bakire degilmil

Merhaba sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

slm ben yasadıgım ve hala devam eden ilişkimi anlatacagım.adı.bundan 4 sene önce ailece tatile gitmiştik biz 3 kardesiz abim ablam ve ben abim o sene yeni evlenmişti o baska bi yere biz baska bir yere gittik tatatile.ablam o zamana kadar hiç ilgimi cekmemişti.taki o aksama kadar.beraber diskoya gitmişrik ırtam harikaydı ve bizde eylenceye katıldık.saatler ilerledikce içkininde verdigi rahatlıkla eylence har safhadaydı hiç kimse kimseyi görmüyordu.ablam onumde dans ediyo bense kendime bi cıtır arıyodum.ablam gittikce yaklasıyodu bana dogru ara sıra bana bakıp gulumsuyordu.uzerınde askılı bi badi altında ise mini etek vardı en sonunda bana götünü iyice dayadı ilk kendimi cektim fakat bara dayanmıstım artık.ablam kulagıma fısıldayarak kacma benden dedi.ve götünle nerdetse sikimi kıracaktı.benim alet zaten etraftakileri seyretmekten dimdikti.neyse kısa keselim.bar cıkısı ablam eve gitmeyelim ev dolu vi otelegidelim bak sana neler yapacam deyip gülerek tam karsıdaki otele giedi ve bi oda kiraladı odaya cıkar cıkmaz uzerime atladı bende artık abla falan dinlemwdim ve yumuldum tas gibi memelerine.nasıl soyundugumuzu anlamamıstım bile.ablam onumde diz çökmüş sikimi agzına almaya calısıyodu.sikim agzını dolduruyor hepsini alamıyodu.bir süre boyle devam etti alkolyn etkisiyle bende bosalmak bilmiyodum.sikimi cıkardı ve o tazecık amını agzıma bastırdı.sen bosalmak bilmiyosun beni bosalt bari dedi amının suları ta topuklarına inmiş bense onları yalıya yalıya amına kadar gelmiştim.bi yandanda korkuyodum kendimi tutamatıp ablamın kızlıgını bozarsam diye.ufaf ufak dil darbelwri atıyor ablam ıse zevkten kıvranıyodu ve dayanamayıp beni uzerine cekti hadi artık bastır sik beni diye yalvarmaya basladı .abla bakirelik der demez yok askım ablan daha once yarak yedi ama böylesini degil deyince bende saldım kendimi ve yaragımı amının uzerinde gezdirmeye basladım oysa bana yalvarıyodu hadi tatlım hadi askım sik o amı sik ablanı diye.yavas yavas sokmaya vasladım amı sanki daha önce sikilnemil gibi daractı yavas yavas dedi bi anda hepsini alamam dagatma amımı daha cok siken o amı diyordu.bende yavas yavas ablamı altımd inlete inlete sokkuyordum tamamı girince gizli bi sekilde gitgel yaparak 9-10 dakika sonra ablam titreyerek bosaldıgını gissettim amı yabıyordu sanki hemen yaragimi cıkardı icime bosalma dedi ve yine agzına aldı oyle bi yalıyoduki anlatamam ve bende inleye inleya agzına bosaldım agzından döller akıyodu ve hepsini yuttu.yataga uzandık beraber kızlıgını kime verdin diye sordum ve abim cevabini aldım sasırmıstım meyer benden önce abimle sikişiyormus abim evlenince bana göz koymu orospu ablam neyse oyle uyuduk.sabah uyanınca bi sefer daha sikrim ablamı ve otelden ayrılıp eve gittik annem ve babam meraktan sabaha kadar uyumamıslar.bizde arkadaslarda kaldık dedik.simdi ablam evli ama hla ablamı bagırta bagırta sikiyorum…..

Leave a Reply

