hayalim gerçek oldu

Merhaba Sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

slm herkeze bol okuyuşlar diye söze başlıyorum .
adım efe 27 yaşında 179 boy 76 kg kendince yakışıklı bi gencim. fazla uzatmadan hikayeme geçmek istiyorum. ben o zamanlar 24 yaşındaydım fatih ise 16 yaşındaydı. fatih bize sürekli ders çalışmaya gelirdi. fatih kısa boylu 155 50 kg ağırlığında bi çocuktu. fatih her bize gelmesinde bacaklarını okşar çaktırmadan ona soru sorduğumda bilemediğinde dizime yatırıp götünü tokatlardım oda oyun sanırdı. artık aklıma koymuştum fatih i sikecektim. bize çağırdım ertesi gün onu benim odaya aldım. ders çalıştırcaktım ve en zor soruyu sordmuştum bilemesin diye ve nitekimde bilemedi. yatırdım dizime ve tokatlamaya başladım hoşuna gidiyor gülüyordu bende demek gülüyosun görürsün şimdi diyerek eşotmanını sıyırdım ve kilotun üstünden vurmaya başladım. o küçücük götü elimdeydi artık yavaştan okşamaya başladım ve tabi sikim kabarmaya başlamıştı. sikimin serleştiğini görünce kalkmak istedi fakat ben bastırıyordum birden seni söyleyecem demesiyle irkildim ve bıraktım bir daha bize gelmedi. ve ölece bıraktım. ama tek hayalim onu becermekti. aradan 4 yıl geçmiş fatih büyümüş serpilmiş boyu nerdeyse ben kadar olmuştu. gördüm efe abi bir dakka gelirmisin dedi çıktım evlerine gelsene dedi gelmeyim dedim gel gel korkma dedi ve girdim içeri . bana kola ikram etti yanıma oturdu az sohbetten sonra bana sen küçükken beni okşuyor tatmin oluyordun demi dedi ben utandım ve sen yanlış anladın fatih dedim. tamam neyse bana oran orantıyı anlatırmısın anlamıyorum dedi bende tabi dedim neyse konuyu anlattım sıra deneme sınavına gelmişti soruların hiç birini yapmamıştı ve bana döndü gene beni cezalandırırmısın dedi bende istiyomusun dedim oda hemde nasıl diye karşılık verdi. ve ben yatırdım başladım tokatlamaya bana kotumu çıkartıyım mı dedi bende sen bilirsin dedim ve kalktı kotunu çıkartıyordu çıkarttı onu kabarmıştı siki benimkinden büyüktü resmen görünüyordu. neyse yattı dizime tekrar ben vurmaya başladım. ben vurdukça ohhh diye inliyordu kilot u da çıkartsana dedi bende eminmisin dedim evet dedi kilot u sıyırdım ama dizimde bi sertlik vardı bu beni çok tahrik etmişti. sikim taş gibi olmuştu. oda bilerek göğsünü sikime bastırıyordu. ben artık vurmayı bırakmıştım ve okşamaya başladım kafasını kaldırdı ve istiyomusun beni dedi o öle der demez kucağıma ldım ve deli gibi öpüşmeye başladık. fatihin üstünüde çıkardım ve sevişmeye başladık ama benim gözüm onun sikindeydi benimkinden oldukça büyüktü benim sikim 16 cm onun ki rahay 20 cm vardı bana sende soyun dedi ve soyundum artık ikimizde çırıl çıplaktık ve hadi aşk odamıza gidelim dedi neredi dedim annemgilin yatağında sikmeni istiyorum beni dedi sikimden tutarak çekmeye başladı beni aşkım sen 2dk bekle ben seni çağırcam dedi bende tamam dedim odaya girdi kapıyı kapattı aradan 10 dk geçti tabi ben bu arada bir posta boşalmıştım seslendi içeriden aşkım gel diye aman allahım kapıyı bi açtım ki şok oldum yatakta uzanmış bir afet vardı peruk takmıştı esmer güzeli bi hatun vardı sanki makyaj o biçim birde üstünde tüllü bir jartiyer vardı. bu ne hal kız dedim oda kocacım için süslendim dei ve çekti beni üstüne sikimi elledi küçüktü boşaldığım için aa nolmuş buna dedi ve başladı sakso çekmeye 10 dk sakso çekti sonra hadi erkeğim dedi sırt üstü yattı bacaklarını yana ayırdım güzelce göt deliğini yaladım sonra krem var orda aşkım dedi kremi aldım önce sikime sonra göt deliğine sürdüm ve aşkım nolu yavaş gir dedi bende tamam dedim ama tabi olmadı kafasını zorlukla soktuktan sonra sanki öpcekmiş gibi eğildim ve elimle ağzını kapatıp birden kökledim çıldırcaktım zevkten fatih altımda kıvranıp duruyodu ve bir volkan gibi patladım içine o sırada saat e baktı ve hemen kalktı annemin gelme vakti çekil yıkanmam lazım diye ve kalktı çok güzel bi anıydı ve unutamadığım anlardan biridir.

Leave a Reply

