ANNEM KIYAMADI

Merhaba sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

Merhaba arkadaşlar size kendimden bahsedeyim başımdan geçen olaylar yılar önce geçti ozamanlar şişman bir çocuktum hiç kız arkadaşım yoktu ve kızlara yaklaşamıyordum annem yurt dışında çalışıyordu ben annaannemle kalıyordum annem yazları geliyordu tatile çok yanlızdım piskolojim bozulmuştu okular kapanmış annem gelicekti izine beni tek mutlu eden buydu annem den bahsedeyim tombul 1,60 boylarında yuvarlak hatlara sahip bir bayandı babam yoktu ayrılmışlardı ben hiç tanımadım babamı başımdan geçenlere geçeyim uzatmadan.
Annem gelmişti komşular akrabalar muhabet sohpet annem benle ilgilenemedi iyicene bozulmuştum misafirler gitti annemle başbaşa kaldık beni yanına çagırdı gitmedim bak sana neler aldım filan diyordu baktı gitmiyoru yanıma geldi sarıldı çok özledigini anlatıyordu elimden tutup aldıklarını gösterdi ben hala somurtuyodum neden mutlu olmadıgımı bi sorunmu oldugunu sordu bende başladım anlatmaya çok yanlız oldugumu kendimi kötü hisettigimi beni neden burda bıraktıgını soruyordum türkiyede okumamın burda yetişmemin daha iyi olacagını anlatıyordu çok kilolu oldugumu bir kız arkadalşım olmadıgını ne yapmam gerektigini bunların sebebi sensin anne diyordum yüzüne baktıgımda aglıyordu hiç arkadaşım olup olmadıgını sordu arkadaşım var amma kız arkadaşım olmadıgını ve merak etigim şeylar oldugunu söledim neyi merak ediyosun dedi arkadaşlarım anlatıyor öpüştüklerini kızların memelerini cinsel organlarını ben hiç görmedim ve merak ediyrum amma hiç kızarkadaşım yok kilolarım yüzünden yaklaşmıyolar bile annem aglıyarakbeni dinliyordu hep senin yüzünden beni yanlız bırakıyosun diye bagırıyodum kapıyı çarpıp kendi odama gitim annem sölediklerimi düşünüyordum haklıbile olsam kırmamalıydım onu kalkıpözürdilemek için yanına gitmeye karar verdim solonda yoktu odasına dogru yöneldim kapısı aralıktı geceligini giyiyordu anne diye seslendim efendim dedi girebilirmiyim dedim gel dedi anne seni üzdüysem özürdilerim amma çok piskolojim bozuldu dedim sana kızmıyorum canım suçlu olan benim seni yanlız bırakmamam lazım dedi birbirimize sarıldık annem beraber yatalım anlat bakalım sorunlarını dedi beraber yataga yatık neyi merak ediyosun diye başladı hiç kadın vicudu görmedigimi söledim ayagı kalktı ve geceligini çıkardı südyen ve kilodu yoktu gelburaya dedi neyi merak ediyosan doyasıya bak dedi ben memelerinielemeye başladım amına indim büyükbir merakla inceliyodum tamammı diye bir sesle irkildim tamam dedim başka neyi merak ediyosun dedi öpüşmeyi dedim üzerindekileri çıkar ve yataga uzan dedi soyundum yanıma geldi ve hanimiş benim minik kuşum diyordu dudaklarını dudaklarıma dayadı dilini ver diyordu nedese onu yapıyordum aşagıya dogru indi 12cm pipimi agzına almaya başladı dogruldu ve amına yerleştirdi bir iki sıpladı ve ben boşaldım tekrar agzına aldı ve agzına boşaltına kadar durmadı uzandı ve ne yapmak istiyosan yap dedi 1 saat boyunca her yerini yaladım uyuya kalmışım sabah kaldırdı beni kendi elleriyle banyo yaptırdı kalvaltı yaptık senle gezelim dedi dışarı çıktık ben yine sikmek istiyordum amma dışardaydı dayanamadım söledim annededim efendim dedi ben yine istiyorum dedim dışardayız dedi amma istiyorumdedim tamam dedi umumi bir tuvalete girdik ben küçük oldugum için bi sorun olmadı annem etegini sıyırdı kilodu yoktu altında ben ayakta duruyodum annem çömeldi ve agzına aldı pipim kalkınca kapı koluna tutunarak domaldı altan eliyle tutup amına soktu pipimi birkaç gitgelde boşaldım amından çıkan pipimi yalayarak temizledi bana bakarak ammımı sen temizle dedi benimgibi amını yalayarak temizledim toparlanıp dışarı çıktık birazdaha dolaştık eve dönmek için otobüse bindik akşam iş çıkış saati oldugundan kalabalıktı annem ben sıkışmayayım diye beni önünde tutuyodu iyicene sıkışmıştım adamın biri annemin arkasına geçmiş dayıyordu ben sıkışmayayım diye öne kaçamıyodu adam annemin kaçmamasından cesaret alarak iyicene yaslanıyodu elini annemin amına dogru soktu annemin latında kilot olmadıgı için annemin amını parmaklıyodu diger eliylede kendi aletini sıfazlıyodu annemin etegine boşaldı ve arkasındançekildi durakta indik annem arkamabak bişey varmı dedi adamın dölü vardı evet dedim peçete verdi sildim amma beyaz izkaldı eve gitik anneme ne oldugunu sordum çok zevk aldıgını söledi kızdınmı diye sordu hayır dedim aslında kızmıştım amma benlede olmaz diye söleyemedim akşam olmuştu yemegimizi yedik dışarı çıkalım dedi yürüyelim dedi tamam dedim odasına gitti geldi altında siyah çorap vardı üzerinde kalçasını örten mont vardı çizmelerini giyerken domaldı giydigi çorabın ag kısmı açıktı kilot yoktu anne altında nevar dedim montunu açtı agkısmı açık kilotlu çorap ve südyen vardı sadece böle rahat dedi parka geldik yürüyoduk hava soguk oldugundan kimseler yoktu karanlık olan kısımlarında bazı çifler vardı annem çişinin geldigini söledi çalılara gidelim dedi çalının dibine çömeldi çişini yapmaya başladı bir tıkırtı geldi evsiz bir adamdı sevişenleri izliyodu annemi izliyodu annem kalktı adam yanımıza geldi şaşırmıştı annem adama ne oldugnu sordu adam çok üşüdügünğ söledi annem ne yapabilirim ben dedi adam ısıtabilirsiniz dedi annem bana baktı olmaz dergibi kafamı salladım annem git başımdan polis çagırıcam dedi çalılardan çıkmaya çalışıyordu adam beni tutu ve bıçak dayadı anneme şimdi ne düşünüyosun dedi annem adamın yanına geldi bıçagı almaya çalışıyodu adam annemi yere itti güzelikle olsun istiyorum dedi annemtamam oglumu bırak dedi montunu yere serdi ve bacaklarını açtı adam deligibi annemin amını yalıyodu pis aletini çıkardı ve annemin agzına verdi anneme domalmasını söledi arka deligine sokmaya başladı annem yerdeki çimleri yoluyodu adam annemin götüne boşaldı sırt üstü yatırdı amına girmeye başladı annem gözgöze bakıyorduk adam annamın amına boşaldı ve kalktı gitti dogru eve gitik annem yıkandık anneme ne hisettigini sordum deyişik bir duygu dedi amma emin ol senleyken aldıgım zevki kimseden alamadım dedi yatık annem beni yanında götürdü artık beraber yaşıyoruz ve birbirimize yetiiyoruz ….

Leave a Reply

