktu. bunu son dakika ögrenmistik. hemen ailemi arayip bu aksam burada kalmak icin izin aldim. ve saatlerce sevistik. artik her hafta birgün mutlaka bulusuyoruz..

Leave a Reply

