ablam ve ben

Merhaba sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

mrb ben kerim 16 yaşındayım ablamla geçen bır olayı anlatmak istıyorm ablam 18 yaşında bir genç kız neyse hikyeye geçiym birgun babam ve annem iş yemegıne gitmişlerdi ablam ve en tek kalmıştık ben pcnin basında oyun oynuyordum ablamda ynımd oturuyordu oyun oynrken önumuze bırden bır yarak çıktı ve ablm vay be ne kadar buyuk dedı bnde abla sen ne dıyorsun dedım ablm ne ynı olamazmı sende bu kadar buyuk yok die kıskanma dedi bende nerden bılıyosun benımkının buuk olmdıgını sordugumda hiç birşey demedi ve donup kaldı sonra kapattıgımda o resmı dedı senınkını göstersene dedı bende olmaz ayıp olur dedım oda ne ayıp olucak ben çok gordum ondan dedı bende aştım ve gosterdım 18 cm lıgı ilk gördugunde şaşırdı ve gulmeye başldı bende ne guluorsun dedıgmde ben bu kdar buyuk bir şey görmedım dedi bende görmüş oldun işde dedim sonra tadına bakmak istedigii soyledı bende olur dedım ve yalmaya başladı ilk bşlrda bıraz tedırgındım ama sonradan rahatlmaya başldım bende amlamın eşofmanın ltındn amına dogru indim ve oksamaya bsladım daha sonra ablmın azına bosldım ablam doymamıstı dedi birazda sen yala sonra bende ablmın amını yalamaya bşldım ablm çok zevk alıordu hlınden bellıydı herşey daha sonra ablamı soyup yataga attım birazdaha yaladıktn sonra bnm cabbarı ablmın amına soktum alam inim inm inliyordu beni si beni sik diye ben sikmeye devm ettim ve 10 dk sonra ablamın göbegne boşaldım

Leave a Reply

