boyacı beni boyadı

Merhaba Sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

mrb arkadaşlar sizlerle daha once bir yaşanmışlığımı daha paylaşşmıştım.aslında bir sürü anım war benim şehirler arası otobüslerde dinlenme tesislerinde otogarlarda hamamda metrobüste dolmuşta ewde plajda wc de bunlar şuan aklıma gelenler ewde olanlar ayrı tabi🙂 ama merak etmeyin deliğim hala çok dar malum genelde dışarda olduğu için oralla yetinmek durumunda kaldım çoğu zaman🙂
biraz kendimden bahsedeyim adım deniz 24 yaş 178 boy 56 kilo ince belli çıkık dolgun kalçalı dar delikli bronz tenli yeşil gözlü bir pasifim.ogrenciligimde tam bir cd ydim peruk kıyafetler ws ama şimdi sadece tangalarım çorap fln war ama hala çok çekici oluyorum🙂
çok uzattım dimi artık başlayayım yaklaşık 15 dk once yediğim yarrağı anlatıcam size.çarşamba gününden beri (bugün cuma:)) apartmanımızın içi boyanıyor çarşamba sabahı zil çaldı açtığımda gördüm onu 185 falan boylarında kilosunu tahmin edemicem ama yapılı kaslı güçlü kuwwetli hafif kır saçlı bıyık we top sakallı bir adam gordum karşmda elinde fırçasıyla paspası almamı rica etti ama uykudan yeni kalkmş olmanın werdiği saflık we adamın çekiiciliği karşısında mala bağlayıp anlayamadım .neyse aldım paspaası içeri we doğru banyoya zaten genelde pürüzsüz olurum ama yine de ufak tefek çıkanları aldım temizlendim hemen duşa girip çıktım tangamı ince siyah çorabımı düşük bel eşofman altı we beyaz geniş yaka tshrtimi giyinip hemen çay suyu koydum.amaç adama ikram ederken tangamı sergilemek onu baştan çıkartmaktı.tabi ben bunları yaparken o çoktan aşağı katlara inmişti.neyse en son tekrar bizim kata geldiğinde kapıyı açtım kolay gelsin çay içer misiniz diye sordum. warsa içerim dedi tabiki dedim hemen koydum getrdim.westiyerde oturabileceğini soyledim ama kabul etmedi merdiwenlere oturdu sigarasını yaktı bana tuttu almadım kendi sigaramdan yaktım.pek muhbbt etmeden çayını içti teşkkr etti we dewam etti.ben de hüsranlı bir şekilde kapıyı kapatıp içeri girdim.çok mutsuz olmuştum hewesim kursağımda kaldı diye.ertesi gün yani dün tekrar aynı şekilde hazırlandım yine çayı koydum gelince kata hemen ikram ettim yine içerde oturabilirsin dedim yine kabul etmedi.bu sefer biraz daha muhabbet ettik okul iş yaş 24 diyincce ben hiç göstermiorsun daha genç duruyorsun dedi teşekkür ettim🙂 tangama bakıp kafasını çewiriyor utangaç bi tawır sergiliodu.yine içti çayını we gitti.yine içimde patladı.bugün marketten ewe gelirken asansörün kapısında karşılştk mrb laştık war mı bi ihtyaç die sordm bir ara çayını içmeye gelirim dedi tabiki dedim.heemen duşa girdim heycanla hazırlandım yine aynı şekilde hazrlndım içime kırmızı siyah tangamı giydm daha sexy olsun diye.çayı da demledim we başladım beklemeye sonra zil çaldı açtım çayın hazır mı dedi tabiki dedim hemen gittim koydum içerde içebilirsin kapıdan soğuk geliyor dedim tamam dedi kapıyı kapattık çayıımızı içtik ığdırlıymış burda 3 bekar kalıyorlarmış.yalnızlığın zorluğundan bahsettik biraz.tabi ben artık rahatça sergiliyorum kırmızı tangamı iki bardak çayını içti we çıktı.çıkarken war mı bi ihtiyaıcn arzun isteğin diye sordu tekrar gel dedim.çıktı ben yine hüsrana uğramıştım sonra biraz zaman geçti baktım ses geliyor korkulukları boyuyormuş açtım kapıyı sıra onlara mı geldi dedim wur wur bitmiyor ki dedi🙂 ben de kapıya yaslandım elimi belime attım kalçam çıkık waiyette yan duruyorum o da yukarı çıkan merdiwenlerden korkuları boyuyor ben dilimle yalana yalana onu izliorum o da çaktırmadan beni kesiyor en son dayanamadı we yaktı bi sigara içmeye başladı.sessizce sadece bakıştık sigarası bitince aşağı inip yanma geldi kalçama elini atıp sıktı we beni öpmeye başladı elimi hemen yarrağına attım.sonra istiyor musun diye sordu hem de çok diye cewapladım.hemen içeri girdik kapıyı kapattık we öpüşmeye başladık hemen eşofmanla çorabı sıyrdı kalçalarımı sıkıp tokatlamaya başladı.sonra üstü hep boyalı kıyafet olduğu için çıkarttı off o yarrak nasıl güsel bişedi öle esmer yarrağı uzun kalın we dümdüz hiç bi eğrilik yana yatma hiç bi kusur yok ağzına almak istemez misin diye sordu boyacı kocam istemem mi erkeğim dedim.we hemen eğilip yalamaya başladım yaladıkça büyüdü sertleşti kocaman oldu.taşşaklarını altını üstünü her yerini emip yaladıktan sonra gel hadi bi sikiyim götünü de rahatla azgın karı kudurttun beni kaç gündür dedi (demekki iki gündür aslında farkındaydı :)) hemen kalktım öpüşmeye dewam ettk elleri kalçalarımda elim yarrağnda çewirdi beni we arkadan fırça çekmeye başladı offf harikaydıı sonra eğilip diliyle sikmeye başladı beni bir yalıyordu ki bayılacaktım hemen ellerimi kapıya dayayıp domalttı beni iyice bolca tükürükledi fırçaya dewam sonra tam gircek kaçıyorum off çok acııdıı aayyhh die inlemelerim dur orospu bu yarrağı istemiyormuydun sikicem şimdi sen de ben de rahatlıycaz çok güzel kalçalrın war taş giibisin ws diye iltifatlar da ardı ardına geliyor tabi.en son ellerimi yere koydum we o şekilde içime girmeyi başardı aslan boyacı sikicim.off harikasın orospuu dediği an senin yarrağında harika erkeğim dedim we gerçekten böyle güzel bi yarrak yemedim we bu kadar çok zewk almadım.sonra bi kaç pozisyon değiştirip beni sikmeye dewam etti bize gel arkadaşlarımla beraber sikelim seni iyice doy yarrağa fahişe dedi tamam erkeğim sen nasıl istersen bu yarrak için gelirim diye inledim we en son içime ılık ılık boşaldı ama hiç çıkmasını istemedim uzun zamandır ilk defa bi sikicimin boşalmasını istemedim o kadar güzeldi ki içimdeki sıcaklığı iyice küçülene kadar çıkartmadı öpüştük içimden çıkartana kadar sonra lawobaya gitti geldi doyamadım dedim ben de dedi numaramı aldı arkadaşlarıyla beraber de yapmak istiyor akşam arayacakmış beni.ewin holunde mükemmel bi deneyim daha kazandım.azimle boyacıyı yedim. dnzkcr_@hot msn im admin sen de ekle öpüyorum hepinizi bol sikişler.uzun oldu biraz kusura bakmayın ama yaşanan gerçek olunca her anını yazmak istiyor insan hadi bir sonraki hikaye de gorusuruz tatlımlar🙂

One thought on “boyacı beni boyadı

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

Leave a Reply

