MERAK, HEVES VE TECAVÜZ !

Merhaba Sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

Henüz 15 yaşındaydım o zmanlarda Sex’e ilgim epey azdı. Bir gün evde yalnızdım, canım sıkılıyoru. Annemlerin odasını karıştırırken Anneme ait iç çamaşırları buldum
ve sadece merak ettiğim için soyunup onları giydim. Çok değişik bi duyguydu bu, daha önce hiç denemediğim bişeydi ve onları giyince aletimin kalktığını gördüm. Bu hoşuma gitmişti, sonra aynanın
karşısına geçip kendimi izledim bi süre.. Muhteşemdi! Kılsız vücuduma o beyaz iç çamaşırları o kadar yakışmıştı ki, aletimin ucundan zevk suları geliyordu.
O an anlamıştım aslından olmak istediğim şey buydu, ”Kadın gibi olmak ”
Normal hayatıma devam ederken bazen aklıma geliyodu o an ve yine Annemlerin odasında alıyordum soluğu.. Farklı bişey denemk istedim ve giydiğim iç çamaşırlarının
üzerine birde annemin elbiselerini giydim ve yine ayna karşısına geçtim, kendimi izlerken yine boşaldım..
Bu böyle bir süre devam etti, her seferinde yeni yeni şeyler deniyordum. Aradan 2 yıl geçti ve ben 17 yaşıma geldim, tüm o yaptıklarımı birazda olsa unutmuş
artık kadınlara ilgi duymaya başlamıştım, kendime sevgili bulmuş ve onunla geceleri telde sevişiyordum. 18 yaşıma girmiştim ve belki 1 yıl içinde 10 tane sevgilim
olmuş, hemen hemen hepsiyle geceleri sevişmiştim telde.. Birden derin bir yalnızlığa düştüm ve TV’ye numaramı gönderip yeni sevgili bulma hayalindeydim. Bi kaç kız aradı ama anlaşamadım
sonra beni bir Erkek aradı evet bu erkek tam 39 yaşındaydı, ilkten onu tersledim ama o kadar güvenilir ve okadar sıcak konuştu ki, fikirlerimi değiştirdi.
Hayatmda ilk defa bi erkekle bu kadar sıcak konuşuyordum, sonunda benim aklımı çelmeyi başardı ve buluşma isteğini kabul ettim. Haftaya buluşcaktık ama ben buna tam hazır değildim
çünkü daha önce hiç yaşamadığım bir duygu bu, günler kala heyecanım iyice artıyordu bana neler yapmak istediğini söylüyordu telefonda, beni kullanmadıkları bi eve götürecek
bana orada kadın elbiseleri giydirip beni karısı yapıcaktı hesapta, ve o gün geldiğinde beni aradı ve nerde olduğumu sordu, ama ben vazgeçmiştim bundan. Daha önce onayladığım
bu isteği artık doğru bulmuyordum ve ona gelmek istemediğimi söyledim, oda tüm olgunluğuyla tamam dedi..
Aradan 2 yıl geçti ve ben artık askerliğimide bitirmiştim. İstanbula gitmiştim çalışmak için, orada dayımda kalıyordum ve dayım 35 yaşında bekar biriydi. Eve çok geç saatlerde
gelirdi ve bende evde iş çıkışımdan (18:00)’den o saate kadar kendim takılıyordum. Birgün yine işten dönerken gözüm yol üzerindeki bir iç çamaşırı dükkanına takıldı. Mankenin
üzerindeki bu sexy kadın iç çamaşırı beni adeta mest etmişti ve içeri girip onu aldım. Eve geldiğimde sabırsızlıkla onu giymek için hemen üzerimi çıkardım ama bişey eksikti
yani aslında bişey fazlaydı bende. ”vücudumdaki kıllar” elime traş bıçağını alıp banyoya girdim ve vucudumdaki tüm kılları temizledim. Artık o muhteşem iç çamaşırlarını
giymeye hazırdım. Gelinlik için tasarlanan bu muhteşem beyaz dantelli ve JArtiyerli iç çamaşırları üzerime giyip aynanın karşısına şöyle bir geçtim ki …
Bu inanılmaz bişeydi ! vücudum o iç çamaşırlarıyla o kadar güzel görünüyordu ki, kendime bakmaya kıyamıyordum bile. 15 yaşında Annemin çamaşırlarıyla ayna karşısına çıktığım
o an geldi aklıma ama çok farklıydım artık. Kalçalarım çok düzgün, boyum dahada uzun ve bacaklarım inanılmaz güzeldi, tabiri caizse sütun gibiydi..
İşte o an aklıma girdi şeytan. Evet bu akşam mutlaka bi aktif erkekle tanışmalı ve kendimi onun karısı yapmalıydım. Üzerimden iç çamaşırlarını çıkarmadan kot pantolonumu ve
kazağımı giydim, üzerimede montumu çekip bir internet kafeye gittim. Bir arkadaşlık sitesine girip nickimi ”Pasifgay” yaptım. Özel mesajlarıma 3-5 aktif gelmişti bile..
Bir an önce konuştum onlarla ve içlerinden bana en yakın olanla tanıştım hemen. Bu tanıştığım kişi kahveci Necatiydi, onun numarasını alıp çıktım kafeden, eve gidip aradım
ve yarına buluşmak için sözleştik. Ertesi gün işten çıkınca heyecanla eve geldim ve iç çamaşırlarımı bir koklayıp giydim onları,beyaz dantelli bir tanga, yine dantelli
bir sütyen ve jartiyer dantelli çoraplar! bu akşam harika olmalıydım çünkü benim için tarihi bi akşamdı.. En güzel kokumu sürüp, üstüme normal elbiselerimi giydim ve evden çıktım.
Onun kahvesinde buluşucaktık, oraya varmama çok az kalmıştı ve ben heyecandan ölüyordum nerdeyse. Kahvenin önüne geldim ve içerisi karanlıktı, içerden çıkıp beni karşıladı
ve içeri geçtik. Kahve ocağının üstünde küçük bir yatağı vardı ve beni oraya çıkardı, ben yatağın üzerinde heyecanla oturup, onun yanıma gelmesini bekliyordum. Çırılçıplak
soyunmuş ve yanıma geldi, aleti küçüktü belki ama çok tecrübeliydi O .. Hiç konuşmadan ceketimi çıkardı önce, sonra kollarımı kaldırdım ve kazağımıda çıkardı..
Elleriyle sütyenimin dışından göğüslerimi sıkıyordu ve ”offf yavrummm bu ne ” diye kulağıma fısıldıyordu ve boyunlarımı öpmeye başlamıştı. Çok hoşlanmıştım ve bende
onun aletine dokunmuştum elimin ucuyla.. HAyatımda ilk kez bir erkeğin penisini tutuyordum ve bu duygu anlatamayacağım bambaşka bir duygu. Daha sonra pantolonumu çıkarttı ve beni
yatağa uzandırıp kalçalarımı okşuyordu, ben zevkten uçuyordum resmen. Oturdu yatağa ve Sakso çekmemi istedi, ben bunu yapabilirmiydim ki, daha önce hiç bir erkeğe bu kadar
yakın olmamıştım ki ben.. Kafamı yavaşca onun penisine doğru eğdim ve bir anda onu ağzıma aldım ve yalamaya başladım necati ”ohhh” dedikçe ben daha çok yalıyordum ve somuruyordum resmen.
Sonra beni yatağa yine sırt üstü yatırdı ve külotumu kenara sıyırıp deliğime parmağını sokmaya başladı, çok ama çok dardı benim deliğim, diliyle parmağını ıslatıp deliğime parmağını sonunda
kadar sokuyordu. Ben kendimden geçmiştim, bir yandan korkuyorum ama bir yandanda çok büyük zevk duyuyordum bundan. Aletini deliğime dayadı ve içime bastırmaya başladı ama kesinlikle girmiyordu
sonra iki parmağını birden deliğime sokup beni açmak istedi ve soktu parmaklarını, sonra birdaha beni daha dik domaltıp içime aletinin bi kısmını sokmayı başardı. Aldığım zevkten acıyı bile unutmuştum ve
gel git yapmaya başlamıştı arkamda, kafamıbastırıp içime sonuna kadar sokmuştu penisini, bir süre sonra içime boşalabildi.. Penisini çıkardığında bana onun altındapeçete uzattı
ama ben istemedim, deliğime elimi sürdüm ve elime onun spermleri gelmişti.
Bu harika bişeydi, daha sonra o elimi ağzıma sokup onları yaladım, tadı kötü olmasına rağmen tamamen tahrik edici bişeydi.
Sonra üzerimizi giyinip evlerimize gittik, evde o anları hayal ederek öylesine boşaldım ki.. Titreye titreye, resmen çığlık attım. Sonra o anda düşüncelerim tamamen değişti ve
”ben naapıyorum?” dedim, kendimden utandım o an ve ona birdaha görüşmek istemediğimi belirten bir mesaj attım, çok yalvardı ama birdaha onla asla görüşmedim.
Aradan bir yıl geçti ve ben tüm o yaptıklarımdan uzaak bir hayat çizgisi içindeyken, yine o duygularım depreşti bir akşam. Yine gidip bir mağazadan kendime siyah dantelli bir iç çamaşırı aldım
ve bu kez etek ve blüzde aldım kendime.Yine tam teşekkürlü giyinip, kendi fotoğraflarımı çektim bu kez bir facebook hesabı oluşturup fotoğraflarımı oraya yükledim.
Artık profesyoneldim bu işte ve dahada geliştirmek için kendimi, gidip internetten peruk siparişi verdim. Evet o güzel vücudumla adeta bir ahenk içinde olan elbiselerimi, siyah düz peruğum
öylesine tamamladı k, kendime olan güvenim %100 oldu adeta. Dışarı Çıkmak istedim o an, bu güzelliği herkes görsün istedim ve çıktım da..
İlkten öylesine ürktüm ki biri tanır diye, mahallenin bakkalından geçerken bakkal bile tanıyamamıştı beni, tüm erkeklerin bana baktığını adeta iliklerimde hissediyordum ve bu kadar heyecanın yeterli
olduğunu düşünüp eve döndüm. Bu beni inanılmaz cesaretlendirdiki ve facebookta tanıdığım bi erkekle kafede oturma cürreti gösterecek kadar. İsmi Tolgaydı ve aktifti, onu bana çeken şey, daha önce
seviştiğim kahveci Necatide olmayan büyük ve iri aletiydi. Aleti tam 21 santimdi ! Onunla kafede biraz oturduktan sonra, bereber eve geldik, kapıyı kilitledim ve içeri girdiğimizde benden su istedi
suyu ona götürürken o kadar mutluydum ki, kendimi onun karısı gibi hissetmek beni adeta zevke getirmişti.Koltuğa yanına oturdum ve biraz konuştuktan sonra yatak odasına geçtik. O pantolonunu çıkardığında gözlerime
inanamadım penisi o kadar büyük ve iriydi ki, adeta rüyada gibiydim. Yatağa uzandı ve bana gel dedi, yanına uzandım elbiselerimi çıkarmadan benden penisini yalamamı istedi. O kadar güzel görünüyordu ki, onu
muhteşem bi iştahla yalıyordum, gırtlağıma kadar dayamama rağmen anca penisinin yarısını alabiliyordum ağzıma..
Sonra aynanın karşısına geçip dans manevralarıyla soyunmaya başladım, ancak iç çamaşırlarımı çıkarmadım, yanına uzandım ve bana korkma dedi, eğer alışırsan sende çok zevk alırsın dedi ve bende tamam deyip dudağından öptüm onu
Penisini tekrar yaladım ve yatağa domaldım arkama geçip penisini sürtmeye başladı kalçalarıma ve deliğime. Sonra bastırdı ama bi türlü kafasını bile sokamıyordu, çok iriydi çok ! ben onu nasıl alabilirdim ki ? parmağın bile zor
sığdığı bir deliğe o kdar büyük alet girmesi imkansızdı. Sonra içeri gidip Jöleyi getirdi banyodan, Jöleyi hem deliğime hemde kendi aletine bolca sürdü ve tekrar denedi ucundan girmeye başlarken müthiş bir acı duydum ve kendimi
onun altından kurtarıp yatağın kenarına attım. Ona çok deliğimin acıdığını ve istemediğimi söyledim, oda birdaha denemek istediğini ısrar edince tamam dedim.
Bu kez yatağın kenarınadizlerim yere değecek şekilde domaldım ve arkama geçti, jöleyi bolca sürüp bir daha denedi, bu kez kollarımdan tutuyordu kaçmamam için ama o kadar acımıştı ki, ondan yine kurtulmayı başarıp üzerimi giyinmeye çalışırken
yanıma geldi ve kolumdan tutup yatağa fırlattı, güçlü ve kaslıydı o .. Gardroptaki dayımın gıravatlarıyla benim elimi, ayağımı, gözümü ve ağzımı bağladı. Artık görmüyordum onu, beni yine yatağa sırtüstü yatırıp karnımın altına yastık koydu ve
domalma eğimi verdi kalçama. Aletini jöleleyip, Ellerini belime bastırarak içime sokmaya başladı ve o kadar acıyoduki anlatılmaz.Sonunda hepsini sokmayı başardı ve gel git yapmaya başladı içimde.
BEni arkamdan zorla beceriyordu ve ”ohhh çok sıcak için, karım oldun işde! orospum oldun! ” diye mırıldanıyordu. Daha sonra beni alıştırdı ve çıkarıp çıkarıp sokarak deliğimi yalama yapıyordu. Sonra içime boşalmıştı, hemde hayvan gibi bağırarak
Hem öye boşaldı ki, resmen içimi doldurup taşırmıştı, aletini çıkardığında deliğimden gelen spermler bacaklarıma kadar iniyordu süzülerek. Artık Ellerimi çözmesini istedim ve çözdü beni. Hemen giyinip gitmesini söyledim ama o bir kere daha yapmak
istediğini söyledi. Ben olmaz, deliğim çok ağrıyor yapamam dedim meğer o benim gözlerim bağlı beni becerirken telefonunun kamerasına çekmiş beni ve beni şantaj yoluyla korkutmaya başlamıştı. O görüntüleri eğer başkası görürse ben biterim,
birdaha dışarı çıkamazdım. Mecburen onun her istediğini kabul etmek zorunda kaldım ve beni artık kölesi gibi kullanıyordu evde, bana leğen getirtip ayaklarını yıkattı ve yıkarken sövmeye başladı ”amına kodumun orospusu seni, seni öyle bir sikicem ki
götünün deliği ağzından büyük olucak” .. Aslında ben küfüre hiç dayanamam ve anında kavgaya girerim ama bu küfürler bu kez hoşuma gitmeye başlamıştı ve karşılık bile vermeden ”peki kocacığım, emredersin ” şeklinde ona itaat ediyordum.
Sonra leğeni banyoya bırakıp yanına gelmem gerektiğini söyledi. Yanına gittim ve beni altına alıp bacaklarımı omzuna attı, bu kez tükürükle penisini ıslatarak, içime yine soktu alışmaya başlamıştım ve tıpkı onun dediği gibi zevk almaya başlıyordum.
sonra içime girip çıkarken suratıma tokatlar yağdırmaya, küfretmeye başlamıştı. ” orospuuu! seni nasıl karım yaptım ama? bundan sonra benim karımsın, seni hergün sikicem ! ” .. Sonra tam boşalcakken penisini çıkarıp yüzüme patladı, hayvanlar gibi inleyerek
yüzüme boşaldı, kalkıp aynaya baktığımda yüzüm dölden görünmüyordu. Yüzümü hiç silmeme izin vermeden bana yemek getirmemi söyledi. Ona yemek hazırlarken yüzümdeki döller boynumdan aşağı süzülerek sütyenimin içinden göbeğime kadar inmişti.
Ona yemeğini getirdim ve yedi. Arkasından birde sigara yaktı, yanına uzandım ve sigaranın dumanını ağzımın içine üfleyip onu içine çekmemi istiyordu. Sigarasınıda bitirdikten sonra boynuma kemerini bağlayarak beni tıpkı bir köpek
gibi banyoya götürdü. Orda bana ağzımı açtırıp penisini soktu ağzıma, yalattırdı biraz ve ağzımın içine işedi, bütün idrarını içirtti bana ve tekrar kemerinden sürükleyerek beni salondaki koltuğun üzerine yatırdı. Kemeri boynumdan çıkarıp
beni dövmeye başladı kemerle. Kalçalarıma, yüzüme, bacaklarıma vuruyordu sert bir şekilde. Her yerim morarmıştı resmen ağlıyordum artık, yeter diyordum. Ama o bundan daha çok zevk alıyordu. Üzerimi giyinmemi istedi ve kendide giyindi.
Hiç bişey söylemeden beni evden çıkardı ve arabasına bindirdi, taksime kadar gittik. Arabadan inip koluma girdi ve istiklalde bi tur attık yan yana, daha sonra tekrar arabasına bindik ve beykoza doğru gidiyorduk, hiç bişey sormuyordum korkudan.
Beykozda ıssız bi ormana gelmiştik, artık karanlık çöküyordu. Beni kolumdan tutup arabadan indirdi ve bir ağacın dibine fırlattı. Üzerimi soydu yine ve birini aradı. Ona adres tarifi etti, birini daha çağırıyordu. Aradan 1 saat geçmeden adam geldi
” yeni prenses bu mu ? ” dedi ve soyunmaya başladı o da, arabanın farlarını bize doğru yakarak arabanın üzerinede profesyonel bir kamera koydu. BEni hem becerip hemde vidyomu çekeceklerdi, aramıza yeni gelen adamın ismi Hakandı, onun peniside tıpkı
Tolganınki gibi iri ve büyüktü. Hakan ağzıma dayadı, arkamdanda Tolga soktu ve beni becermeye başladılar, bağıra bağıra bana söverek ikiside çok sert bi şekilde beceriyorlardı beni ve bendende bağırmamı istediler. Bende en az onlar kada bağırıyordum.
Sonra HAkan dedi ki ” Tolga bu orospunun tadına birde ben bakayım ” dedi ve yer değiştirdiler. Hakan arkama dayayıp ”Tolga bu orospu böyle sikilir bak ” dedi ve bana var güzüyle yüklendi. İnanılmaz acı çekiyordum ve tolgada acımadan o kocaman
penisini gırtlağıma kadar sokup beni her seferinde kusma noktasına getiriyordu. Gece 11’e kadar beni orda sırayla her pozisyonda becerip, sonunda ikiside beni dölleriyle resmen şişirdiler. En sonunda ikiside ağzıma boşalıp, hepsini yutturdular bana
İşleri bitince üzerlerini giyindiler ve bende giyindim ”hadi gidelim Hakan, bu orospuyu eve bırakalım, bugünlük yeter” dedi Tolga. Arabaya bindik ama koltuğa yan oturuyordum artık, deliğim kocaman olmuştu ve mosmordu becerilmekten. Çok ağrıyordu oturamıyordum
ve okadar siperm doluydu ki içim, giydiğim eteği bırakın koltuk bile sırılsıklam olmuştu. Sonra beni evin önüne bırakıp ”Canımız çekince yine çağırıcaz seni, gelmezsen Videoyu tüm Türkiye izler” diyerek tehdit edip gittiler. Eve döndüğümde dayım daha gelmemişti
neyse ki.. Sonra darmadağın olmuş evi toparladım ve banyoya gittiğimde üzerimi çıkarıp yıkandım. Her yerim mosmurdu, deliğime bastırdıkça Hakan ve Tolganın dölleri fışkırıyordu içimden adeta.
Artık hehrşeyi yaşamıştım, küçüklüğümden beri arzuladığım her şey o gün yaşanmıştı. Mutluydum ama boşalana kadar ..

2 thoughts on “MERAK, HEVES VE TECAVÜZ !

  1. merhaba olgun özgür ve seçici bayanlar. istanbul
    avrupa yakasından umut ben, atletik yapılı
    bakımlı esmer tenli 1.74 boy 75 kiloda biriyim.
    güvenilir sırdaş samimi bir partner ihtiyacı
    hisseden, benim gibi aşka susamış pınarından
    kana kana içmek arzusu taşıyan, içinde kor gibi yanan gizli ateşi söndürmek isteyen güzel
    bayanlar. yaşanacak hoş doyurucu ve sıcacık
    anlara ne dersiniz.? 0543 251 1181
    umudum88@windowslive.com telim 3g uyumlu
    olup özelim açıktır kendine güvenen cesur
    bayanların sms veya aramalarını bekliyorum lütfen çekinmeyin

  2. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

Leave a Reply

