sevgilime ayarladığım masör2

Merhaba Sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

herkese selamlar ben okan. size ilk hikayemde sevgilim ve netten ayarladığım masör faruk ile olanları anlatmıştım. isimlerin gerçek olmadığını ilk hikayemde de belirtmiştim. o geceden sonra tuğba(takma adı) ile sevişmelerimiz çok daha ateşli bir hal aldı. 4 gün sonra bir cumartesi gecesi için farukla anlaştım. yine masaj istiyoruz deyince seve seve dedi ve cumartesi gecesi bize geldi. salonda faruğu buyur edip bişiler ikram ettim. tuğbaysa bizi yatakta bekliyordu. odaya gectiğimizde manzara yine muhtesemdi. seksi sevgilim kalçalarına minik bi havlu ötrmüş çırılçıplak yatıyordu. faruk kuralımı bildiği için yine havlunun altında külodu olduğunu düşünüyordu ama bu sefer niyetimiz farklıydı. ben yine koltuğuma geçip bu azdırıcı şovu izlemeye başladım. faruğu ikinci kez istiyo olmamız ona bi güven getirmişti. elleri daha rahat geziyordu sevgilimin çıplak teninde. tuğba bana doğru döndü ve sikime bakarak gülümsedi, kalkmıştı yine. faruk çok gecmeden kalçalara inmişti. havluyu kaldırıyorum dedi tuğbaya. tuğba da başıyla onayladı. faruk havluyu çektiğinde ise ağzı resmen acık kaldı. çıplak kalçaları ortadaydı sevgilimin. faruk bana döndü adeta gözlerinin içi parlıyordu. ona hafifçe gülümseyince bu gece olacakları anladı. önündeki nefis kalçaları yoğurmaya basladı. faruğun daha önce kamerada gördüğüm o muhteşem siki şortunu yırtacak gibiydi. tuğbanın deliğine dokundukça şehvetle inliyordu sevgilim. artık dayanacak halim kalmamıştı. ayağa kalkıp yanlarına geçtim. ikiside benden bekliyordu hamleyi ve sikimi çıkartıp tuğbanın ağzına verdim. tuğba hemen doggy pozisyonuna geçti. kudurmuştuk üçümüzde. faruk sikini çıkardı ve tuğbaya soktu. sevgilim öyle bir ahhhhh çekti ki gözleri kaydı resmen. faruk hızlanmıştı, tuğbaya her vuruşunda sikim komple ağzına giriyordu. fazla dayanamayıp boşaldım ağzına. tekrar kenara gecip izlemeye basladım.faruk bağırta bağırta sikiyordu sevgilimi önümde. oldum olası domaltılıp sikilmekten çok keyif alırdı sevgilim. farukta artık patlamak üzereydi sikini çıkarttı ve tuğbanın sırtına boşaldı. ama o ne boşalmaktı öyle adeta benim iki üç katımdı. tuğba kaç defa boşaldı bilmiyorum ama hala çok azgındı. birden faruğa doğru döndü ve sikini sıvazlamaya başladı. faruğun siki biraz inmişti, tuğba dondurma yalar gibi yalıyordu siki dili dışarda. dilini sikin başından taşaklara doğru indiriyordu. faruğun taşaklarını da bi güzel emdikten sonra o muhteşem sik yine kalkmıştı. tuğba sırt üstü yatıp bacaklarını açtı faruğa. sik beni dedi. faruk zaten kayganlaşmış ama tek hamlede soktu sikini ve tuğbanın dudaklarına yapıştı. sanki ben yokmuşum gibi iki aşık sevgili gibi sevişiyorlardı. hem yiyişiyorlar hem sikişiyorlardı. bense kalkmış sikimi sıvazlıyordum. faruk tuğbayı üste çıkarıp sikmeye devam etti. yine dudak dudağa yiyişiyorlardı. sevgilim o koca sikin üzerindeydi. nasıl hepsini alıyordu gerçekten inanılmazdı. yiyişmek için eğildikçe faruğa doru, göt deliği iyice açılıyordu önümde. dayanamayıp arka deliğine soktum bende. sevgilim artık inlemekten ahlamaktan yiyişemez haldeydi. resmen kendinden geçmişti. arka deliğine pompalarken faruğun sikini de hissedebiliyordum içerde. tuğba titreyerek boşalmaya başlamıştı hemen arkasından ben ve farukta boşalmaya başladık. ben arkadan o önden içine boşaldık sevgilimin. faruk giyindi ve ben onu yolcu edip geri tuğbanın yanına geldim ancak çoktan sızmıştı sevgilim. gerçekten müthiş bi zevkti ve unutulmaz bi geceydi…

One thought on “sevgilime ayarladığım masör2

Leave a Reply

