tutkulu seks

Merhaba Sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

merhaba
ben vedat. bursa’lı, 23 yaşında pasif bir gayım. 180 boyunda 70 kiloyum ve beyaz tenli uzun saçlıyım.
sizinle paylaşmak istediğim hikayeme geçeyim.
ağustos sonlarında ankara’dan bir kız arkadaşım gelmişti. gay olduğumu bilen. onunla hasret gidermek için bursa leman’a gittik.
sürekli içiyoruz, eğleniyoruz, şarkılar söylüyoruz.
sonra ben tuvalete gittim ve döndüğüm zaman masamızda biri oturuyordu. didem bizi tanıştırdı, adı kemal’di ve didem’in eski çalıştığı yerde çalışan biriymiş. bekar ve çarşambada yalnız yaşıyor. sohbeti çok güzeldi ve yakışıklıydı da. kirlik sakallı, kalın dudakları, sessiz sakin, ağır başlı ve yapılıydı(sonran öğrendiğimde zaten uzun süre boks yapmış)
ben hoşlanmıştım ondan ama didem varken bana bakması imkansız diye hiç oralı olmadım.
gecenin ilerleyen saatlerinde ben alkolün etkisiyle gay olduğumu söylemiştim, o da “olabilir saygı duyarım” demişti. sabah 3 e kadar içmiştik ve çok eğlenmiştik. telefon numaramı da vermiştim, bize gidelim dese gidecek kıvamdaydım aama öyle bir şey olmadı. ben eve gittiğimde çok hoşsun diye mesaj atsam da o hiç oralı olmamıştı.
aradan 3 hafta geçtikten sonra beni aramıştı, hal hatır sormaya. ben heyecandan ölecektim. sonra kahve içelim mi dedim birlikte kent meydanına kahve içmeye gittik.
ben çok utangaçtım. kalbim atıyordu ve kemal’le saatlerce sohbet etmiştik. bir gün içelim yine demişti ve ben çok mutlu olmuştum. haftasonuna haberleşmiştik.
yine lemana gidecektik.
bu sefer artık sürekli mesajlaşıyorduk. ama öyle havadan sudan, bir akşam ama bana yalnızlık zor felan dedi. bende “senin gibi yakışıklı biri nasıl yalnız kalır” dedim. o da işten güçten sosyal hayatıma vakit ayıramıyorum felan dedi. erkeklerden hoşlanmadığını düşünüyordum ama çok istiyordum ben den hoşlanmasını. içim içimi yiyordu. lemana gideceğimiz gün geldi. ben bütün gün heyecanlıydım ama mutsuzdum da. çünkü çok arkadaş gibiydim, arada naz, cilve yapıyordum ama ondan tepki gelmiyordu. buluşmadan 3 saat önce mesaj attı, bizim evde içsek ya dedi. ben bu olaya bir sevindim havalara uçuyorum belki de özel kalırsak iyi olacak diye düşünüyordum ama sonra attığı mesaj aynen şuydu “dostum ne marka vodka alayım?” ben o sırada sinir krizi geçirdim ne dostu diye. herife canımlı, cicimli hitap ediyorum o bana dostum diyor. neyse ben hazırlardım. ağda bile yaptım, bütün vücudumu kremleyip en seksi channel parfümümü sıktım.
beni altıparmağın oradan aldı. ve evine gittik. tam bekar eviydi. oturduğu binada da travestiler kalıyordu. ben içkilerimizi içerken “sana ne çok asılıyordum travestiler” dedim. o da evet asılıyorlar dedi ve güldü. o gülünce böyle direk dudaklarına yumulasım geliyordu. konuyu sekse gelmişti ama bu seferde ben bir utangaçtım gözlerine bakamıyor ve konuşamıyordum. sonra mutfağa gittim, atıştırmalık bir şeyler hazırlıyordum ve o benim arkamdan o kadar yakın geçti ki ben bayılacak gibi oldum ve titredim. sonra içeriye geçtik, sürekli içiyorduk. ona kafam güzel olunca dudakların çok güzel dedim ve başımı öne eydim.
o yine gülümsedi ve sessiz kaldı. saat geç olmuştu, gece 2ydi. ben kalkayım dedim. o da “ee kal bu saatte çıkma dışarı” dedi. ” ne güzel sohbet ediyoruz” dedi ben de “rahatsızlık vermeyim” dedim ama yine söyleyince atladım.
yatmaya gelmişti vakit. üstüme rahat bir şey istedim ve sarhoş gibi yapıyordum. kalkmak için elini tutuyordum felan😀
sonra dedi yatak hazır istediğimiz zaman uyuruz. ben aynı yatakta mı yatacağız dedim o da evet, sorun olur mu dedi. ben direk”tabii sorun olur, biliyorsun hem gayim hem de senden hoşlanıyorum olmaz öyle şey. uyuyamam heyecandan” dedim. öyle rahat dedim ki cümlelerim bitince kendime şaşırdım. ama onun verdiği cevap daha da şaşırttı: ” o zaman uyumayız biz de yatakta ” dedi ve sırıttı😀
ben direk o zaman sen bekle ben gidip yatıyorum ve ışığı kapatıyorum dedim ve gittim.
ben bu gazla soyundum üstümde sadece daracık kilodum vardı ve beyaz parlak vücudum.
o da 5 dakika sonra içeriye geldi çok karanlıktı oda.
girdi yatağa ve direk koluna alarak sarıldı bana. sağ eliyle bir sırtımı ve belimi okşadı ve ben de iki alimle yüzünü kavrayıp onun dudaklarına yapıştım. ilk usul usul öpüşüyorduk sonra dillerimiz bile kenetlenmeye başladı. onu dili ağzımın içindeydi ve onun diline resmen oral yapıyordum. tutkuyla, ateşler içerisinde öpüşüyorduk. o da elleriyle kalçamı kavrayıp avuçluyor, okşuyor ve sıkıyordu. nefes almak için ayrıldığımızda bana “kalçaların çok güzel, yumuşak ve kaygan” dedi. ben de bunun üzerine daha çok tahrik olarak onun dudaklarından çenesine doğru ve sonra boynuna doğru emmeye, öpmeye başladım.
sol eliyle saçlarımı kavrayıp okşuyor sağ eliyle de götümü ve deliğimi okşuyordu.
sonra ben onun göğsünü yalamaya başladım sonra koltuk altını yaladım. çok seksi ve erkeksi kokuyordu. vücudunu hem okşuyor hem de yalayığ öpüyordum. sanki onun vücudu benim tapınağım ve ben ona ibadet ediyordum. sonra beni yukarıya çekti üstüme çıktı dudaklarımı emdi ve boynuma geçti. göğüslerimi avuçluyordu ben onun altında inliyordum. sonra ben dayanamayıp ağzıma almak istiyorum dedim. sırt üstü yattı. kasıklarını emmeye başladım, taşaklarını kokluyor ve yalıyordum. sonra kökünden başına kadar dilimle onun sikini boydan boya yalayıp hepsini ağzıma aldım. öyle bir yalıyordum ki eme eme onu bitirecektim. sonra içime gir hadi dedim. yüz üstü yatırdı ve deliğimi yalamaya başladı ama öyle marifetliydi ki diliyle ve sürekli inliyordum ben.. sonra domalttı beni yavaş yavaş, alıştıra alıştıra içime girdi. resmen onun siki yanıyordu sanki.
beni daha sonra sırtı üstü yatırıp içime girdi hem öpüşüyor hem de sikiyordu beni. yaklaşık 20 dakika böyleydik sonra boşalacağı zaman öyle seksi inleyerek boşaldı ona o anda aşık olmuştum resmen.

tanışmak isteyenleri beklerim😉

Leave a Reply

