asmaların içinde adamın ısrarı karısını sikmemi

Merhaba Sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

slm arkadaşlar ben esnafım arazilerimiz var ege bölgesinde olanlar bilir bağ ları yollara dayanır genelde pazar günleri arazinin işlerini kendimiz yaparız mayıs ayının içinde asmaların arasında traktörle çalışıyorum öğleden sonra sayı başı deriz sıraların başına oraya çıkınca durdum bir sigara içmek için ana yolun kenarına bir araba durdu izmir plakalı orta yaşlı bir adam indi arabadan suyunuz varmı diye sordu bende evet dedim evi gösterdim abi orda tulumba var dedim adam tamam dedi adam arabaya işaret edip gel dedi arabada bir kişi daha varmış arabayla suyun yanına kadar gitti ben de suyun yanına gideyim dedim çünkü suyu akıtamaz diye düşündüm suyun yanına vardım adam biraz alkollüydü sanırım tulumbanın altına kafasını sokuyor tulumbayı bir bayan çekiyor çok güzel bir hatun yanlarına vardım yardım için geldiğimi söyledim ama onlar suyu kullanmasını biliyorlar kadın hemen kocam biraz sinirli dedi tamam dedim bende isterseniz dinlenmek isterseniz evi açayım dedim onlar kabul etti benim 1 saatlik işim var dedim siz oturun dinlenin dedim ben ayrıldım işim bitti tekrar onların yanına vardım adam biraz rahatlamış nevalelerini açmış yemek yiyorlar beni buyur ettiler bende açıkmıştım hemen oturdum soğbete başladık antalyadan geliyorlar adam doktor yolda ufak bir kaza atlatmışlar arabayı bayan sürüyomuş adam korkmuş yani ben ise adamı alkollu sanmıştım ben rahat olun korkmayın dedim adam çok iyi oldu dedi karısına rahatladım dedi ben hemen abi uyuyabilirsin dedim adam biraz uzanayım dedi ben çıktım dışarı arkamdam bayan da geldi biraz bağlarla alakalı soru sordu ben cevapladım soğbet iyiydi aslında kadın çok güzel bir bayandı 1.70 boylarında sarışın mavi gözlü süper bişeydi 35 yaşlarında bayana akşam burda kalabilirsiniz sizi kimse rahatsız etmez dedim ama sivri sinek olur dedim bayanda eşim bilir dedi o zaman ben bir eve gidip gelicem dedim bayanda tamam dedi hemen ayrıldım ordan eve geldim banyomu yapıp temiz kıyafetlerimi giyip marketten buz gibi 10 tane bira aldım biraz çerez bağa tekrar gittim adam hala uyuyor kadına bira teklif ettim içelim dedi buz gibi bira çok iyi olur dedi birer tane içmiştik bayanla adam uyandı banada verin dedi adam biradan bir yudum aldı ohhhhbe dedi çok güzelmiş dedi biraları içiyoruz soğbet iyi adam bana senin kıyafetlerin ne oldu diye sordu bende eve gidip değiştirdiğimi söyledim ama karısına öyle baktiki karısı hemen başını salladı ben bişey anlamadım ama seslenmedim adam tuvalete gitti bayanda arkasından çıktı 5 dakika sonra geri geldiler ikiside gülüyordu adam bana bir şey söylüyeceğini belirtti ben ayağa kalktım evet abi dedim eşimle sevişmeni istiyorum dedi gözlerim yuvasından çıkacaktı tamam abi dedim heyacanla kadını yanıma gelmesini bekliyordum biz dedim ikinci kata çıkalım dedim olur dedi adam kadının elinden tutup çıktık yukarıya bembayaz teni memeleri çok güzel dimdik duruyor ben hemen soyundum kadın acele etme dedi başladım yalamaya kadını oda çırıl çıplak kalmıştı am bir harika göt aynı güzellikte yavaş yavaş yalıyorum sonra bayan biraz beni yaladı benim alet uyandı bayan yaran belinden tutup ağzına götürdü colp colp diye emiyordu bir harika bayan beni yere yatırıp üstüne ben oturcam dedi ve öyle yaptı yarağı amına sokunca ileri geri yapıyor daha çok zevk aldım sonra pozizyon değiştirdik önüme domaldı amına yavaş girdim ama o hızlanmamı söyledi bayan tecrübeli bu konuda belli bende öyle yaptım bayan boşaldı ve 1 saniye beklememi söyledi bekledim bende bayan yere uzandı ve apıç arasına girmemi istedi amı gaymak gibi yaragı yasladım içine kaydı gitti biraz gidip geldim ve boşaldım amının içine biraz üzerinde yatmamı ve kalkmamamı söyledi adam bizi seyredermiş çok güzel yaptığımızı söyledi ben bir sigara yaktım kadın giyinmedi bekliyor adam bidaha deneyin dedi bende sigara bitsin tamam dedim tekrar öpüşmeye başladık memeleri harika demişdim yalaya yalaya doyamadım sonra arkasını döndü götünü yalatmak istiyordu bana ve yaladım götünü hadi sok artık dedi önümde domalmış bir vaziyette ben amına yasladım yarağı bayan üst tarafa deyince içim bir hoş olmuştu göte dayadım yavaş yavaş itmeye başladım kadın hem içine alıyor hemde açıyo diyor arada birde devam diyor dibine kadar soktum götüne en büyük hayalimdi bir kadını götünden sikmek ölüyordum zevkten git gel gitgel kadın zevkten inliyordu boşaldım kadın çıkarma ve üzerime aban dedi ve öyle yaptım 10 dakika öyle kaldık ikimizde çok zevk aldık işimiz bitti aşağı indik çok mutlu olmuştum gitmelerinin gerektiğini söyledi adam her şey için tşk ettiler bir kart verdi adam izmire gelince ararsın diye daha mutlu oldum daha sonra onları ziyaret ettim sonra izmir ziyaretimide yazıcam sizlere arkadaşlar 05370504282 arayın tanışalım evli çiftler

4 thoughts on “asmaların içinde adamın ısrarı karısını sikmemi

  1. zengin bayanlar olgun bayanlar genç bayanlar dullar şehvetli ateşli azgın uzun zamandır sex yapmamış bayanlar bekliyorum 5347162616

  2. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

  3. selam ben oguz yaş 31 boy 180 kilo 80 sexste sınır tanımayn ciftler ve olgun bayanlar ister real ister sanal sexs için tüm fantazilerinizi telde yaşamak isterseniz arayın özel
    numaraya acıktır ciftlere 3 . olurum 0536 025 65 73

Leave a Reply

