12 Yaşındaki azgın kuzenım.

Merhaba Sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

Merhaba arkadaşlar adım Burak . 15 Yaşındayım , 1.78 boyum . 78kg ağırlığında sarısın kısa saçlı bir gencim . Olay kuzenim Canberk ile benim başımdan geçiyor . Canberk ise 1 Yaşında 1.55 boylarında 45 55kg arasında bir ağırlığa sahip kumral bi çocuktur.

 O gün hava çok sıcaktı ve evde sıkılmıştım annemlere teyzemlere gitsek nasıl olur diye sordum ve oda hemen zaten oraya gidiyoruz diyip hazırlanmamı söyledi ve ben hazırlandım . Ardından yola koyulduk kuzenim geliceğimi duyunca çok sevinmişti . Ardından oraya varmıştık kuzenim hemen yanıma geldi ve had i gel diyip beni yukarı biryere götürdü gelir gelmez elini belime atmıştı ve popomu oksuyordu fakat bozuntuya vermiyordum boyu yetmiyor herhalde diyip devam ettim . Ben pasif v.s değilim daha önce hiçbir deneyimim olmadı . Sadece kendimi parmaklar v.s bir kaç çeşit sivri şeyi götüme sokar masturbasyon yapardım . Eşcinseldim ama tecrübem yoktu . Ardından üst kata çıktık ve orası kiler gibi biryerdi fakat bomboştu bir süre öylle oturduktan sonra . Canberk’in arkadaşları geldi ve kendimi bir anda onlar gibi çocuk hissettim amerikan güreşi , alttakalananın canı cıksın v.s sürekli boğusma içeren şiddetli oyunlar oynuyorlardı . Tek sorun bu oyunlarda ağır olduğum için yem olan hep bendim . Altta kalanın canı cıksın oynarken en altta kalan bendim . Amerikan güreşini oynarken sadece duruyordum onlar istediklerini yapıyorlardı . Yine en alttı bendim üstüme kuzenim Canberk çıktı ama bu biraz farklıydı Canberkin ufak penisi sanırım kalkmıştı . Ona o kadar iyi davranırdımki ne yapsa kızmıyıcağımı bildiği için çok rahattı . Ardından penisini tam götümün arasına sıkıştırmıştı . Altımda kumas bir capri olduğu için çok rahattı . Ondada bir capri vardı . Daha doğrusu oyunu oynayan herkeste capri vardı . Oyun böyle devam ederken hafif gitgeller yapıldığını fark ettim ve üstteki çocuk sürekli inip zıplıyordu . Resmen kuzenim kapalı şekilde beni sikiyordu . Ben ise altta masturbasyon yapmadan duramıyordum elim sikimdeydi . Azmıştım . En sonunda ayağı kalktılar ve amerikan güreşine geri döndük . oyunu oynarken beni yere yatırdılar yüz üstü yattım ve onlarda bacaklarımı ayırıp bir şekile soktular canım acıyor kıpırdayamıyordum . İki kişi bacağımı tutuyor Canber ise sikini götüme dayamış benden pes etmemi istiyordu . O kadar zevk alıyordumki pes edemezdim . Ancak ayağıma kramplar girmeye baslayınca mecbur pes ettim ve ayağı kalktım . Bu sefer sıra bendeydi artık bende hamle yapmak istiyordum ve izin vermişleri ordan bir çocuğu aldımsırtını göbeğime dayadım ellerimi önünden kavuşturdum ve havaya kaldırıp sıkmaya basladım o sırada götüne hafif gitgeller yapıyordum fakat ondanda ses çıkmıyordu . Onu bu sekilde önümüzdeki duvara yasladım ve tek elimle pes etmememesi için ağzını kapattım  . Alttan sikimi o kadar şiddetli bastırıyordumki . Neredeyse capri delinecekti . Ardından artık brakma vakti gelmişti çocuğu braktım ve birden soyunmaya başladılar . Belirtmeyi unuttum orada 4 kişiydik Ben , Canber , Cengiz , Berk . Cengiz ve berk soyunup bir kenara gitti benlede Canberk kalmıştık . Canber soyundu ve sıra bendeydi bende soyundum ardından Canberk 16cmlik sikimi yalamaya başladı . Ve azgınlıktan ölecektim ardından sıra sende dedi ve bende Canberkin 11cmlik sikini yalamaya basladım . Sikini ağzımın sonuna kadar sokuordum hep hayal ettiğim olay gerçekleşiyordu . Canberk boşaldı ama sperm çıkmadı bile . Ardından beni domalttı ve arkama geçti sikini yavasca götümün deliğine braktı . Orda onun sıcakllığını hissettim . Ardından yavasca yüklendi ve sikinin tamamını içime soktu daha önceleri kalem v.s götüme soktuğum için pek canım acımamıştı fakat içimden çıkarırken gözümden biraz yaş gelmedi desem yalan olurdu. Bu sekilde beni 1 kaç dk siktikten sonra doğruldu ve sıra sende dedi ben ise onu sikmek istemediğimi söyledim . Tamam ne güzel diyip yere sırt üstü uzandı ve bende üzerine çıkıp zıplamaya başladım . Bu süre içerisinde iki kere boşalmıştı fakat sperm çıkmadığı için içime rahatca orgazm olabiliyordu . Sonrasında ise 1 beni yüz üstü duvara yapıştırıp arkama geçti ama boyu yetmiyordu altına bir sandalye aldı ve o şekilde sikini götüme soktu ardından beni sikerken ben ise masturbasyon yapıyordum ve dayanamayıp boşaldım . Canberk ise baya bir hızlandı her vurdurduğunda çat diye ses çıkıyordu yanımızda ise aynı pozsiyonda Cengiz ve Berkte sikişiyordu . Canberk profesyonel gibiydi götüme şaplak atıyordu . Her o ses çıktığında dahada hızlandı hızlandı ve hızlandı en sonunda çok yorulmustu . Son olarak sırt üstü yattı sikini ağzııma aldım ve orgazm olana kadar yaladım en sonunda boşaldı ve oda beniim sikimi yalamaya basladı bende boşalınca aşağı indik ve gezmeye basladık . İçime girerek değilde oyun oynarken eziyet çekerek kapalı sekilde taciz edilmek müthişti.

Leave a Reply

