yaniyorum

Merhaba Sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

size bir kac gun once yaşadığım bir hikayeyi anlatcam pardon aylar önce ve otelde yaşadıgım kuzenim kınayı bilirsiniz daha gay olmadıgmı bildigi zamanlarda onunla kuzen degil knkydık oteldeyiz ailemiz var tabi 7 yıldızlı otelde oldugmuzdan 2 kişiye bir oda var ;(kocaman bir ev de mutfak banyo olurya onda oda var her odada tualet banyo zaten yutdışındayız her taraf öyle gibi müthiş bir otel neyse hikayeye dönelim işte kınaylada biz kalıyoruz 31 çekip kızlar hakkında konuşuyoruz uyurken kapıyı kilitliyoruz 31 çekmek için işte bir gün korku filmi izledik ve korktum bu gece beraber yatak dedim oda olur dedi yattık benim sırtım dönük çünkü kendimi siktirmek istiyorum bunu fırsat bilip yanıyorum dedim ne yanması deyip telaşlanınca bende sana yanıyom kocam dedim oda hemen beni soyundurdu ve hemen agzıma verdi ben hemen oh rahatladım dedim ve yalamaya devam ettim sonra götümü ona döndüm ve zorladıda zorladı en sonunda girdi 2-3 gün devam edip aynı yatakta karı koca gibi yattık

Leave a Reply

