buluşma

Merhaba sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

selam herkese geçenlerde size bahsetmiştim, hikayelerimi beğenen arzu isimli kızın beni msn den eklediğini ve kameradaki kız ark. la sevişmesini, dün gece buluşmaya karar verdik, beni evlerine davet ettiler, kız ark. nın adı da sibel. ikisi de ekranda göründüklerinden çok daha güzel ve seksiydiler gerçekten, ama sibel beni daha fazla tahrik etmişti, kıçına yapışan bir tayt giymiş, üzerinde de belini açıkta bırakan bir tişört vardı, arzu kahve yaptı içiyorduk, bir yandan da sohbete koyulduk, kahvelerimizi içinde arzu bana dolaptan soğuk bir içecek ikram etti, içerken izle bizi dedi, arzu üzerindeki bluzunu çıkardı ve karşımdaki koltuğa oturdu, sibel de dizlerinin üstüne çömelerek karşısına geçti başladılar sevişmeye, sibel arzu nun alt eşofmanını ve dantelli kilodunu sıyırarak başını bacaklarının arasına sokup amını emmeye başladı, deli gibi emiyordu, nerdeyse kopartacak sandım ki; arzu çılgın gibi inleyerek karşılık veriyordu sibel e, sibel bu sırada götünü tam bana karşı dönmüştü, diz üstü domalmasıyla taş gibi olan kıçı beni çok tahrik etmişti, elimi istem dışı sikime götürüp sıvazladım, arzu nun bu sırada ban baktığını fark ettim, eliyle beni yanına çağırdı, yanına yanaştım ve dudaklarına birden yumuldum, dehşet bir ,duyguydu, bunu ilk defa yapıyordum 2 kızla birden yani, sibel amını ben dudaklarını, boynunu emiyordum, göğüslerine doğru indim, sütyenini sıyırıp, göğüslerinin altına indirdim, meme uçları taş gibi olmuştu, üçümüz de çılgınlar gibi sevişiyorduk, az sonra arzu nun titreyerek boşaldığını hissettim, az sonra sibel masaya karşı ellerini koyup domaldı, arzu bu sefer arkasına geçip taytını çıkarmadan üzerinden amını götünü yalamaya başladı, bu fırsatta ben de arzu nun arkasına geçip okşamaya başladım, sonra sikimi çıkarıp amına götüne sürtmeye başladım, arzu azmış kudurmuştu, sok tatlım hadi gir içime dedi, daha fazla bekleyemedim ve birden amına girip hızla kökledim, sert şekilde girip çıkıyordum, arzu çığlıklar atıyordu resmen, bu beni daha da hızlandırıp, azdırmıştı, ritmlerimi iyice arttırdım, arzu sibel i yalamayı bırakmış sikimin tadına bakmakla meşgul oluyordu, sibel i bir elimle çekip dudaklarına yumuldum, bir yandan domalmış arzu yu amından sikerken, bir yandan sibel le sevişiyordum, zevkin doruklarına ermek üzereydik, daha sonra arzu yu masaya sırt üstü çevirip bacaklarını omzuma aldım ve amına köklemeye devam ettim, sibel kenara çekilip koltukta amını parmaklamaya başlamıştı, arzu yu türlü pozisyonlarda çevirip sikerken koltuktaki sibel in beni heyecanla beklediğini biliyordum, sonunda arzu nun göğüslerinin arasına boşalmıştım, sıra beni en çok tahrik eden sibel deydi, sikimi ağzına verdim ve yalamaya başladı, adeta koparacak gibi yalıyordu, göğüslerinin arasında gidip gelmeye başladım, yan çevirip taytını baldırına kadar sıyırıp dilimle amına daldım, sibel zevkten dört köşeydi, uzun süre emerek sonunda onu boşalttım. kalkarak ellerini duvara dayadı, altındakini tamamen çıkarmıştı artık, bacaklarını açıp arkadan amına girmek istedim fakat bakire olduğunu söyleyerek götünden girmemi istedi, önce şaşkın olmakla beraber kabul ettim, götünün deliğini aralayıp sikimin ucunu yavaşça sokmaya başladım, gidip geldikçe hızlanıyor yavaşça tamamını sokmaya çalışıyordum ama götü de dardı, belli ki pek fazla yapmamıştı, alıştıra alıştıra sokup götünden becermeye devam ettim, dişleriyle dudaklarını ısırıyor, bağırmamak için kendini zor tutuyordu, sonunda iyice hızlanmış ve sibel in götünü adeta deliyordum, rahat bırak kendini kasma dedim, elinde değil titriyordu, sonra içine boşalabileceğimi söyledi, ben de bir süre siktikten sonra göt deliğine boşaldım, spermlerim götünün dışına taşmış akmıştı, eliyle peçete alıp temizledi, az sonra arzu tekrar içeri gelmişti, beni odasına çağırdı, yatağında sevişmeye başladık, her yerini yalıyordum o da benim tabii, bir süre sonra sibel de tekrar bize katıldı sırayla ikisini de yatakta becerdim, ama sibel amını sadece yalatıyor becertmiyordu, içine girmeme izin vermedi, sabah ordan ayrılırken bambaşka duygular içindeydim, bakalım önümüzde daha ne maceralar olacak. eklemek isteyenler met.in_kilic@hotmail.com ist dan her türlü sex için güzel bayanları bekliyorum.

Leave a Reply

