İlk adım

Merhaba Sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

 

 

Adım Arda 35 yaşındayıım. Uzun süredir netten tanıştığım Burak  ile ortak bir yanımız vardı. İkimizde eşlerimizi başka erkeklerle sevişirken izlemeyi hayal ediyorduk. Msn de bunun la ilgili sohbetler yapıyorduk. Burak karısı Aslıyı( 35 yaş 170 kısa sarı saçlı balıketli ) evlenmeden önceki partneri Erkanla hayal ediyordu. Ben ise karım Özgeyi( 28 yaş 170 uzun dalgalı saçlı balıketli ) nette 2 yıl yazıştığım Selimle hayal ediyordum. Burak artık bunu yaşamaya hazır olduğunu ve ne pahasına olursa olsun bu zevki tatması gerektiğini söylediğinde çok heycanlanmıştım. Ama nasıl olacaktı. Burağın bütün planı hazırdı. Erkanın evinde bir doğum günü kutlaması yapılacaktı. Burakla ben eşlerimizle Selim ve Erkan çakma kız arkadaşlarıyla katılacaklardı doğum gününe. Ve hepimiz işyerinden arkadaşmış gibi olacaktık ve eşler ile birlikte ilk görüşme olacaktı. Burak hazır olmasına hazırdı ama ben pek hazır hissetmiyor pişman olmaktan korkuyordum.

 

 

Burağın teklifi kalbimi yerinden fırlatacak kadar heycanlandırmaya yetmişti. Herşeyi göze alıp kabul ettim ve durumu selim ve erkanla paylaştık. dünden razılardı. Ve cumartesi gecesine organizasyon yapıldı.

 

 

Karım Özge siyah penye bol kesim bir dizüstü etek giymişti, üzerinde beyaz dar  v yaka bir body boynunda siyah fular, içinde siyah jartiyer,siyah dantelli jartiyer çorabı,siyah saten bir slip kilot giymişti ve sütyeni yoktu. Ayağında ise siyah yüksek topuklu terlikleri ve sol bileğinde siyah boncuklu bir hal hal vardı. Makyajı hafif elleri ve ayakları kırmızı ojeliydi. Hiç birşeyden haberi yoktu .Gayet masum bir doğumgünü zannediyordu….

 

 

Burağın karısı Aslı bol kesim pileli beyaz mini etek, siyah askılı body,siyah transparan bir gömlek, çorapsız,arkası bantlı beyaz yüksek topuklu bir ayakkabı ,sütyensiz ,siyah saten tanga ile harika görünüyordu. Halka küpeleri gösterişli, makyajı pastel tonlarda idi. El ve ayak tırnaklarınd parlatıcı ve frenc tercih etmişti. Aslınında hiçbirşeyden haberi yoktu.

 

 

Daha tanışma faslında  ben burak selim ve erkan nerdeyse boşalacaktık. Diğer çakma sevgililer bizimkilerin yanında çok silik kalmışlar ve yemekten hemen sonra işlerini bahane edip kalkmışlardı.

 

 

Ve 4 erkek 2 kadın kalmıştık. Muhabbet gayet iyiydi kolayca ısınmıştı herkes birbirine. Herkes komplekssiz ve kendini yetiştirmiş insanlardı. Güzel espiriler güzel güncel olaylar değerlendiriliyor doğum günü neşe işinde geçiyordu. Ama tüm erkeklerin aklı hep gecenin ilerleyen saatlerindeydi. Alkolden herkes çakır olmuştu saat 00.00 ı gösteriyordu. Plana göre erkekler içkiyi bırakacak özge ve aslıya biraz daha içirilecek ve sarhoş olmaları sağlanıcaktı. Herşey planlandığı gibi gidiyordu. Bu arada özge ve aslı ayık hallerine göre biraz daha rahat oturuyorlardı ve çok daha fazla neşelilerdi. Selimle Erkanın gözleri bayram ediyor burakla benim kalbimiz yerinden fırlayacakmış gibi atıyordu.

 

 

Kızlar artık sarhoş olduklarını itiraf ediyorlarken selim ceketinin cebinde sarılmış 2 adet sigara çıkardı. Bu sigaralar normal değildi kalın ve içleri esrarlıydı.

 

 

Selim: Arkadaşlar 2 adet sigaramız var ve 6 kişiyiz bunun için paylaşmamız gerekiyor Birini ben arda ve özge diğerini erkan burak ve aslı paylaşacak dedi.

 

 

Selim apaçık mesajı vermişti.

 

 

Erkan : Bence bir sakıncası yok dedi

 

 

Burak : Bencede

 

 

Aslı : Zaten çok alkollüyüz nerden çıktı şimdi sigara ..

 

 

Ben : Hiç mahsuru yok son derece keyifli olur.

 

 

Özge : Ben zaten çok sarhoşum içmesem olmazmı

 

 

Selim : Lütfen özge oyun bozanlık yok.

 

 

 

 

 

Kızların o seksi ve sarhoş hallerinden hepimiz çok etkilenmiş aletlerimiz dimdikti. Derken bir gelişme oldu ve erkan cd ye mezdekeyi koydu. Kızları oryantale kaldırdık. Ortalık duman içindeydi .

 

 

4 erkek oturmuş kızları seyrediyorduk selimle ben 2 lide,  burakla erkan 3 lü koltukta keyif yapıyor arasıra çaktırmadan aletlerimizi okşuyorduk. Oynarken sallanan göğüsler açılan etekler resmen bir göz ziyafetiydi. Arasıra selim ve erkan ayağa kalkıyor para yapıştırma bahanesiyle biraz elleyip sürtünüp oturuyorlardı. Muhteşem bir zevk girdabındaydık. Derken müzik bitti ….Özge nefes nefese 2 li kotukta oturan benim yanıma oturacaktıki kenara çekilip selimle aramıza oturmasını sağladım. Aynı hareketi burakta aslıya yaptı. Selim solunda ben sağında oturuyordum. Karım çok seksiydi.

 

 

Özge : Aşkım çok sarhoşum ne zaman gidicez…

 

 

Ben:  Selimin gözlerine bakarak Ne gitmesi hayatım daha gece yeni başlıyor

 

 

Selim: Evet özge daha gece yeni başlıyor.

 

 

Özge : Delirdinizmi dünyayı yedik içtik eğlendik. Kafamı koymam lazım biraz başım dönüyor.

 

 

Derken gayri ihtiyari başını selimin omuzuna doğru götürdü…gerçekten kafası güzeldi normalde yapmazdı böyle bişey hatta ayaklarını topuklu terliklerinden çıkarıp sağında oturan benim sol bacağıma gelicek şekilde koltuğa doğru topladı… Kafası selimin omuzunda ayakları benim sol bacağımda kıvrılmış ve kafası güzeldi… Karımın kırmızı ojeli ince çoraplı ayaklarını yavaş yavaş okşamaya başladım. Selimde karımın kafasını koltuğunu altına aldı …usulca karımın saçlarını okşamaya başladı…ben ayakbileklerini okşamaya başlamıştım selimse elini karımın kulağının arkasında gezdirmeye başladı…

 

 

Ortalıkta sessizlik hakimdi karşı koltukta 3 çift göz bize bakıyordu ama aslı yarı uyuklar gibiydi

 

 

Ben artık kaval kemiğine ve dizine kadar çıkarmıştım ellerimi okşuyordum karımın bacaklarını .selim ise baş parmağını özgenin dudaklarında gezdirip benim gözlerimin içine bakarak karımın kulağına çok seksisin dedi.. Özge selime hafifçe tebessüm etti. Tebessümden sonra Selim dudaklarını karımın rujlu dudaklarına götürdü ve öpmeye başladı. Özge kendini çekmeye uğraşırken bir yandan bana bakıyordu ve göz göze geldik,Hiç tepki vermedim ve eğilip dudaklarımı karımın bacaklarına götürdüm. Bu ona ince bir mesajdı (Bu adam seni bu gece becericek ve bende buna razıyım ) ve Selimin dudaklarına direnmeyi bırakmıştı hatta istekle karşılık veriyordu. İyice az dırmıştı bu durum beni .Karımın ince çoraplı ojeli ayakları ağzımdaydı. Ama karımın göğüsleri başka bir adam tarafından okşanıyor dudakları yine aynı adam tarafından öpülüyordu.1-2 dakika bu durum böyle devam etti. Karım ayağını ağzımdan çekti doğruldu ve Terliklerini giyip ayağa kalktı. Arkasından Selimde kalktı ve el ele tutuşup yatak odasına doğru yöneldiler.. Karım arkaya dönüp bana baktı ve daha çok kırıtarak Selime yaklaştı ve salondan çıktılar. Devamı 2 de

 

Leave a Reply

