VANDA EVLİ SİNEM VE BEN

Merhaba Sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

SELAM DEĞERLI OKURLAR DAHA ONCELERIDE BIR KAÇ ANIMI PAYLAŞMIŞTIM BU KEZ YIL 2008 YILI OKEY SITESINDE YENIYDIM DANA GEZIYODUM GECE YAZRISI NETTE OKEY SALONLARINDAN BIRINE GITTIM BIR BAYAN YONETICI VARDI SINEM DIYE BIRI BENDE OLESINE ŞAKA OLSUN DIYE NÖBETCİ YÖNETICI SIZMISINIZ DEDIM EWET DEDI BIRAZ KONUŞTUK EVLI OLDUĞUNU AÇIKLADI
BENDE DEDIMBENDE EWLIYIM BUSAATTE NE İŞİN VARKI DEDIM EWLI ISEN NETTE DEDIKI MUTSUZUM GEZIYOM FALAN BIRAZ BAHSETTI EVLLIĞINDEN ŞIKAYETCI IDI BIRKAÇ GUN TAKILDIM KONUŞTUK VE BIR ARA ASLINDA EWLI OLMASYDIK DEDIM YOK SAN ŞİMDİ BANA İLİŞKIDE TEKLIF EDERSIN DEDI NEDEN OLMASIN DEDIM SEN ISTEDIKTEN SONRA YAKLAŞIK 1 HAFTA BOLE KONUŞTUK BANA DEDIKI GELIRSEM VANA BANA BAKARMISIN BIR KAÇ GUN TABI DEDIM KENDI MERSINDEYDI TEYZESININ EWINDE 2008 YILI 15 TATIL SDE EŞİMİ VE ÇOCUKLARI KÖYE YOLLADIM GITTIM MERSINE VANDAN TEYZESININ EWINDE BIRAZ KONUŞTUK TABI BENI KAPIDA KARSILADI IÇERI GIRER GIRMEZ BAŞLADI OPUŞMEYE EWDE KIMSE YOKTU YAKLASIK YARIM SAAT SEVIŞTIK VE TEYZESI GELDI HG FALAN DEDI BENDE HB VE ARTIK ÇIKMAMIZLAZIMDI VANA GIDECEKTIK HEMEN ÇIKTIK YOLA OTOGAR GELDIK VE VAN OTOBUSUNE BINDIK SIEM AMA NE SINEM MANKEN GIBI MAAŞALLAH YOL BOYUNCA OTOBUSTE KAÇ KEZ BOŞALDIK VE VANA GELINCEYE KADAR ÇOK KEZ SEVIŞTIM VE SONUŞTA VANAGELDIK EWDE KIMSE YOKTU ZATEN HG FALAN AŞKIMA DEDIM AŞKIMDA BANA HG DEI NEYSE HG NIMIZ SEVIŞEREK BAŞLADI SINEM OĞLUNUDA GETIRMIŞTI OĞLU UYUYRDU BIZDE GEÇTIK AŞK ODAMIZA YATAK ODASINA GEÇTIK SINEMLE SINEMI BIR ÇIRPIDA SOYDUM VE AYAKTA SEVIŞEREK BAŞLADIK VE BU ARAD SIENMDE BENI SOYDU VE 69 OLDUK AMA NE SEVIŞMESI VARDI SANKI 10 YILDIR YARRAK YEMEMIŞTI TABI GORDU ASLAN PARÇASINI NET 19 CM DURURMU HIÇ SOMURMASI VARDI HAYLADA AKLIMDA ANLATIRKEN BILE BOŞALICAM ENRDEYSE SINEMLE 3 GUN BOYUNCA EWDEN ÇIKMADAN HER TURLU SEVIŞTIK VE SINEMIN BAL KUTUSUNE GIRDIYIMDE OY CANNN OYYY YANDIM DEDI BOLE BUYUK YEMEMIŞTIM HIÇ DEDI EŞININKI 15 CM MIŞ YAKLAŞIK YARIM 2 SAATE YAKIN BOOL BOOLSIKIŞTIK SONRA KAHVE İÇTIK KAHVEYIDE KUCAĞIMDA İÇTİ TABI ASLAN PARÇASIDA İÇİNDE IDI AMA SANKI DEĞİRMEN TAŞI GIBI DONUYORDU UZERIMDE VE DERKEN 3 SONRA VAN DA BAŞKA TANIDIK ARAKADAŞLARDA VARDI OKEY SITESINDE TABILTIĞIMIZONLARIN YANINA GOTURDUM EWE GERI DONDUM GECE YARSI TEL AÇTI GEL AL BENI BURDA KALAMAM DEI VE GITTIM ALDIM GELDIK EW VER HASILI 15 GUN BENDE KADI SIKMEDIĞIM DEŞIĞI YAPMADIĞIMIZ FANTAZI KALAMDI HELE GÖTTEN SOKARKEN ÖLDU SANDIM AĞZINA BOŞALTIŞI VARDI AMA NE BOŞALMA NEYSEKI 15 GUN SONRA MERSINE GERI GORTURCEKTIM VE ARABAYA BINDIK OTOBUSE YANI YOL BOYUNCA ZATEN ON TARAFTA OTURDUK EN ONDE ŞOFORDA SUREKLI BIZE BAKIYODU DIZLERIMIZE SINEMIN KABANINI ATTIK KABANIN ALTINDAN SINEM ELIEN ALDI ASLAN PARÇASINI BENDE ONUN BAL KUTUSUNU YOL BOYUNCA KAÇ KEZ BOŞALDI VE BOŞAALDIM BILMIYOM BU ARADA KAPTANADA IŞ VEREN SINEM BENDEN SONRA KAPTANLA TANIŞMIŞ BIR SUREDE O SIKMIŞ TŞK OKUDUĞUNZU İÇİN VE SINEME ÇOOK TŞK EDRIM BANA HAYATI YAŞATTIĞI İİÇİN EN GUZEL YERINDEN OPERIM SINEM:
HA BU ARADA DEĞERLI OKURLAR ÇIFT VEYA DUL BAYANLAR KIZLAR TANIŞMAK ISTEYEN VARSA BEKLERIM ÖNCELIK VAN OLMASSA GUZELLIĞINE GUVEENNE VARSA NERESI OLURSA OLSUN UÇMAK AŞKA SIKIŞE DOYMA ISTEYEN VE KENDINE GUVENEN BENI DOYURACAK VARSA MESAJ BEKLERIM TŞK EN GUZEL YERINIZDEN OPERIM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMUCX MUCX

2 thoughts on “VANDA EVLİ SİNEM VE BEN

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

Leave a Reply

