Ablamla tatilimiz

Merhaba sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

Merhaba sevgili Hikaye18 okuyucuları,hikayeme size kendimden ve ablamdan bahsetmek istiyorum. Ablam Merve 26 yaşında,kumral,balık etli sayılabilecek(tam ölçülerini bilmiyorum son derce bakımlı ve bir o kadarda alımlı bir bayandır,kendisi özel bir şirkette yönetici olarak çalışmaktadır, benim ismim Hakan 22 yaşında atletik yapılı esmer 1.84 boyunda 78 kiloda olan ve ablamla aynı sektörde başka bir firmada çalışmaktayım,ablamda bende bekarız. Bir yıl önceydi, bir pazar sabahı ablamla kahvaltı yaparken ablam birden Hakan tatile gidelim mi dedi bende ona oda nereden çıktı dedim, baksana gazetede ilanlar var birisini seçelim ve gidelim hafta sonu tatil yapalım hem senin için hemde benim için değişiklik olur dedi bende ona olabilir kahvaltımız bitsin bakarız dedim. Kahvaltımızı bitirdikten sonra oturduk bilgisayarın başına gazetedeki ilanları internetten araştırmaya başladık ve çeşmede ufak bir motelde hafta sonumuzu geçirmeye karar verdik,sonra evdekilere akşam yemekte ablam birden lafı açtı biz hafta sonu Hakanla birlikte Duygulara gidiceğiz dedi(Duygu ablamın en yakın arkadaşıdır çeşmede yazlıkları var annemde oda nerden çıktı dedi ablamda Duyguyla konuştuk illa gelin dedi bizde Hakanla konuştuk ve gitmeye karar verdik dedi annemde iyi siz bilirsiniz dedi. Hafta sonu gelmişti cuma öğleden sonra iş yerlerimizden izin alıp ablamla evde buluşup eşyalarımızı hazırlamaya başladık,fakat ablamın evde annem ve babama yalan söyleyip motele gitmeyeceğimizi ve arkadaşına gideceğimizi söylemesi tuhafıma gitmişti çünkü annemde babamda motel desek bile karşı çıkmıycak insanlardı,bende vardır bir bildiği deyip o gece sesimi çıkarmamıştım. Sonra ablam evde hazırlanırken bana sürekli orada giyiceği elbiseleri gösteriyordu bu elbiselerin arasında 4,5 tane bikinide gösterdi bende hepsine güzel yanıtı verdim. Neyse evden ayrılma vakti gelmişti arabaya bindik ve yola koyulduk. Kafama takılan bir kaç soru vardı ve bunları ablama sormadan edemezdim. Abla, neden evdekilere motelde değilde Duygularda kalacağımızı söyledin? Ablam: Ne bileyim ,içimden öyle demek geldi bi sakıncası mı var? Hakan: Benim için bi sakıncası yok,problem değil yani. Merve: Problem yoksa sorun da yok o halde. Hakan: Otobandaki shell den yakıt almamız gerekiyor Merve: Tamam canım gir al o halde bana neden soruyosun Hakan: Kredi kartını vermen gerekiyor : Neyse istasyona girdiğimizde ablam elinde çantayla WC ye girdi bende marketen içecek bişeyler aldım beklemeye başladım, bi baktım ablam üzerini değiştirmiş kısa bi sort ve askılı bir badi giymiş arabaya geldi, Hakan: Abla ne o daha yolda girmişsin plaj moduna Merve: Evet canım zaten iki günümüz var her dakikasını değerlendirmek gerekiyo ; Kısa bir yolculuğun ardından kalacağımız motelin önüne gelmiştik, tüm yol boyunca ve ablamın anneme o yalanı söylediğinden beri ve bana elbiselerini gösterdiğinden beri aklıma tuhaf tuhaf şeyler gelmişti,neden yalan söylediğini, bikinisini neden özellikle gösterdiğini aklıma gelenlerin saçma olduğunu yanlış anlamış olabileceğimi falan düşünüyordum hep, ama her ne olursa olsun bunları düşünüyordum. Odalarımıza yerleşmiştik ve bizi bekleyen iki gece ve iki dolu dolu günümüz vardı, akşam saatleriydi ve acıkmıştık ben ablama nerde yemek yeriz diye sordum oda bana hazırlanalım dışarda oturup bi yerlerde hem içeriz hemde bir şeyler yeriz demişti. Hazırlanıp dışarı çıktık güzel bi mekana balık rakı yeyip içecektik ve öylede yaptık sonra güzel bi mekana gidip eğlenmeye başlamıştık alkolünde vermiş olduğu etki ile resmen dağıtıyorduk diyebiliriz, gece bitip motele döndüğümüzde oldukça alkollü ve bitkindik. Merve: Off nede yorulduk ama, yatlım sabah erken kaldırıcam seni Hakan: Neden ya erkenden kaldırma beni Merve: Olmaz canım tatilimizi uyuyarak geçirmek istemiyorum ben Hakan: Tamam yatalım ozaman Sonra ablam oturduğu yerden kalktı ve banyoya girdi ve çıktığında onu hiç görmediğim bir hali ile görmüştüm, üzerinde siyah bi gecelik diz kapaklarının bir karıştan biraz fazla üzerinde siyah bi gecelik ve yarı transparan bir kıyafetti, o an aklımı başımdan almıştı, bakışlarımın arasında bana, Merve: Sen üzerindekilerle yatacaksın sanırım Hakan: Tabiki de böyle yatmıycam Sonra bende olduğum yerde banyoya falan gitmeden önce gömleğimi ve ardından da kotumu çıkardım ve baxırımla kaldım. Karşımdaki ablamda olsa o güzelliğin karşısında bi erkeğin erkeklik oranının hareketsiz kalması imkansızdı ve benimkide kalkık bi vaziyetteydi, şimdi odaklanma sırası ablamdaydı. O an artık okun yaydan çıktığını anlamış ve ne olursa olsun diyip iki gün içerisinde hatta saatler hatta dakikalar içerisinde aklımı başımdan alan ablama karşı ilgim 90 derce yön değiştirmişti bu gece birlikte olmayı onunda benimde istediğim apaçık ortadaydı ama her ikimzde bi adım bekliyordu o tatil organizasyonu yaparak ve gecelikle odaya gelerek iki adım atmıştı benden bi adım bekliyordu ve bende çok fazla geç olmadan o adımı atmak istiyordum ve ablama, Hakan: Abla bu yataklar ufacık birleştirip yatarsak daha yatarız Merve: O zaman çek yatağını bu tarafa birleştirebilirsin Ve yataklarımızı birleştirip yatakların üzerinde duran pikenin bir tanesini yere atıp tek kişilik pikenin altına girmiştik,eminim en az onunda kalbi en az benim kalbimin atışları kadar hızlanmıştı ve o an ağzımdan kelimeler dökülmeye başlamıştı Hakan: Abla Merve: Efendim canım Hakan: Çok güzelsin biliyomusun az önce gecelikle odaya geldiğinde daha önce görmediğim yanlarınında daha güzel olduğunu anladım Merve: Teşekkür ederim canım benim,sende çok yakışıklısın ayrıca sende az önce baxırla kaldığında benimde görmediğim yanlarının daha iyi olduğunu anladım, ayrıca senin daha görmediğin yanlarım var ; Hakan: Görmeyi dokunmayı çok isterim Merve: Bir şartım var Hakan: Nedir o ? Merve: Bu yaşadıklarımız bu odanın içersinde kalacak ve tekrarlanmıycak Hakan: Sen nasıl istersen Ve ablam bana yaklaşıp dudaklarımızı birleştiren o ilk öpücüğü kondurdu, bilmiyırum ama belkide 12,13 dakika hiç konuşmadan deliler gibi öpüşmüştük, sonra geceleğini çıkardım karşımda çırılçıplak tüm güzelliği ile duruyordu benim olmasına an kalmıştı ve o an gelmişti bile, bri yandan görüğüslerini öperken bir yandan da bir elimlede kutusunu okşuyordum sulanmıştı çok fena oda benim dalgamı okşuyordu, sonra yavaşşca beni öpmeye başladı göğüslerimden aşağı inerek dalgamı öpmeye ve ardından da saxo çekmeye başlamıştı acaip zevk alıyordum sonra sırt üstü yattı ve bacaklarını açtı kutusu tüm çıplaklığı ve tüm güzelliği ile karşımdaydı tertemiz bi çizgi gibiydi dakikalarca yaladım bi çok kez boşalmıştı eminim, sonra üzerine çıktım ve benimkisini yavaş yavaş sürtmeye başladım, kıvranıyordu altımda resmen Merve: Hakaan Hakan: Efendim bitanem Merve: İçimde hissetmek istiyorum canıım hadi gir içime Ve o an yavaş yavaş önce benimkisnin kafasını daha sonrada tatmını içine sokmuştum çıldırıyordu adeta sonra kalktı ve beni sırt üstü yatırdı ve üstüne oturdu delice zıplıyordu o zıpladıkça görğüsleride hopluyordu resmen müthiş bir zevkti, sonra üzerinden kalktı ve domaldı hadi canım gir içime içimde hissetmek istiyorum hadi diyordu bana sürekli ve o şekilde de dakikalarca seviştikten boşalmak üzere olduğumu ve içinden çıktım ve eliyle dalgamı tuttu sıvazlamaya başladı ve müthiş bir haz ve zevkle suratına boşaldım ve bir iki dakika hiç konuşmadan soluk soluğa yatmıştım üzerine, sonra birer sigara yaktık ve duş alıp o sabaha karşı başlayan ilişkimizi iki gün boyunca sürdürdük,şimdi izmirdeyiz ve dediğimiz gibi oldu o geceden hiç bahsetmedik daha amam biliyorum en kısa zamanda aynı şey
i tekrar yaşıyacağız.

Leave a Reply

