Teyzem süper

Merhaba Sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

 

Merhaba değerli okuyucular

 

Ben bugün size teyzemle yaşadığım hikayeyi anlatacağım

 

Biz Konyada oturuyoruz orası malum sıcak deniz yok sadece havuz anneme dedim anne beni

Aydın / Didim ‘ e gönder nasıl olsa orada Teyzem oturuyor orada bir hafta tatil geçirsem

olmaz mı dedi sonra annem tamam dedi teyzene soralım teyzemi aradık teyzem tamam gelsin

bende tek başıma sıkılıyorum buralarda teyzemin annesi almanyada çalışıyor onun için 

tek başına kocası ilede boşandı bir yıl önce sonra ben Didim ‘ e vardım teyzem

karşıladı beni ve evine doğru gittik.

 

 

Sonra ben öbür gün Denize gittim amacım zaten buydu aslında sonra eve girdim

teyzem sana bir şeyler hazırlıyım denizden çıktın acıkmışsındır dedi bende olur

dedim teyzeme teyzemin mutfağı amerikan tarzı yani salonun içinde küçük bir mutfak

bende dolaptan su alacaktım sonra benim sikim teyzeme değdi tam götüne

su alırken o da bir karşılık vermedi ama benim hoşuma gitmişti halen o an aklımdan

çıkmıyordu teyzem zaten 30 yaşında ve 80 kilo boyu küçük olduğundan kilolu görüküyor

biraz zaten tamda kıvamında götü aşure kazanı gibi akşam oldu yatacaktık.

 

 

Bende 

teyze yanında yatabilirmiyim kaç yıldır beraber yatmadık en son 7 yaşındayken uyudun

benle dedim tabii gel dedi bende hemen arkasına geçtim niyetim belli idi orası çok sıcak

bir yer olduğundan teyzem kilot ve sütyen bende sadece şort ile yattım teyzemi uyudu

zannettim arkasına yavaştan sokuldum sürtüyüm diye gündüz olan olayın etkisindeydim

sonra teyzem mırındandı felan kendi kendi sonra kendini geriye doğru iteledi bende biraz

ileriye doğru gittim sonra sikim teyzemin tam götünde duruyordu benim ki direk şaha kalktı

teyzemde anladı bunu dahada bastırdı geriye kendini bende anladım niyetini sonra götünü

felan oynadım bir şey demiyordu sonra kilotunun arasından amına doğru gittim teyzem

direk dudaklarıma yumuldu somuruyordu sonra teyzeme dedim teyze bu biraz benim

tuhafıma gitti biz akrabayız olurmu dedim sonra oda olur bir şey olmaz

herkes yapıyor biz niye yapmayalım dedi sonra benimkini yalamaya başladı.

Ben zevkten uçuyorum sonra teyzemin amını yalamaya başlayacaktım kılsızdı süper

daha çok kişi sikmemişti onu dayım belliki çok sikmemiş sonra yavaşça

soktum o an anlatılmaz bir zevkti ilk defa bir amcığa sokuyordum yanıyordu içi

sonra teyzem sonuna kadar dedi bir soktum dahada zevke geldim 10 15 dakika sonra

boşaldım teyzem benimki yalayarak tekrar kaldırdı bu sefer geldik götten sikmeye

o kocaman götü zaten tam kıvamı götten sikmeninde sonra ilk başta götüne yavaşça 

girmeye çalıştım ama olmadı çok zor sonra tükürdüm götüne parmağım ile içine doğru

basıtırmaya başladım sonra yavaş yavaş soktum teyzem bağrıyordu en son oda alıştı zevke

gelmeye başladı evde oh ah sesleri yankılacak eşya olmasa artık yoruldum bende götüne boşaldım

banyoya gittim abdest almak için teyzemle orada benimki kalktı bir daha götünden siktim gene

hızlı hızlı sonra boşaldım götünün içine abdestimi aldım ve artık teyzemi her gün sikiyordum

gidecek gün yaklaşmıştı teyzem sırf sikilmek için annemi arayıp bir hafta daha kalsın dedi

ne güzel banada arkadaşlık ediyor dedi annem tamam dedi ve teyzemi bir hafta daha sikebildim

ve seneyi sabırsızlıkla bekliyorum yanına gitmek için teyzemin yanına gene sikerim onu orada

isim vermek istemedim kusura bakmayın.

Leave a Reply

