annemle ilişkimiz

Merhaba Sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

hikayemde anlatıcaklarım birebir doğrudur burda hikaye okudum ve anlatma kararı aldım.kendimi tanıtıyım 19 yaşında sarışın 1.80 boyunda bir gencim.annem ise 38 yaşında beyaz tenli gögüsleri 80 dir genç bir kızdan farkı yoktur çok sexidir.babamla ben 7 yaşındayken ayrıldılar o zamandan beri eline erkek eli değmemiştir namusuna düşkün biridir teklif eden çok olmuş ama o kabul etmemiş.annemle ikimiz kalıyoruz annem evde oldukça rahat giyinir benimde 17 yaşımdan bu yana anneme karşı ilgim vardı.hep annemi iç çamaşırlarını karıştırır onlarla 31 çekerdim.annemi herzaman dikizlerdim.18 yaşına girmiştim ve azgınlıktan ölücektim etrafımda ihtiyaç giidericek kimsede yoktu anneme bir şekilde sikmem lazımdı bir plan yaptım hem olurunu ölçücektim hem tepkisi neyse birgün dışarıdan geldim yazlıktaydık annem transparan bişey giymiş içi gözüküüodu bikinisi vardı altında denizden gelmiş heralde ben duşa gidiyorm anne dedim çağırdığımda gelip sırtımı keselermisin dedim o da tabiki dedi ben girdim içeri boxırla girmiştim duşa anneme seslendim geldi içeri sırtımı keseliyodu bende çaktırmadan annemi ıslatıyodum anneme ıslandın bu ne ya çıkar şunu dedim çıkardı bikinisiyle devam etti benimki kalkmıştı boxırda yapışınca iyice belli oluodu bacaklarımı ovalar gibi gibi yapıp boxırı az aşağı inidirdim kafası hafif gözüktü ama kıllar gözüküodu annem bir gördü bu ne ya kesmiomusun bunları dedi pislik adam dedi güldü ben utandım kesiyorum anne ama alt taraflrı kesemiyrm birtek dedim aaa olur mu öyle dedi napıyım kesemiyrm dedim bekle geliyorm dedi ben meraktan ölüodum baktım annem geldi elinde jilet bu ne olcak dedim kesemiomuşun ya canım beraber keselim terletir dedi şaşırmıştım annem sikimi görücekti ya boşver filan dedim ama olmaz dedi çekti boxırı aşağı benmki fırladı yüzüne doğru annem bir gördü ohaa bu ne oğlum böyle dedi ne oldu anne uzamış dimi dedim uzamış ama sikin dedi utanmıştm yine çok büyük olum babanınkinin 2 katı nerdeyse dedi başladı kılları kesmeye baktım eliyle tuttu kaldırıp altını kesiodu benimki atıodu resmen çıldırmıştım peki anne sen nasıl kesiosun dedim ben ağda yapıorum dedi oha acımıo mu dedim acıo ama napalım ama tertemiz olur dimi tabi jilet gibi olmuo temizlenio dedim bikinisinin kenarından gösterdi bak böyle oluo die şaşırmıştm annemin amı karşımdaydı anne gel istersen bende seni keseliyim dedim oda zaten duş alıcaktım iyi olur dedi geldi yanıma benimki sallanıodu geldi önüme bacaklarına dokundruodum keselerken anne bikinin üstünden keselenmiyoki çıkar şunu dedim baştan olmaz filan dedi ama çıkardı sonunda gögüsleri süperdi önümdeydiler çıldırmak üzereydim keselemeye devam ediodum anneme nasıl olsa duş aldık istersen altınıda çıkar dedim duşu alıp çıkalım dedim peki çek çıkar dedi bende hmen eğildim bikinisi çıkartıyodum amı karşımda idi sular süzülüodu çok güzel kaymak gibiydi götüde süperdi heralde babam hiç götten yapmamış.sonra yıkanmaya devam ettik     götümüde kesele demezmi ben hemen elimi attım götünde amında gezdiriyrdum elimle yavaş yavaş okşama parmağımı içeri ittirmeye başladım annem hafif hafif inliodu zevk almaya başlamıştı amı çok dardı ben okşamaya devam ediyordum o da elini sikime attı başladı 31 çekmeye bana sonra yzünü dönüp ağzına aldı artık ok yaydan çıkmıştı istediğim olmuştu annemde beni istiyodu bende başını bastırmaya başladım deli gibi yalıodu boşalıcaktım boşalıcam anne dedim oda hiç bırakmadı ağzına boşaldım hepsini yuttu tadını özlemişim dedi daha sonra 69 pozisyonuna geldik ben amını o sikimi yalıyodu banyo iniltilerle çınlıyodu resmen artık annem hadi sik anneni sok amıma yarağını die inlemeye başladı bende domalttım annemi o sikimi alarak deliğine yerleştirdi birde itti kendini bana doğru ve bağırarak hepsini içine aldı bana hadi oğlum kökle annene die bağrınıyodu bende hızlı hızlı sikmeye başladım annem yanıodu resmen kaçkere boşaldım bilmiyorm çıldırmış gibiydi anne boşalıcam dedim boşal içimi doldur dedi bende içine boşaldım annemin azgınlığı hala geçmemişti hadi şimdi anneni götten sikeceksin dedi kurulandık ve duştan çıkıp yatak odasına geçtik annem kremini aldı ve domaldı hadi genişlet deliğimi bakalım dedi ben başladım parmağımla oynamaya annemin deliği vıcık vıcık oldu benim asker ayaktaydı zaten onada sürdüm ve yavaşça bastırmaya başladım kafası girince birden kökledim annem öyle bir bağırdı ki ölüo sandım çıldrmıştı ama yavaşça inlemeye başladı zevk alıodu artık bir elimlede amını karıştırıodum boşalttım onu sonra brkaç gitgelden sonra bende götüne boşalmaya başladım ikimizde yorgunluktan ölmüştük duşa girdik sonra hemen beraberce karı koca gibi sarılıp yattık ve öylece uyumuşuz ertesi gün annem zor yürüyordu belliki götü fena dagıtmışım annemle ilişkimiz devam edio değişik şeylerde yaptık onları birdhaki hikayelerimde anlatacağım annemin resimlerinide güvendiğim kişilerle resim karşılığı paylaşabilirm görüşmek üzere sikişli günler..

Leave a Reply

