babamla 2

Merhaba Sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

babammla artık sevgli gibiydik bana kadın kıyafetleri adık makyaj mazemeleri aldık iç çamaşırlar ve sütyenler almıştık babamın yanında kadın gibi giyiniyrdum birgün kocam(babam) işteyken romantik bir sofra hazırlAdım kocam eve geldiğinde en güzel elbisemi giymiş kokular sürmüştüm geldiğinde dudağıma bir öpücük kondurdu sonra sofraya geçtik yemeğimizi yiyip odamıza gittik ben soyun maya başladım babamda banyada hazırlanıyordu soyundum yatağa girdim sonra kocam geldi ve yatakta yiyişmeye başladık sonar ben 23 cmlikm sikini
yalamay başladım ağzımda taş gibi oldu sonra götüme birden yüklendi biraz kan geldi sonra beni her pzisyonda bağırta bağırta sikti sonra bir anda içme boşal dı sonra dudaklarıma bir öpücük kondurdu ve uyudu devamı var bekleyin

One thought on “babamla 2

  1. slm ben ahmet tokatdan süper am ylar göt sikerim varsa pasif arkadaşları sikmeye bayılırım tokat vd cevresi yada gelme durumu olanlar tercihimdir sabaha kadar 5 posta garanti her pozizyonda sikerim gelmek isteyenler arasınlar tanışalım sonrada otelde sabaha kadar sınırsız fantaziyi yaşıyalım süper bir şekilde 0535 494 12 25 haydi azdım sokacak delik arıyorum yaram biraz kalındır ona göre öptüm hoşcakalın

Leave a Reply

