arkadaşımla ilk deneyimim

Merhaba Sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

Merhaba seks hikaye okurları ben 45 yaşında ankarada bir kamu kurumunda çalışmaktayım aynı iş yerinde çalışan bir arkadaşım var ailecek gider geliriz ve çok samimiyiz arkadaşımın aynı zamanda çokda çapkın olduğunu biliyorum hatta siktiği bayanların bazılarınıda tanıyorum geçen yıl ramazandan önceydi arkadaş izmirden bir araba bulmuş şöforlüğü pek iyi olmadığından araba aldım onu almaya gidecem beraber gidelim dedi beraber izin aldık izmire arabayı almaya gittik aracı aldık izmire gelmişken biraz gezelim diye kuşadasına gittik burada halk plajları var denize girelim dedik kendimize mayo aldık gündüz denize girdik akşam tekrar izmire döndük gece kalalım yarın sabah çıkarız diye bir otel bulduk yerimizi ayarladık dışarı çıktık akşam bir içkili yerde oturduk bir büyüğe yakın rakı içtik gece saat 11 gibi otele geldik kafamızda bayağı olmuş biz kalmayacağımızı düşünerek bişey almadığımızdan dolayı doğal olarak sadece kilot var onunla yatacağız soyunduk herkes yatağına yattı konu sexsten açıldı arkadaş siktiği kadınları anlatıyo bende biliyom dedim birisini eşiyle birlikte sikiyomuş ben onu bilmiyodum bana onu anlattı bende erkek sikmek nasıl bişey dedim göt sikmek am sikmekten daha zevkli dedi bende erkeğin zevk alıp almadığını sordum erkeğin yarağı yerken zevkten kudurduğunu söyledi bende erkek kıllıysa zevk alınmaz dedim o anda bana siktiğim göt aynen senin göt gibi kılsız dedi bende yok canım dedim vallahi dedi ben bugün denizde senin göte dikkat ettim hiç kıl yok pürüzsüz dedi aynı siktiğim göt gibi dedi o bu kelimeleri söylerken bende bir kıpırdanma oldu az çarşafı açsana bakayım sende hiç kıl yok dedi ben çarşafı açtımdöndüm şuna baksana aynı kadın götü gibi dedi bana az açda yatakta domalda 31 çekeyim bakarak dedi bende tamam dedim açtım domaldım yatakta yarağını çıkardı 18 cm vardı 31 çekmeye başladı hem çekiyo hemde şu göte bak ne sikilir diye konuşuyor 31 çekerek boşaldı duşa girdi benim canım yarak istemeye başladı arkadaşım banyodan çıkana kadar o pozisyonda bekledim uyudu numarası yapayım dedim arkadaş banyodan çıktı bana oktay uyudunmu hemen dedi benden ses yok oktay diye tekrar seslendi yine ses vermedim eliyle üzerimi örter gibi yaptı kalçama dokundu içim acaip oldu benden ses çıkmayınca biraz daha cesaretlendi benim götü okşamaya başladı ben yine ses çıkarmadım bu sefer tükrük sesi duydum baktım yarağını tükrüklüyo avucuna tekrar tükürdü onuda benim yarığıma akıttı eliyle okşarken parmağını deliğime doğru kaydırıyor benden bi tepki gelmeyince usulca parmağını deliğime sokmaya başladı ben rahat soksun diye kendimi gevşek bıraktım ben bu arada aklımdan dedim yana doğru döneyim götüm tam yarağına gelsin arkadaşda benim uyandığımı sandı elini çekti bana tekrar oktay diye seslendi ben yine ses vermedim benim göt tam yarağının hizasına geldi bir baktım deliğimde bir sıcaklık yarağının sıcaklığı deliğe girmeye çalışıyo parmağını sokmuşduya yarağının kafası birde ıslak olmasından dolayı rahat girdi ama yavaş yavaş milim milim içime doğru yitti sanırım yarağını yarısı girdi canım biraz acıdı kendimi geriye doğru çektim arkadaşım bayramda yarağını geri çıkardı tekrar bol miktarda tükürükledi yarağı tekrar dayadı yarak bu sefer biraz daha rahat girdi yine yarıya kadar soktu sanırım ama deliğime milim milim kayıyor hem canım acıyor hem zevk alıyom ben ne olacaksa olsun dedim götümü yarağına doğru birden yittim yarak dibine kadar girdi ama canım yandı arkadaşa bayram o şekilde kal çok acıyo dedim bana sen uyumuyomoydun dedi bende yok uyumuyordum beni sik diye domaldım sana dedim bana baştan söylesene dedi bende rahat sikeyim dedi bende söyleyemedim dedim yaklaşık 2 dakika o şekilde bekledi şimdi nasıl acı geçtimi dedi bende biraz geçti dedim dur çıkarayımda iyice yağlayayım dedi tekrar tükrükledi yine soktu ama yine acıdı bu böyle olmayacak dur dedi bende ne yapacağız dedim otelin karşısında nöbetci eczane vardı üzerini giyindi ben şimdi geliyorum dedi otelden çıktı eczaneye gitmiş bebe yağı almış geldi bana oktay iyice domal dedi ben domaldım göt deliğini büzüğünü aç kapat dedi bebe yağını döktü önce bir parmağıyla daha sonra iki ve üç parmağıyla deliğimi iyice gevşetti daha sonra yarağını iyice bebe yağıyla yağladı yarağını dayadı o koca yarak bu kadar rahatmı girer birden dibine kadar sokup çıkarmaya başladı ama her sokuşunda sende ne göt varmış şuna bak diyor daha sonra dibine kadar geçirince bendende ohh sesleri gelince eşimide tanıyo ya ismi sevil bana oktay kanka eşin sevile bayılıyom ben onuda böyle sikmemi istermisin dedi bende ne dediyse zevkten evet dedim ama bana söz ver erkek sözü dedi bende erkek sözü dedim benim göte bir boşaldı bir boşaldı bir erkekde bu kadar tohummu olur içimi sıcacık doldurdu banyoya geçtik yarğını ben ağzıma aldım tekrar kaldırdım beni banyoya dayadı zaten içim tohum dolu deliğim kaygan yarağı yittikce giriyo daha iri ve kalın yarak olsa girecek bana bir postada banyoda boşalttı kızlığımı bozdu daha sonraki tarihlerde arkadaşıma verdiğim sözü tuttum eşimide siktirdim o hikayemi daha sonra yazacağım sevgili okuyucular.

One thought on “arkadaşımla ilk deneyimim

Leave a Reply

