OLGUN BAYANIN TADI BİR BAŞKA

Merhaba Sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

GÜVENLİ AMAÇLI İSİMLER DEĞİŞDİ..
ŞUAN İSTANBULDAYIM…..
besni_bes@hotmail.com ulaşbilir yada bu maile face aratınızda ulaşanirsiniz…isimler değişmişdir ve birazda kurgu enledi….
boş zamanlarımda nette okey tavla oynarım..

Oldum olası kendimden yaşça büyük bayan severim geçen yıl işyerinde internette tavla oynarken jale hanımla tanıştım Jale 45 yaşında evli ama mutsuz ilgisiz bir ev hamıydı.Telefon ve msn adresini almış orda sohbet ediyor bazende oyuna girip tavla oynuyorduk Rahat ve açık bir giyim tarzı vardı dolgun göğüsleri çok hoşuma giderdi birgün webcamda çıkar göğüslerini bakıyım dedim olmaz falan dediysede çıkardı çok etkileyici gelmişti bana kapkara meme uçları vardı. istanbula gitme vaktim gelmişti buluşup biraz gezmeyi biryerlerde çay içmeyi kararlaştırmıştık istanbula gidincede aradım ve buluşağımız yeri kararlaştırdık taksimde buluşup gezdik biraz sonra oturup çay içerken tavla oynamaya başladık ama benim aklım güzelliğinde göğüslerindeydi olgunluğu beni çıldırtıyordu ne yapıp edip istanbuldan ayrılmadan o güzel kapkara memesini ağzıma alıp yalamalıydım birden aklıma nesine oynayalım diye sormak geldi oda nesine istersen diye cevap verdi daha önce telefonda konuştuğumuzdan rahattım hiç çekinmeden seni istiyorum dedim gülerek baksenn dedi ve kabul etti nasıl olsa yenileceksin beni alamassın dedi bende ortada sen varsan hile yapar yine yenerim seni diye gülerek başladık oyuna yendim onu ama hamlelerine dikkat ettim yenilmek istermiş gibi oynuyordu. Eşinin işi gereği gece evde olmadığını biliyordum bu gece sana misafirim dedim akşam saat 18 civarı evin yolunu korku ve heyecanla tuttuk haliyle çok korkuyorduk ama o kadarda istiyorduk yolda ufak bir plan yaptık eve önce o geçecekti birkaç dk sonrada ben öylede yaptık.

Kapıda karşıladı beni üstünü değişmiş süthensiz rahat geniş bir tişört giymişti en sevdiğim şeydir arkadan sarılmak hemen ona arkasından sarılıp duvara dayadım bir elimi göğüslerine bir elimi kilodunun içine amına attıp okşamaya başladım kulak memesini ensesini boynunu öpüp yalıyordum ammından akan sular avuçlarıma akıyor ıslatıyordu parmaklarımı sulanmış deliğine koyup çıkarıyor sikimi götüne bastırıyordum sonra yüzünü çevirip dudaklarını boynunu öpmeye başladım bir yandanda soyunuyorduk o koca göğüslerini emiyor yalıyor meme uçlarını ısırıyordum saçlarından tutup diz çöktürdüm ve sikimi ağzına koydum çıldırmıştım sanki köküne kadar koyuyordum ağzına nefessiz kalıyordu. salona yer yatağı sermişti yatağa geçtik sırtüstü yatırıp bacaklarını göbeğini hertarafını öpüp yaladım ammını yeni traş etmişti sanki bu geceye hazırlıklıydı Jale ammıyla biraz oynayıp öptüm sonra kafamı bacak arasına koyup sulanmış am deliğini yalamaya başladım dilimi deliğinin içine sokup çıkarıyordum ve harika zevk çığlıkları duyuyordum çıkardığı sesler beni daha çok azdırıyordu sonra bacaklarının üzerine oturdum sikimi kamçı gibi kullarak am deliğini kamçılıyordum bazen yavaşca kafasını koyup çıkarıyordum Jale zirvedeydi patlamaya hazır volkan gibiydi zevkten kendinden geçmiş anlamadığım sözcükler çıkıyordu ağzından anladığım tek kelime sik hadi kökle oldu bende dayanamıyordum artık o sıcacık deliğe daşşaklarıma kadar girmek istiyordum üstüne uzanıp bacaklarını araladım sikimi am deliğinden içeri sokup köküne kadar girdim şapp şarpp sesleri salonda yankılanmaya başlamıştı ben hızlandıkça Jale çıldırıyordu beni ısırıp sik sik diye bağırıyordu ohhhhhhhhh ımm sesleriyle boşaldık ve yığılıp kaldık yatağa. Jale ile o gece sabaha kadar değişik pozisyonlarda sex yaptık
besni_bes@hotmail.com ulaşbilir yada bu maile face aratınızda ulaşanirsiniz…isimler değişmişdir ve birazda kurgu enledi….

One thought on “OLGUN BAYANIN TADI BİR BAŞKA

  1. slm ben istanbuldan hakan yaşım32 boy1.82 kilo74 atletik ve sportmen yapılı sırdaş bakımlı bekar bir gencim arzularınızı ve hayallerinizi özgürce yaşamak istiyorum diyen olgun samimi bayanlar 3cü tek erkek arayan evli çiftler evliyim ama kaçamak yapmak istiyorum diyen bayanlar arayın saygı güven ve gizlilik içinde görüşelim 05364131029 aloneman1980@hotmail.com

Leave a Reply

