içimdeki saplantı

Merhaba Sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

herkese merhaba yaşım 32 9 yıldır evliyim yıllardır içimde biriken eşimi siktirmek yada eş değişimi dugularım ve hislerim beni her gecengün başka bir insan haline getirdi eşimle sevişirken ona açılıyorum şuan grup seks yapıyoruz seni başkası sikiyor bende başka bir kadını sikiyorum diyorum oan aldığı zevkle hiç bir tepki vermiyor ama bir sonraki gün açıldığımda sen sapıkmısın pezevekmisin diyip beni azarlıyor bir daha böyle şeyler söylersen seni gidip annene babana söyleyecem diyor şimdi buradaki hikayeleri okuyorumda çoğu yalan benim durumumda olan arkadaşlar varsa meil adresim sohbet etmeye içimi dökmeye ihtiyacım var   istumraniye_34@hotmail.com

One thought on “içimdeki saplantı

Leave a Reply

