evli çift ile ilk deneyim

Merhaba Sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

Merhaba Arkadaşlar,
Herkese iyi akşamlar diliyorum.
Artık klişeleşmiş ama yazmadan da geçemeyeceğim. bu yazacağım olay 10 gün önce gerçkleşti. yaklaşık olarak 4 aydır bir partner sitesi üyesiyim. neden ise sadece herşey sohbette kalıyor, kimse ile gerçek anlamda sohbet edip, birşeyler paylaşabilecek hale gelemiyorduk. Sitedekilerin hepsinin yalan olduğunu düşünmeye başlamış idim. bir gün siteye tek bayan olarakkendini kaydetmiş birine mesaj gönderdim. bu seferde mesajım yanıtlandı ama ben yine her zamanki karşımda bir erkek ya da korkak biir var diye pek önem vermemiştim. biraz sohbet sonrası eli bir çift olduklarını ve ilk kez aralarına tek erkek almayı planladıklarını söylediler. Daha önce çiftlerle grup deneyimleri olmuş. ben yine her zamanki gibi yalan dolan derken msndenbeni eklediler. adresim murat.yakin@hotmail.com. msnde sohbet etmeye başladık ama ilginçtir inatla kamera açmıyorlardı. sadece ekranda bir bayan resmi o kadar. konuşuyorduk ama inandırıcılktan uzak geliyordu bana. çünkü bu şekilde çok sohbet etmiştimve karşımdakiler sonrasında sessziliğe gömülüyorlardı. bir gün eşininde yanında olduğunu söyledi ve kamerayı açtılar. orta yaşta bir çift karşımda idi. kameralı olarak da cok az sohbet ettik ve sanal değil rel istediklerini, istanbula gittiğimde tanışabileceğimizi söylediler. msn de çok fazla sohbete yanaşmadılar. 2 hafta kadr sonra işlerimnedeni ile istanbula gidiyordum ve netten geleceğim dediğimde tel numarlarını verdiler. sözleşmemiz öncelik olarak sadece bir yemek üzerine idi. söyledikleri yerde buluştuk ve birlikte yemeğe gittik. güzel bir akşam yemeği yedik, rakılarımızı içtik. sohbet esnasında bunun sadece tanışma yemeği olacağını karşılıklı deklare ettik. yemek esnasınd kaçamak el değmeler yakınlaşmalar vs ile akşamı yaptık. arada eşi(erkek) daha önceleri de birkaç kişi ile buluştuklarını yemek yediklerini ama elektrik almadıklarını söyledi. ama benden hoşlandığını ve eşi de tamam der ise olabileceğini söyledi. eşi olan A hanım o ecenin sadece bir tanışma yemeği olacağını evde eşi T ile konuyu görüşerek bana döneceklerini söyledi. yemek sonrası kendilerini aldığım yerde bırakırken A hanım dudağıma bir öpücük kondurdu ve ayrıldık. Ertesi gün geçmek bilmedi. gözüm hep telefond ve beni çağırmalarını ümit ederek geçti ama maalesef arayan olmadı. bu esnada gittiğim şirkettenmsn’e girdiğimde online oldukların gördüm. selamlaştık ve hala beklediğimi cevaplarının ne olduğunu da merak ettiğimi de söyleyince A hanım, akşam bulualım dedi.:) Giderken rakımı aldım, A hanıma da bir çiçek:) Beni yolda A hanım karşıladı ve evlerine gittik. Otorup yemeğimizi yedik ki yemeği T bey hazırlamış geceye özel. bir müddet daha sohbetten sonra A hanımı yanıma çağırdım ve geldi. Önce elini elime alıp okşadım. derken dudaklarına küçük bir buse kondıurdum. İlk kez böyle bir deneyim yaşadığım için heyecanlı idim. sonuçta bir hanımı kocasının yanında öpüyordum. Ben A hanımı öpünce eşi de yanımıza geldi ve A hanımın göğüslerine elini atıp okşamaya başladı. A hanım bruad olmaz diyerek odasına gideceğini ve hazırladığında çağrı atacağını söyledi. Dakikalar geçmek bilmiyordu ve biz T bey ile sohbet eiyorduk. Bşraz sonra T beyin teli çaldı ve hadi gidelim dedi. Yatak odalarına geçtiğimizde A hanımın son derece seksi bir kıyafet giymiş olarak bizi beklediğini gördüm. T bey hemen soyunmaya başladı ama ben heyecandan kalbim atarken yanına gittim ve dudaklarına yapıştım. Ellerimle de saçlarını okşuyordum. bu çok hoşuna gitmişti. O da bana sarılmaya başladı. T bey mecburen arkasına yanaşarak elleri ile benim dokunmadığım göğsünü okşamaya başladı. A hanım üzerimi çıkarmamı isteyince ben bıraktım kalktım ve soyunmaya başladım. T bey bu arada eşini yatırdı ve seişmeye başladı. Ben de fırsat bu fırsat diyerek baldırlarına bacaklarına yaklaştım ve öpmeye okşamaya başladım. derken külotunu çıkardım ve amını yalamaya başladım. bu arada da kalçalarını bacaklarını bacaklarının iç kısmını baldırlarını okşuyordum. dilimle klitorisine darbeler atmaya, klitorisi de emmeye başladı. bir ara baktım A hanı eşini bırakmış bana bakıyor ve eşine dönerek çok güzel yalıyor diye söylüyor:) dudaklarımla amından bacaklarınaoradan da ayaklarına ulaştım. ayak parmaklarını alıp teker teker emmeye başladım. A hanım kıvranıyordu. Eşinin daha önce bunları yapmadığı belli oluyordu ve A hanım çok zevk alıyordu. sonra yine amına doğru yavaş yavaş bacaklarını emerek çıktım ve amını ayırıp dilimi dudakların arsında gezdirdim, dudakları klitorisi ağzma alıp emmeye başladım. çıldırıyordu A hanım, ve ben bu arad parmağımı da amına sokmaya başladım. Ykarı çıkmamı istedi. boşalmak üzere idi. emerek göğüslerine kadar geldim. hem okşuyor hem emiyordum göğüslerini. A hanım döndü ve biriniz içime girin artık dedi. T bey ben boşaldım dedi bende daha değil dedim. iyice çıldırtmalıydım:) ama maalesef bu arada A hanım dayanamadı ve boşaldı. Ben ise durmadım ve emmeye devam ettim. memelerini dudaklarını emdim. A hanım elini atıp erkekliğimi okşamaya başladı ve sıra bende diyerek aşağı indi erkekliğimi eline alıp okşamaya ve emmeye başladı. bu arada bir eli ile de T beyinerkekliğini okşuyordu. İkinizde ayağa kalkın dedi ve bizi önğne aldı. sıra ile ikimizi de emiyor okşuyordu. Ben artık dağılmak üzere idim ve boşalacağım deddim. T bey göğsüne ak, çok sever dedi. bende sırtüstü yatırdım amına sert şekilde girdim ve bir iki gidip geldim, tam boşalmak üzere iken çıkardım ve göğüslerine akmaya başladım.akmıştım ama sikim inmemişti.. A hanımın bacaklarını kaldrıp birleştirdim ve sikimi yeniden amına soktum. Gidip geliyordum. Bizi izleyen T bey de sikini eline almış okşuyor, aynı zamanda da eşinin amını okşuyordu. dakikalarca bu şeklde bacak omza olarak A hanımı siktim ve gözleri kayıyordu. Derken A hanım yeniden boşaldı. ve yeter dinlenelim dedi. yanına uzandım ve A hanım eşine değil bana dönerek başını göğsüme koydu. Şaşaırmıştım. eşine sırtını dönmüş ve bana sevgi gösteriyordu. eşiokşamak istediğinde dinlen dedim ya diyerek eşini tersledi. birkaç dakika sonra yine öpüşmeye başladık. eşi artık birşey yapamıyor ve sadece bizi izliyor , sikini okşuyordu. yatakta idi ama sanki yoktu A hanım için. A hanımla biz sevişiyorduk eşi arkadan uzanıp yer bulursa okşuyordu hanımını. Bir ara ikimiz birer memesini almış emiyorduk:) A hanım yavşça yatakta yüzüstü döndü ve arkasına çıkmamı istediğini belli etti. Üzerine çıktım bacaklarımı açarak bacaklarını araya aldım ve sikimi amının olduğuyere soktum fırçalamaya başladım.T beyzorla elinin birini sokarak memesinşi avuçladı ve okşamaya çabalıyordu ama nafile. vücudu yatağa yapışık olduğu için yapamıyordu. ben epey fırçaladıktan sonra sikim kendiliğinden o kayganlıkla amına girdi. A hanım inledi ve ben gidip gelmeye başladım. A hanım çıldırıyordu. hadi hadi diye inliyorrdu. T bey kenarda sikini okşuyor ve benim hanımını sikişimi izliyordu. derken T bey ben boşalıyorum dedi ve boşaldı, birkaç damla aktı.ben A hanımı sikmeye devam ediyordum. saçlarını okşuyor eğilip boyunu sırtını emiyordum.çıldırmıştı A hanım ve daha daha diye inliyordu. uzanıp kulağına arkadan giriyimmi dediğimde hayır dedi. canım sıkılmıştı ama yapacak birşey yoktu. dakikalarca A hanımı siktim inlemeleri ve eşinin izlemesi eşliğinde. A hanım hadi artık ak diye inliyordu. Biraz daha gidip geldim ve nerye akmamı itediğini sorduğumda sırtıma dedi. İyice hızlandım ve gelmek üzer iken içinden çıkarıp beline akmaya başladım… eşi bizi izliyordu ve ilk kez karısının bu kadar çok boşaldığını gördüğünü söylüyordu.T bey e
line peçete alarak eşinin belindeki spermlerimi temizledi ve yanına uzandı. bende A hanımın yanına uzandım. A hanım başını göğsüme yasladı ve gözlerime bakarak bir öpücük kondurdu. bu gece bu kadar yeter dedi . aslında benim devam etmek niyetim var idi sabaha daha çok idi ama.. misafire edemeyeceklerini söylediler ve yanyana uzanıp biraz daha dinlendik. Sonrasında da yanlarından ayrıldım. Hala da görüşüyoruz ve bunun tekrarını yaşamak istiyoruz. Ancak bunun için benim haftaya yeniden istanbula gitmem gerekiyor:) İyi ki seyahat sorunum yok. haftaya yine birlikte olacak, yemek yiyip rakı içeceğiz ve…… daha da güzel bir gece geçireceğiz. Bunu sabırsızlıkla bekliyorum ve onlarda:) nereden mi biliyorum? hem telefonda hem de msn de tekrar sözleştik. haftaya yaşayacaklarımızı da umarım buraya yazarım. Sevgi ile kalınız. iletişime geçmek isteyenler için, özellikle de çift olanlar için adresim murat.yakin@hotmail.com.

3 thoughts on “evli çift ile ilk deneyim

  1. zengin bayanlar olgun bayanlar genç bayanlar dullar şehvetli ateşli azgın uzun zamandır sex yapmamış bayanlar bekliyorum 5347162616

  2. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

Leave a Reply

