Ulusta Ucuz Otelde Seks

Merhaba Sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

Daha once burada 2 hikaye paylasmistim. Ilk escinsel iliskimi yasayali 2 yili gecti ve bu sure zarfinda hayatima oldukca fazla insan girdi. Cok uzatmadan hikayeme gecmek istiyorum.
Her escinsel gibi canim sikildikca azdikca internette chat sitelerine giriyor, kendime sevisecek uygun birilerini ariyordum. Yine bu sekilde bi gay chat sitesinde yazisirken birisiyle tanistim. Ismi Emrah’ti. Evli bir esnafta ankarada bi perdeci dukkani vardi.. Chat ortaminda bi sure birbirimizi tanidiktan sonra klasik msne gecme karsilikli kamera acma muhabbetleri oldu ve bulusmaya karar verdik.
Yazistigimizin ertesi gunu kurtulus civarinda bulunan dukkanina gittim. Ilk kez onu gordugumde oldukca heyecanlanmistim. Oldukca uzun boylu yapili bi adamdi kamera gorundugunden daha iriydi. Gunduz vakti oldugu icin dukkaninda kapatana kadar onunla birlikte oturdum. Yedik ictik sohbet ettik. Cabucak kaynasmistik. Aksam olup dukkanini kapatma saati yaklastiginda yaninda otururken elimi tutup pantolonun uzerinden sikini oksatmaya basladi bana. Dukkanin bir cephesi tamamen camdi ama malum perdeci dukkani oldugundan perdelerle kapliydi. Bi sure sikini oksadim ama oksarken sanki ilk kezmis gibi heyecanlaniyordum. Biraz oksamadan sonra masanin cekmecesini acip 2-3 tane prezervatif aldi ve cebine koydu. Dukkanda rahat olmaz bi otele gidelim dedi ve dukkani birlikte kapatip bi otel aramaya basladik. Ulusta oldukca dandik diyecegim ucuz otellerden birisine goturdu beni. 2 kisilik duslu bir oda kiraladik.
Odaya ilk girdigimizde cok heyecanliydim. Banyoya gittim cisimi yaptim elimi yuzumu yikadim. O ise yataga giyinik bi sekilde uzanmis televizyonu acmis televizyon izliyordu. Ben banyodan ciktigimda bana bakip emir verir gibi soyun dedi. Ben de ayakta yavas yavas soyunmaya basladim. Uzerimdeki gomlegimi ve pantolonumu sonra atletimi cikardim. Uzerimde siyah renkli slip donumla kaldim.
O hic istifini bozmadan yatakta yatmaya devam ediyordu. Gel diye bana emretti yine. Ben yatagin uzerine ciktigimda beni uzerine cekip dudaklarimdan opmeye basladi.Kafami ellerinin arasina almis dudaklarimi emerek isirarark opuyordu. Nefesimi kesiyordu adeta. Bi sure opustukten sonra beni de soy dedi. Ben de ilk is uzerindeki tshirtu cikarttim onu yataktan kaldirmadan. Killi gogsu genis omuzlari vardi ama bariz bi ter kokusu da dikkatimi cekmisti. Daha sonra kemerini cozup pantolonun dugmelerini actim ve pantolonunu asagi cekerek cikarttim.
O da slip don giymisti. Sikinin kabarikligi donun uzerinden belli oluyordu. Bana donunu cikar dedi ve dedigini yaptim sonra beni tekrar uzerine cekip tam sikinin uzerinde oturttu. Butun bunlar olurken o kendinden emin oldugu yerde yatiyordu. Tekrar opusmeye basladik. Siki tam deligim hizasinda sertlesiyor baski yapiyordu. Opusmeye devam ederken yatakta donduk ve o beni altina aldi. Dizlerinin uzerinde yatakta dogrulup donunu indirdi ve hasmetli siki dimdik onunde durmaya basladi. Gel yala dedi bana ben de yatakta domalir vaziyet sikini elimle tutup basini yalamaya basladim. Biraz yaladiktan sonra elimi cekmemi isteyip kafami elleriyle tutup sikini agzima sokup cikartmaya basladi. Hep derlere ya resmen agzimi sikiyordu. Siki oldukca kalin 17 cm civarindaydi. Agzima sigmiyordu o ise surekli daha fazlasini sokmaya calisiyordu. O bu sekilde sokmaya calistikca nefessiz kaliyor kucuk dilime degen sik midemi bulandiriyordu. Bu sekilde agzimi siktikten sonra agzimda hafif eksimci bi tat hissetmeye basladim sikinin ucundan zevk sulari gelmeye baslamisti. Daha once de oral seks yapmistim ama bunun tadi oldukca eksi mayhostu. Sikinin kivama geldigini dusundukten sonra beni yatakta sirt ustu yatirdi. Bacaklarimdan vucuduma dogru bastirdi. Prezervatif takmasini istedim ama seni prezervatifsiz sikecem beni hisset dedi ben de o an karsi bile cikmadim. ASlinda prezervatifle sikmesini bi yandan da prezervatifler kayganlastiricili oldugu icin istemistim. Her neyse bacaklarimi omuzlarina koyup uzerime dogru egildi benim bacaklarim govdeme yapismis gotum kabak gibi ortaya cikmisti. Eline biraz tukurdu ve sikinin basina surdu sonra tam delgimin uzerine tukurdu. Sikini tutarak yavas yavas surterek bastirmaya basladi gotume. Canim acayip yanmisti yavas ol lutfen cok aciyo dememe aldirmadan bastirmaya devam ediyodu. Bi sure daha ugrastiktan sonra ben girmiyo lutfen kayganlastirici biseyler surelim dedim ama o hirsla girecek sinirlendirme beni kanirta kanirta sikerim seni kendi kasma rahat birak diye beni azarladi. O an yuzundeki ifadeyi gorunce cok korktum. Bu adam dedigini yapar dedim ve derin derin nefesler alip vererek kendimi mumkun oldugunca serbest biraktim. O da ara ara hem sikine hem deligime tukuruyordu. Biraz daha ugrastiktan sonra sikinin basi adeta yararak deligimden iceri girmeye basladi. Ben o an aci icinde cigliklar atmaya basladim. Gozlerimden yaslar geliyordu. O ise durmadan icime ittirmeye devam ediyordu. Sikini yarisina kadar yavas yavas soktuktan sonra bacaklarimi karnima iyice bastirip ellerinden destek alarak icimden gidip gelmeye basladi Ben kendimi serbest birakmaya calisiyor birazdan aci gecicek diye kendimi telkin ediyodum. Dusundugum gibi oldu ve 3-4 dakika icinde aci azaldi daha rahat girip cikmaya basladi. Birazdan o sekilde siktikten sonra sikini icimde kokleyip ellerimden cekerek kendini sirt ustu yataga birakti beni uste aldi. Bu sefer ben ustte oturup kalkmaya basladim. O sekilde beni kendine dogru cekip opmeye basladi. Beni hareket ettirmeden alttan alttan pompaladi deligime. 10 – 15 dakika siktikten sonra beni artik bosalir diye dusunuyodum ama onda oyle bi belirti yoktu hala ayni tempoyla sikiyordu beni. Hatta pozisyon pozisyona sokup tabiri caizse evire cevire sikiyordu.O kadar git gelden sonra resmen sersemledim bosal artik lutfen dedim. O da az kaldi dedi icimden cikip ayaga kalkti beni de ayaga kaldirdi ayakta kucagina aldi. Sikini deligime yerlestirdi. Tamamen onun kontrolundeydim. Icimden cikmadan beni duvara dayadi ve gittikce sertleserek sikmeye devam etti. Bi sure sonra nefes alisverisleri hizlandi. Beni yere indirdi ama ayaklarimin uzerinde duramiyodum Onunde oturuverdim. Siki tama kafamin hizasindaydi o sekilde. Ac agzini dedi ve sikini kavrayip 31 cekerek agzima yuzume bosalmaya basladi. Dolu cok sicak ve yogundu. Cok fazla bosalmisti ardi arkasi kesilmiyodu fiskirip agzima giren yuzume carpan dollerinin. Bosalmasi bitince beni oyle birakip banyoya gitti dusa girdi ben de biraz soluklanip kendime geldim ve zoraki ayaga kalkip banyoya girdim elimi yuzumu yikadim. 1 postada pert etmisti adam beni. O cikinca ben de dusa girdim ve bi sure sicak suyun altinda rahatlamaya calistim. Belime havlu sarip dustan ciktigimda o yine yatakta yatmis tv izliyodu. Yorgunluk belirtisi yoktu adamda ama ben ayakta zor duruodum. Bu adam 1 saate yakin beni hayvan gibi sikmisti. Hic bisey demeden yataga yanina yattim sirtimi ona donup. Uyuyakalmisim. Beni uyandirip uyandirip yorulmadan dur durak bilmeden sabaha kadar defalarca sikti. Hayatimin sikisiydi diyebilirim bunun icin.

Leave a Reply

