otobüste başlayan sex anım

Merhaba değerli sex hikayeleri sitesi sinirsizhikayeler.com   okurları Birgün işimin gereği izmir e gitmek zorunda kalmıştım ve belediye otobüsüne bindim. Sanırım iş çıkışı saatine denk geldiği için epey kalabalıktı. Bu arada ben yaşında , 170-82,kgölçülerinde esmer bıyıklı erkeğim. Görünüş itiberiyle kadınsı değilim. Neyse hikeyemize gelelim. Otobüs çok kalabalık olduğu için ayakta zor duruyordum . Bu arada arkamda birinin olduğunu hissetim . bana sürtünüyordu. Çok kızdım baştan. Arkamdakiine bakınca yaşlarında sarışın bir genç olduğunu gördüm. Sonra ne olacaksa olsun dedim ve kendimi olayın akışına bıraktım. Arkamdaki genç bana dahada abanmıştı ve kabarıklığı hissediyordum artık buda benim hoşuma gitmeye başalmıştı. Benmde kendimi ona dahada bastırdım oda sinyali almış olsa gerek bir eliyle kalçalarımı okşamaya diğer eliylede bana msj yapmaya başladı. Etrafa çekinerek baktığımda yanında bir arkadaşı olduğunuda gördüm oda arkadaşını kalçası ile oynuyordu. İneceğ i durağa gelmeden önce istersem bana onlara katılabileceğimi söylediler ama ben cesaret edip onlara evet diyemedim. İndiklerinde içimde sanki bir huzursuzluk vardı. Keşke dedim ve bu yüzdendirki hep o keşke yi demeseydim diyorum. Şimdi ise güvenebileceğim soırdaş bir arkadaş arıyorum devamlı nette ve kimseye güvenemediğim için hala aamaktayım. İlki yaşatabilecek sırdaş güvenebilir a ve p arkadaşalr arıyorum. Eğerki bana bu güveni verecek birini bulrsam onunla uzun süreli bir ilişki yaşayabilirim. Eğerki bana mail atarsanız sevinirm

4 thoughts on “otobüste başlayan sex anım

  1. Merhaba nasılsınız. 40 yaşındayım ve İstanbul’da yaşıyorum. Yakışıklı, olgun, sırdaş, ne istediğini bilen ve okumayı seven bir beyim. Yaşıma uygun elit bakımlı türbanlı tesettürlü hanımlarla tanışmak isterim. Eklerseniz sevinirim. MSN: ahmetbey_istanbul@hotmail.com

Leave a comment