Kıbrıs'taki gençliğim çocukluğum ilk aktif oluşum…

Merhaba Sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

Çocukluk hikayeme geçmeden önce …Ben 30 yaşında evli bir adamım şuan beraber olduğum pasif arkadaşımda 26 yaşında artık görüşmüyoruz…

Çok yıllar önce tahmini ben orta okul 2 arkadaşımda ilkokul 4 gibi oyun gibi başladı herşey..
Babamın dolabında siyah kapaklı dergileri çalıp çalıp arkadaşıma gidiyordum. Arkadaşımın evi ailesi işlediğinden gündüz hep boştu.. ben 31 çekerdim arkadaşımda beni izler yada boşalamasada şansını denerdi.. yaklaşık 1 sene böyle geçti.. zaman ilerlerken acemice oyun oynar gibi arkadaşım vücudunu tanıyor yanımda soyunuyor kendine daha çok arkadan dokunuyor dergideki kadınlar gibi derken ; bende 31in verdiği zevle hergün hergün arkadaşımın evde 31e devam ediyorum… gel zaman git zaman derken ben lise 1e başlayıp arkadaşım orta 1 iken artık arkadaşım benim 31ime eşlik etmeye başlamıştı… kendi 31 çekmek yerine yanında 3sene 31 çeken seyrettiği bana dokunuyor bana yardım ediyordu bende gençlik ateşiyle 1az heyecan 1az merak oluruna bırakıyordum.. Nitekim herşeyde olacağına vardı. Lise 1i bitirdiğim yaz yaz tatilinde hergün arkadaşımın evinde düzenli görüşürken 31ime yardım yerine soyunup kucağıma oturdu ve içine sokmadan kalçalarının arasına aldı benim ufaklığı.. 1 ay kadarda böyle ön sevişme gibi 31ime yardım ederek ve kalçalarına sürttürerek geçti.. tabii artık arkadaşımda bu arada dergilerdeki gibi üstüne büyük gelen annesinin kilotlarıyla mayolarıyla giyinerek çıkıyor artık karşıma.. Zaman durmuyor dediğim gibi işte yaz yine 1gün kalçalarının arasına benim aleti alıp popoyuyla beni zevklendirirken bnm alet hafif katlandı ve acıdı. düzeleyip acıdı dememle dur demesi 1 oldu kalktı bnm aleti dik tuttu ve lööpp die 1defada köküne kadar içine aldı. Kucağımda ilk gün sadece sekti ama boşalamadım.. sorduğumda annesinin vazelinini parmağıyla içine sokup sonra siliyormuş her zmn belli olmasın die ama cesareti ilk o gün bulmuş bnmkini içine almak için….
ilk sexin ertesi günü yine ben 31 çekerken bana yardım etti annesinin kiyafetlerini giydi derken 1 ara elinde havlu peşkirle geldi ve gözlerimi bağlamak istedi.. içimde yanan gençlik ateşiyle koltuğa yattım ve izin verdim gözlerimi bağlamasına ve beklemeye başladım… Beklediğim şey ne bilmiyordum sadece heyecan ve merak vardı… ben daha bunları düşünmeye başlarken daha anlamadan sikimin başının ısınıp ıslanması ve kudurmam 1 oldu… 2nci sex gününmüzdede gözüm kapalıyken ilk saxomla tanışmıştım…
2inci gün saxonun ardından önce dogyy sonra kucak sonra bacak omuza 3 pozisyonda siktim ama yine boşalamadım… sexle tanışmanın heyacanını bnm aktf arkadaşımın pasif olmasını içime sindirip alışınca 2-3 hafta ilerleyince artık boşalıyordum saxo çektiriyordum dikiyordum ve dahası.. bu böyle oyun gibi başlayıp sexle bitene kadar 5 seneye yakın sürdü toplamda… devamı değilde başka günlerde başka sex nasıl yaptık onlarıda ara ara yazacağım…

2 thoughts on “Kıbrıs'taki gençliğim çocukluğum ilk aktif oluşum…

  1. merhaba olgun özgür ve seçici bayanlar. istanbul
    avrupa yakasından umut ben, atletik yapılı
    bakımlı esmer tenli 1.74 boy 75 kiloda biriyim.
    güvenilir sırdaş samimi bir partner ihtiyacı
    hisseden, benim gibi aşka susamış pınarından
    kana kana içmek arzusu taşıyan, içinde kor gibi yanan gizli ateşi söndürmek isteyen güzel
    bayanlar. yaşanacak hoş doyurucu ve sıcacık
    anlara ne dersiniz.? 0543 251 1181
    umudum88@windowslive.com telim 3g uyumlu
    olup özelim açıktır kendine güvenen cesur
    bayanların sms veya aramalarını bekliyorum lütfen çekinmeyin

  2. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

Leave a comment