hamamda çift su dökündüm

Merhaba Sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

Arkadaşlar olay bugün başıma geldi hemen yazayım dedim. ben eskişehirde üni okuyan ankaralı bi gencim 170 boyunda 75 kilo apyim biraz kıl var ama abartı değil . dün gece chat odalarında gezerken başka bir ap bana bi hamam verdi burda özel oda tut tellak çağır iki su döküncem de dedi. bugün merakla gittim odayı tuttum telefonla tellak istedim gelen adam benim boylarımda 80 90 kilo kıllı bi adamdı 45 50 yaşlarında vardı.
neyse odama oturdu kollarımı filan keseledi bende abi ben iki su döküncem dedim adamın yüzü gülmeye başladı tamam ayarlarız dedi ondan sonra peştamali çıkardı. ben anadan üryan o peştamelle beni keseledi iyice bu arada ben biraz da ürkerek abi sen çıkarmıyacanmı deyince adam sen iki taraflı seviyon yani deyip peştamali çıkardı yeni traşlanmış yarak altından çıktı. çok büyük değildi ama taşaklar avcu dolduracak cinsdendi. sonra adam istersen seninkinide böyle pırıl pırıl yapayım dedi.
olur dememe kalmadan adam köpüklü suyla sikimi taşaklarımı ovalamaya başladı ondan sonra içerden permatik getirip özene bezene traş etti ondan sonra tamam ben gidiyom dedi bocun 20 lira dedi girişte 10 yazıyo diyince sen çift su dökündün dedi yanımda o kadar para yok dedim birden peştamali attı o zaman sana bişeyler ayarlayalım deyip sikini ağzıma sürtmeye başladı ben zaten azmışım hemen yumuldum sikine 13 14 cm anca vardı ama taşaklar muhteşemdi 2 dk saksodan sonra boşaldı ondan sonra benimkini eline aldı benide ayağa kaldırdı götümü parmaklamaya 31 çektirmeye başladı bana bi yandanda memelerimi yalıyodu ben deliler gibi boşaldım sonraoturduk bi sigara yaktık işte öğrencilik parasızlık filan konuştuk adam istersen gel burda tellaklık yap müşteriye sakso çekersin kese atarsın müşteri başına 30 lirayı kaparsın sen hafifte parlaksın günde en az 3-4 kişi gelir dedi bu yazıyı yazarken hala düşünüyorum ne yapsam diye

One thought on “hamamda çift su dökündüm

  1. slm ben ahmet tokatdan süper am göt sikmeye bayılırım birazda genc olursa daha çok sevinirim yani şöyle 16 19 arası yaşalara bayılırım varsa arayın süper sikerim yarakda saglamdır ona göre kalındır canlarım benim yaram yaa gs.ahmet58@hotmail.com ekleyin yada arayın 0535 494 12 25 gelme durumu olanlar arasınlar lütfen gelmekte güçlük cekenler aramasınlar lütfen ciddi düşünenler arasınlar sınırsızca sikiyim sabaha kadar 5 posta garanti kesin sözzzzzzzzzzzzz

Leave a Reply

