İçimdeki dişi şeytan daha yeni başlamıştı.

Merhaba sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

Merhaba sizinle ilginç bir anımı paylaşmak istiyorum. Umarım beğenirsiniz.
Bundan 5 sene önce henüz liseye yeni başlamıştım. ve vucudum akranlarıma göre daha geç serpilmişti. 15 yaşında olmama rağmen hale minik göğüslerim ve çocuksu bir yüzüm vardı.Bunun yanında hala çoçukluktan gelen bazı fobilerimden kurtulamamıştım. Bir haftasonu anne ve babam yeni aldıkları yazlıkta vakit geçirmek için şehir dışına çıktılar.

Abimle ben evde kalmıştık. abim beenim için herzaman koruyucu güçlü sevdiğim bir insan olmuştu. hatta o yaşlardan abimden yakışıklı hiç bir erkek görmezdim. Gerçektende abim o sıralar 20 yaşında üniversiteye giden sportmen fit vucutlu sarışın uzun boylu etrafındaki kızlar tarafından beğenilen populer bir insandı. Babam o sene abime harika bir spor araba almıştı.Onu her gördüğümde arabadan başka bir kız iniyordu.

Neyse o akşam abim ilk defa arkadaş ortamıyla beni tanıştırdı. Hep beraber bir cluba gittik. ilk defa haytımda bir cluba gitmiştim. etraftan oğlanlar bana bakıyorlar fakat abim yanımdan hiç ayrılmıyordu hatta o akşam kız arkadaşıyla ilgilenmeyip tamamen benimleydi. çok mutlu olmuştum. Daha sonra clubten çıkıp arkadaşlarıyla vedalaştık. Kız arkadaşı gamzeyi evine bıraktık ve eve geldik

Fakat biz yolda gelirken hava değişti ve bardaktan boşanırcasına şimşek ve gök gürültüleriyle beraber yağmur yağıyordu. çoçukluğumdan beri hep şimşek çakmasından korkmuştum ve hemen annemlerin yanına gidip yatardım. o 2 akşam annemler yoktu. Eve gelince abime bu akşam benimle yatması için yalvardım. ilk başta istemedi ama göz yaşlarıma hiç bir zaman dayanamazdı. Peki dedi. Abimle yazda olsa kışta olsa hiç pijama giydiğini görmedim hep boxeriyla yatardı fakat o akşam birlikte yatcağımızdan dolayı pijama bulup giymişti. Ona benden çekinmesi gerekmediğini nasıl rahat ediyorsan düzenini bozma abicim dedim. Ok dedi pijamalarını çıkartıp yatağa girdi bende abim gibi pijamalardan nefret ederdim. Soyundum sütyenimi çıkardım geceliğimi giydim ve yatağa yattım.

O sırada büyük bir gök gürültüsü camları nerdeyse kırıcaktı çok korktum ve abi bana sarıl ve yanımdan lütfen gitme dedim. o da ben yanımdayım ufaklık korkmana gerek yok deeyip arkamdan sarıldı. O akşam gayet masumane başlamıştı. fakat gece yarısı uyandığımda popomda sert bir şey hissettim.Tam vajinamın en hassas noktasına deeğiyordu. Biraz kıpırdandım fakat kıpırdandıkça içim bir garip oldu. ve abimin penisi dahada sertleşti. O sırada abimin bir elinin tam minik göğüslerimi çoktan kavramış olduğunu fark ettim. Abim ise gayet rahat uyumaktaydı. Tam kalkacaktım ki büyük bir gök gürültüsü daha patladı korkup abime daha da sokuldum Bu sefer resmen altımdaki donum olmasa başı vajinama değen penisi içime girecekti. ben sokulunca penis artık kaya gibi sem sertti. Kaçamıyordum korkuyordum aynı zamanda aşırı derecde zevk almaya başlamıştım bende korkuyu eğlenceye çevirmeye karar verdim. Abimin uykusu ağırdı nasıl olsa yanımdaydı ve ben çok azmıştım.

Yalnız o an ne kadar tehlikeli bir şey yaptığımı uyuyan devi uyandırdığımda sonumun ne olacağını düşünmüyordum. Yavaş yavaş popomu abimin penisine sürtmeye başladım . Sürtükçe ateş gibi yanıyodum.Dahada ileri gitmeye karar verdim. Daha çok istiyordum. Dayanamıyordum. Geceliğimi sıyırdım. Elimle tersten abimin boxerindan penisini tuttum sonra abimin penisini tutan boxerin tuğmasını açtım ve artık canlı abimin yarağının sıcaklığını hisediyordum. Daha bastırıp donum sırılsıklam oluncaya kadar popomu sürtmeye devam ettim. O sırada abimin göğsümü yarım şekilde tutan eli kasıldı. ve göğsümü sımsıkı avuçladı. Abim Gamze diye seslendi .Beni kızarkaşı sanıyor onun yatağında yatığını düşünüyordu herhalde. Yarım uykulu yapma gamze dedi. Ben dahada popomu bastırdım hatta hafiften donumu yarıya kadar sıyırmıştım. Gök gürültüsü falan umrumda değildi artık tek isteğim o kaya gibi sert penisi içimde hissetmek istiyordum.

Ve sonunda olan oldu abim çıldırmış gibi boyunlarımdan ensemden beni öpüp yalamaya başladı göğüslerimin ucunu sıkıyor. amımı avuçluyor. penisini bastırdıkça bastırıyordu. Diğer eliyle donumu indirdi. beni çevirdi . Tam göğüslerime saldıracakken yüzümü Gördü. Donup kalmıştı ki onu oyle bir ateşle öptüm ki yine çıldırdı. Artık ne o ne ben umursamıyor. Alevler tüm şehri sarmıştı artık yangını durdurmak imkansızdı. Aşağa doğru kaydı vajinamı deli gibi emercesine yaladı yedi. Ben artık iyece çıldırmıştım öyle bir kasıldım ki abimin yüzüne zevk doruğumun suları boşaldı.

Onun o kaslı vucudu beni kaldırdı. ve aniden o kaya tüm engeleri parçalayarak vajinamın sonuna kadar girdi. Oyle bir çığlık atmıştım ki o kadar canım yanmıştı ki yaşadığım orgazmın zevk kasılmalarını unuttum. Abi çık diye bağırdım .Ama ben kaşınmıştım uyuyan ejdarha uyanmıştı abim sanki o çok sevdiği minik kardeşi değilde angeline jolie ile sevişiyordu beni hayvan gibi sikiyordu. sonuna kadar bastıryor. penisi sonuna kadar çıkartıp yine dibim sokuyordu ve onu o kadar hızla yapıyordu ki zevk ve acıdan artık ağlıyordum “Abi ne olursun dur yalvarırım diye” ama umrund bile diğildi .Sonra beni bir hamlede ters çevirdi.

Ve doggy sitili pompalamaya başladı. o kadar büyük ve hızılıydı ki daracıcık amcığıma hiç acımıyordu parçalıyordu resmen. Ağlamalarıma bile ilk defa tepki vermiyordu sanki abim gitmiş içinden bir canavar çıkmış beni sikiyordu. Hiç bir şey demedeen sadece sert sikiyordu. Bitmiyordu o anlar o zaman bana ömür gibi gelmişti tekrar beni çevirdi ve ayağa kalkıp kucağına aldı

artık resmen abmin yarağı beni havada zıplatıyordu. Dur ne olursun artık yeter diye bağırıyordum ama nafile daha sonra çalışma masama götürdü ve sert bir şekilde ayaklarımı havaya kaldırdı İçime o kadar seri girip çıkıyordu ki artık sürtünmeden midir acıya alıştığımdan mıdır sadece zevk ağır bastı ve bu sefer göz yaşlarımı yerine tekrar zevk çığlıkları başladı. Aynı kandan olduğumuzdan bende çıldırdım masadan doğrulup abimi tekrar yatağa atıp penisini içime soktum şimdi sıra bende ben deli gibi üstünde zıplayıp onu amımla sikiyordum. ve tekrar boşaldım tanrım harika bir duyguydu. Abim sevişmemizden sonra kızlar bir kere bu penisin tadını aldımı erkeklerden 10 kat fazla azgın oluyorlar demişti. haklıymış ve sonunda boşalmamdan bir kaç dakka sonra abimde içime boşaldı. Hala çocuck olduğumdan içime boşalmasının ne gibi sonuçlar yaratacağını bilmiyordum.

Deli gibi terlemiştik çarşafım amin penisinde kızlığımın kalıntıları olan kan damlaları vardı. uzun süre öpüştük ve tekrar uyuduk. Sabah olduğunda abim pişmandı kendine vuryordu beni dinleeyip o akşam yatığı için. Sarıldım ve dudaklarına yapıştım lütfen üzülme benim hatam ama ben pişman değilim lütfen bana küsme deyip gözlerimi doldurdum bu taktik ona karşı sevişmemiz haricinde bugune kadar hep işe yaramıştır.

Şimdi abim evlendi hatta eşi hamile fakat ne zaman canım istese dolu gözler ona bakıp o canavarı ortaya hala çıkartıyorum…

Leave a Reply

