Sevgilim Gizem

Merhaba Sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

Slm arkadşlar ben onur 23 yaşında 1.78 boyunda sarışın yakışıklı sayılabilecek biriyim. Sevgilim gizem 170 boyunda siyah saçlı süt gibi tani olan 85 60 80 ölçülerine sahip muhteşem bir kız.Gizemle yaklaşık 5 yıldan beri beraberliğimiz var o da ben de birbirimizi çok seviyoruz ama son zamanlarda bu sevgi bende biraz değişti içimde sürekli gizemin başka erkeler altında inlemelerini hayal eder oldum ama bunu gizeme söyleyemeye de korkuyordum bunu yavaş yavaş yapmaya gizemin kafasına işlemeye karar verdim bir akşam izmirde konser vardı ve gitmeyi kararlaştırdık arkadslarla konser alanlarını bilirsiniz tıklım tıklım dolu olur. neyse gizeme bu akşam benim için özel hazırlanmanı istiyorum dedim çok seksi olmasın gülerek peki dedi. akşamı sabırsızlıkla bekliyordum.Akşam oldu gizem gizemle buluşma yerimize gittim 3 dakika sonrada gizem göründü üzerinde ince poler gibi bişey her tarafı kapalı sinirim adeta tepeme fırladı merabalışıp öpüştükten sonra beni hayal kırıklıgına ugrattıgını söyledim niye dedi hani cok seksi giyincektin dedim üzerindeki şalı açmasıyla gözümün kamaşması bir oldu üzerinde tek parça göğüs dekolte lacivert mini bir elbise vardı şalını cıkarmasını istedim çıkarıp çantasına koydu. 10 dk daha bekledik arkadslar geldiler arabayla bizi almaya ama büyük bir sorunumuz vardı caner babasından arabayı alamadıgı için tek arabayla gelmişlerdi.Büyük bir şans dedim kendi kendime önde şöför harici iki kişi arka tarfta ise 2 kız kucakta 3 erkek toplam 5 kişi oturuyordu.Kucagında kimse olmayan tek kişi harun abiydi ve sapıgın alasıydı bunuda herkes bildigi için kucgı bostu harun abinin.Birkaç kez de gizemi taciz ettigine şahit olmuştum.Neyse kapıyı açtım gizeme aşkım sen harun abinin kucagına oturda bende sıkaşayım şöyle kenara dedim gizem manalı manalı baktı yüzüme ama itiraz etmeden yavaşca bindi arabaya ve harun abinin kucagına oturdu.Ben şakayla karışık abi akılllı ol yanlış hareketini görmüyeyim dedim hep beraber gülüştük bu arada harun abi 27 yasında iri yapılı kıllı göğüslü hepimizin saygı duydugu ve bi okadarda cekindgini tehlikeli birisiydi. neyse araba haert etti ve iç ışıklar söndü ama net görebiliyordum gizem le harun abiyi gizemin beline sıkıca sarılmıs olan harun abi kendine bastırıyordu gizemde sanırım harun abinin uyanan ejderinden rahatsız olmus ki rahatca oturamıyordu kıpaırdanıp duruyordu tabi bu kıpırdamalara harun abiye yarıyordu.bu arada harun abinin eli gizeminin belinden yukarı dogru cıkmıs sıkıca kavramıs durumda göüslerine temas etmeye ve daha sonra gögüsleride yukrı dogru sıyırıp dekolteden taşacak raddeye gelimşti (KUSURABAKMAYIN HATIRLAYINCA BİLE BOŞALDIM DEVAMI YARIN)

2 thoughts on “Sevgilim Gizem

  1. slm ankaradan eray ben 30 yasındayım ankara ve cevresınden sexi seven ateslı bayanlarlatanısmak ısterım uyum ve guven cercevesınde tanısmak ısterım yas onemlı degıl onemlı olan bırbırımıze cıddı oldumuzu kanıtlamak vede guven 0541 223 30 88 nolu tele aramınız yater yas onemlı degıl benım ıcın onemlı olan sexı seven ısteklı bayn olmasıdır 0541 223 30 88 telefonu aramanız yeter….

Leave a Reply

