Ablamın İniltileri.

Merhaba sinirsizhikayeler.Com Okurları ,
site=”hikayem18″;

Merhaba ben Ali Antalya’lıyım 22 yasında 1.85 boyunda mavi gözlüyüm neyse hikayeme geçeyim. Günlerden salıydı ablam komsuya gitmisti fırsat bu fırsat diyip nete girdim pornoyu actım izlemeye koyuldum tabi benim 20 lik yavaşdan ayaklanıyordu elimi asagı attım pornoya daldım tabi sonra kapının sesi geldi hemen toparlandım ama nasıl toparlanayım 20 cm lik ayaklanmıstı bi kere ablam “naber” dedi “iyi” diyerek cevapladım . “Sen anca bu meletin basındasın hiç işin yok mu senin” dedi. “Ne işim olsun işte” diyerek savusturdum. “Kalkta ben biraz oturuyum” dedi “tamam” dedim. Salono geçtim ama geçmisi silmeyi unutmustum ablam içerdeydi oh geçmise bakmamıs herhalde diyerek kendimi sakinleştiriyordum ki bi ses “Aliiiiiiii” diyerek ablam bagırdı. “Efendim abla ne oldu diyerek” yanına gittim baktım ki pornoyu acmıstı “bu ne ha” dedi. “Hıı şey” falan diye geveliyordum. “Neyse kimseye söylemem bunu , yaşın erdi tabi isteyeceksin” dedi inanamadım benden 2 yaş buyuk olan ablam neler diyordu. Geçtim salona ama hala inleme sesleri geliyordu pornoyu izliyordu herhalde. Altında etek vardı zaten azmıstım aklımdan gecenleri bilemezsiniz kendi kendime sikebilirmiyim diye düsünüyordum saat daha 11 di ve babam 21 : 30 da eve geliyordu daha vakitim vardı. Dayanamadım ve odaya daldım ne göreyim ablam acmıs amını ovalıyordu “bana kızana bak” dedim. Ablam hemen toparladı “sen ne yapıyorsun , sen nasıl girersin bu odaya böyle bi kapıyı cal” dedi. “Seni ilgilendirmez bunları babama söylemem ama sartım var” dedim. “Neymis” dedi “bana vereceksin dedim” taşa döndü “sen ne diyorsun ha” diyerek tersledi “vereceksin işte o amına girecegim” dedim “hayvansın sen” dedi üstüne atladım yataga yatırdım “ya verirsin yada babama birileriyle sikistigini söylerim diye tehtik ettim” “tamam” dedi. Önce t-shirtini cıkardım sonra etegini o nasıl birşey di . Amı taze idi ama tabi giren olmus. Hemen yumuldum. Öyle bir inliyordu ki , ben o inledikce dilimi sokuyordum o inledikce dilimi sokuyordum . Sonunda cıkarttım benim kini. “OHA Bu ne” dedi. Ağzına alıyordu ama zar zor. Amına geçtim iyice yaladım. Sonra yatırdım bir anda kökledim sanki dünya yıkılmıstı o nasıl bir bagırıstı . O inletikce ben dibine kadar köklüyordum o inledikçe dibine kadar köklüyorudum sonunda cıkarttım bogazına dogru bosaldım . Sanki bogulacaktı. 2 posta daha attım ve beraber yattık 20 : 00 da kalktık bi posta daha atıyordum ama götüne zorlayacaktım . Denedim girmedi kremi aldı geldi bir kerede kafasını soktum inliyordu bir kere daha denedim ve yarısını soktum gel git yaptıkca acılıyordu götü deligi artık genişlemişti rahatca giriyordum ama götünü acıtmak istemediğim icin hemen cıktım amına gectim altan altan pompaladım göğüslerine bosaldım . Sonra duşa girdik 21 : 10 gibi ablam cıktı . Başka hikayemde görüşmek üzere.

site=”hikayem18″;

kızkardeşim

Merhaba sinirsizhikayeler.Com Okurları ,
site=”hikayem18″;

mrb arkadaşlar gercek yaşadıgım bi olay ben 9 yaşındayken kızkardeşim dünyaya gelmişti kardeşim dogdugu hafta babam öldü kızkardeşimi evlatlık vermek zorunda kaldık onu buldugumuzda 14 yaşındaydı ben ozaman askerdi,m annem bak telefona kimi vercem dedi onla ilk konuştugumda şok olmuştum hemen komutanımdan izin alıp izmire eve geldim kızkardeşimi görünce iyice afallamıştım yoktu böle bi güzellik
ben izine geldigimde yazdı altında kısa bi şort vardı sarıldık öptüm falan konuştuk biraz ama bn kalcalarından gözümü alamıyodum rahat büyüdügü cok belliydi gelip kucagıma oturdu o kalcaları kucagıma degdikce cıldırıyodum kafaya koymuştum o kalcalarından kaycaktım ona annem bn dükana gidiyom dedi sonra gelirsiniz bnd iyi dedim annem cıktı bende şortumu giydim duşa girdim kızkardeşim kahve yapmış içiyoz elinde kahveyle gelip kucagıma oturdu tabi bnm yarak oldu kazık gibi bnd ufak gögüslerini elliyodum dayanamıyodum odama gidip 31 cekmeye başladım boş aldıgım sırada kapıyı actı ve gördü napıyon dedi bnd söledim ilk kez görüyodu tabi iç bozuntuya vermeden yanına gittim abi cok büyük bu dedi içinden ne akıyo diye sordu bnd döl dedim ellemek istermisin diye sordum cekindielini tutup yaragıma götürdüm ama dayanamıyordum onu karşımda görünce birden dudaklarına yapıştım itiraz etti tecavüzden başka care kalmamıştı karşıda koyamazdı zaten fazla 2 tokat salladım yataga düştü zorla tişörtünü cıkarttım ufacık gögüsleri vardı karşı cıkıyodu yüz üstü cevirip ellerini karşı dolaba bagladım artık karşı gelemezdi ayaklarınıda dizlerinden kırıp ellerine bagladım şortunu yırttım yoktu böle bişi ya ufacık am göt karşımdaydı başladım yalamaya dilim amının içinde geziniyodu ilk defa orgazım oldugu belliydi agzıma boş altı önüne gecip sıra sende sen yala deyip saclarından tuttum agzına verdim itiraz etme hakkı yoktu artık ayakları ellerine elleri dolaba baglıydı agzına boş aldım abi bunu alama desede arkasına gecip afif afif yüklendim cok daRDI KAFASINI ZORDA OLSA SOKMUŞTUM OMUZLARINDAN TUTUP İYİCE KÖKLEDİM CIGLIKLARI EVİ İNLETİYODU GÖTTÜNE BOŞ ALDIM AMINI YALAMAYA BAŞLADIM BENİM OLCAKTI O UFACIK AMINDAN SİKTİM KIZLIGINIDA ALMIŞTIM AKŞAMA KADAR 7 DEFA SİKTİM ŞUAN EVLİ VE KALCALARI MUHTEŞEM GECEN GÜN EVİNE GİTTİM TEKTİ DAYANAMADIM DÖVEREK GÖTÜNDEN SİKTİM

site=”hikayem18″;

kaynımın karısı

Merhaba Sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

slm ben kayseriden emre sizlere kaynımın karısı selmayı anlatacam,ben 28 yaşında bana ait olan işimle meşgulüm kaynımda kaynanamgil beraber aynı evde oturuyorlar eşimde ayda bir annesigile gider yatılı bir iki günlüğüne kaynımında eşi selma uzun boylu balık etli beyaz tenli iri taş memeli kalçalı bir kadın eşim onlara gitmişti hafta sonuydu ben gitmezdim evleri kalabalık ve küçüktü eşim onlarda banyo yapmış selmanın çamaşırlarından giymiş mecburen eşim eve geldiğinde selmanın mor çiçekli dantelli büyük sütyenini takmış benimde hoşuma gitti yenimi aldın deyince oda yok selmanın terleyince duş aldım mecburen giydim dedi bende güzelmiş dedim eşim 90 numara takar bende bu sana büyük dedim oda evet 115 numara bu dedi daha sonra bi kaç gün geçince banyoda kirli çamaşır sepetinde gördüm ve haftalarca sikime sürüp 31 çektim ama aklıma koydum selmayı sikecektim neyse bi hafta sonu selmalar geldi bize iki üç gün kaldılar gece 2.3 e kadar oturduk herkes uyumaya gitti selmada gitti bende balkonda sigara içiyodum selma geldi banada sigara verde içeyim dedi bende kahvesiz olmaz dedim mutfağa geçip kahve yaptık ve balkona çıkıp sigara yaktık ben içeriyi kolaçan ettim bu sırada herkes horlayarak uyuyordu selmayla yanyanaydık onun omzuna yasladım başımı hiç itiraz etmeden kaldık beş on dakka onda sonra elini tutup sarıldım biraz ürktü ama karı yanıyordu belli garibim sikilemiyordu memelerine dokundum enişte dur dedi ama sütyenine 31 çektiğimi anlatınca koptu oda hava esmeye başladı ama ben dururmuyum amı yanıyor du elimle amına masaj yaptım çileden çıktık domaltıp götüne boşaldım ve şimdilik bu yeter seni yarın sikecem dedim sabah oldu kahvaltıyı yaptık eşim kaynana çarşıya çıktılar bende arbayla işim var dedim selmada evde kaldı ben tekrar eve döndüm oda ne selma yatğıma yatmı 52 çekiyordu dur dedim yatağa atlayıp 69 pozisyonunda yaladık sonra amını yaladım traşlı mis gibiydi oda saksayo başladı saçlarında tutup amına giridkçe çığlıklar eşliğinde siktim tekrar domaltıp o yarım kalan götünü sikerek yara ettim ve erkeğim bundan sonra hep sen sik kaynın olacak salak hemen boşalıyor dedi ayda iki üç kere sikerim oda bende mutluyuz.

abimin malı oldum…..

ben Bursa’dan Cavidan, 27 yaşında, kapalı giyinen, ince yapılı, uzun boylu (1.75 cm), 63 kiloda bir bayanım. Çevremden güzelliğimle ilgili çok sözler duyarım. Evleneli 2 yıl oldu ve çocuğum yok. Belçika’da yaşayan 36 yaşındaki teyzemin oğlu İlhan abi (ben ona çocukluğumdan beri abi derim), eşini ve kızını, karısının memleketi olan Hatay’a bırakıp köyümüze, yani Bursa’nın bir ilçesi ve onunda bir köyüne geldi. İlçenin ve köyün adını söylemek istemiyorum. Annemin kadın hastalığı vardı, İlhan abi, “Hadi anneni İstanbul’a, doktora götürelim!” dedi. Ben de kocamdan izin aldım, annemle birlikte, İlhan abinin lüks arabasıyla, İstanbul’da, tanınmış bir kadın doğum doktoruna gittik. Annem muayene oldu, rahim kanseri imiş. İlhan abi ile konuşup, 3-4 gün içinde ameliyat olmasına karar verdik. İlhan abi bana, “Gelmişken sen de muayene ol!” diye tutturdu. Ben karşı geldim, ama annem de ısrar edince, utana sıkıla mecburen, kocamdan başkasına göstermediğim mahrem yerimi, zorla da olsa doktora gösterdim… erotik hikayeler Doktor bana sadece, “Evlimisin?” diye sordu. Ben de, “Evet.” dedim. Doktor yorum yapmadan dışarı çıktı, İlhan abi ile görüştü. Sonuç olarak bir hastalığımın olmadığını söyledi. İlhan abi doktorla konuşup, annemin ameliyat gününü belirlediler. Doktor, annemin 10 gün kadar hastanede kalması gerektiğini söyledi. Oradan ayrıldık. Annem bana söylenmeye başladı, “Kocaman kadın oldun, daha temiz olmasını beceremiyorsun! Pis olduğun için mi muayene olmak istemedin?” diye benimle çekişiyor, İlhan abi bizi dinliyordu. Ama bize müdahale etmedi. Sadece, “Cavidan sen damadı ara, durumu söyle, en az 10 gün buralardayız, annemin yanında kalacaksın!” dedi. Ben de aradım. Kocam beni kırmazdı, hemen kabul etti. O gün hastane yakınında uyduruk bir otelde kaldık ve ertesi gün annemi hastaneye yatırdık. Sağlam hasta olduğu için refakatçı kabul etmediler. Biz dışarı çıktık. İlhan abi, “Hadi ufaklık, kendimize doğru dürüst bir otel ayarlayalım, buralarda bir hafta felekten gün çalalım! Ama benimle gezecek ve yaşayacaksan, kendine bakman gerekiyor, sana biraz bakım yapalım!” deyip, lüks bir kuaförün önünde durdu… İçeri girdik, birkaç kadın saçlarını yaptırıyordu. Patroniçeyi dışarı çağırdı, bir şeyler konuştu, sonra içeri girip bana patroniçeyi göstererek, “Seni ona emanet ediyorum, sözünden çıkma, dediklerini yap, ben saat 18.00 gibi alırım seni!” deyip gitti. Saate baktım, daha yaklaşık 4 saat burada idim, aklımdan bu kadar zaman ben ne yapacağım burada diye geçirdim, aynı zamanda İlhan abi boylu poslu, zengin ve yakışıklı birisi, yengem de olmadığına göre, herhalde çapkınlık yapmaya gidecek diye düşündüm, soru sormadım. Patroniçe çalışanlardan birini çağırıp, “Bu hanımefendiye tırnaktan başlayıp en son saç teline kadar temizleyip bakım yapılacak. Buradan çıkarken kendini tanımayacak!” diye emir verdi… Uzatmayayım, etek traşım dahil, istemesem de bana bakım yaptılar. Bu arada benimle ilgilenen bayan bana, “Hadi iyisin, zengin birini bulmuşsun, iyi değerlendir!” dedi. Ben, “O benim abim!” dedimse de, “Ben böyle abileri çok gördüm, değerlendir derim başka birşey demem!” diye kesip attı. İlerleyen dakikalarda konuşurken artık abim demiyordum, desem de inanmayacak diye. “Bak kızım demedi deme, buradan çıktıktan sonra seni bir mağazaya götürecek, güzel kıyafetler, yani seksi kıyafetler alacak! Biraz cilve yaparsan kuyumcuya da götürür seni, güzel hediyeler aldırabilirsin. Daha sonrada lüks bir otele attı mı, senden karşılığını isteyecek!” dedi. “Olmaz abla, o öyle şeyler yapmaz!” filan desem de, “Kızım tecrübelerimiz konuşuyor, bu dediklerim çıkmazsa gelip bana anlatırsın, tamam mı?” dedi. Ben de, “Tamam!” dedim. Bu arada benim işim bitti, oradaki dergilere bakmaya başladım. Renkli kıyafetler, mini etekler, iç çamaşırları tanıtan dergiyi bayağı karıştırdım. Bana bakım yapan bayan gelip, “Ha şöyle, o dergideklerden aldır, kendini ucuza getirme!” diye kulağıma fısıldadı. İçime kurt girdi, ama yine de o benim teyzemin oğlu, böyle bir şey olmayacak diye de düşünüyordum. sex hikayesi Saat 18 olduğunda İlhan abi geldi. Beni görünce, “Ufaklık senmisin?” diye şaka yapıp, “Sen arabaya git!” dedi. Ben de itirazsız gittim, kuaföre kadar para ödediğini bilmiyorum. Ama merak ta ediyordum, bayanın dedikleri olacak mı diye. Arabaya bindi, “Açlık durumu nasıl? Karnımızı doyuralım mı? Yoksa önce otel mi ayarlayalım?” dedi. Ben cevap vermeden, “Önce otel!” diye söylendi. Çok lüks bir otele geldik. İlhan abi iki yataklı bir oda kiraladı ve bir günlük ücretini ödedi, “Memnun kalırsak, en az 10 gün kalacağız!” dedi. Otelde yemek menüsünü de öğrendik, oradan çıktık. Benim aklıma kuafördeki bayanın sözleri geliyordu sürekli. İlhan abi, “Hadi ufaklık, senin üstüne başına da bir şeyler alalım, güzelliğini tamamlasın!” dedi. Büyük bir mağazanın park yerine girdik. Yukarı çıkarken, “Parasını düşünme, limitsiz kredin var, ne istiyorsan alabilirsin!” dedi. Mağazaya girdik, bizi sanki önceden tanıyorlarmış gibi samimi bir şekilde karşıladılar. Benim şaşırdığımı görünce, İlhan abi, “Arkadaşımın mağazası!” dedi. Mağaza sahibi Hasan, “İlhanım, mağaza sizin!” deyip bir bayan çağırdı, “Hanımefendiye yardımcı olun!” dedi ve İlhan abi ile patron odasına geçtiler… Ben bir takım iç çamaşırı, herzamankilere benzer şeyler, etek, elbise, başıma da desenli bir örtü aldım. Masraf olmasın diye de fiyatlarını soruyordum, fakat söylemiyorlardı. Bir ara benimle ilgilenen bayan yanımdan ayrıldı, patron çağırmış. Geri geldiğinde, “Hanımefendi aldıklarını değiştirmemiz gerekecek!” dedi. “Niye?” değimde, “Patronun emri, daha güzel şeylerle seni yeniden tanımlayacağız!” dedi. Ben de pek anlamasam da, tamam demek zorunda kaldım. Kuafördeki dergide gördüğüm kıyafetlerden giydirdiler. Bunları yaparken yine kuafördeki bayanın sözleri aklıma geldi, (Gerçekten İlhan abi beni sikecek mi?) demeye başladım, bir taraftan da, (Yok olmaz, hem ben evliyim, hem o evli, o iş olmaz!) diye düşünüyordum. Neyse mağazada işimiz bitti, İlhan abinin yanına gittik. Tezgahtar bayan, “Efendim, sizin emrettiğiniz gibi bir şeyler ayarladık!” dedi. İlhan abi de, “Hadi ufaklık şimdi karnımızı doyurma zamanı!” dedi. Patron, “Misafirimiz olun, beraber yiyelim?” falan dedi, ama İlhan abi, “Yok, ufaklıkla baş başa yiyeceğiz!” dedi ve vedalaşıp çıktık… Kuafördeki bayanın dedikler bir bir oluyordu. Şimdi de kuyumcu derse, kesin bu gün sabaha kadar beni sikecek diye düşünüyordum, bir taraftanda beni sikmek isterse ne yaparım diye düşünüyorum. Rezillik çıkarma ihtimalim yok ya, herhalde boyun eğeceğim diye düşünmeye başlamıştım ki, “Aslında sana şimdi bir kuyumcuya gidip güzelliğini tamamlayacak bir şeyler daha almamız lazım ya, önce şu karnımız doyuralım bakalım!” deyip otelin yolunu tuttuk. Otele vardığımızda, otel görevlileri arabadan 3-4 poşet alıp odaya götürdüler. Halbuki benim aldığım en fazla 2 poşet olur. Herhalde İlhan abi de kendine birşeyler aldı diye düşündüm. Otelin lokantasına çıktık, mükellef bir yemek yedik. İlhan abi yemeğin yanında birşeyler içti, bana da, “İç!” dedi, ama ben, “İçmem, hayatımda hiç içmedim.” dedim. “Herşeyin bir ilki var, birşeyler söyleyim de iç!” dedi ve garsonu çağırıp kırmızı şarap söyledi. İlhan abiyi kırmamak için bir kadeh içtim. Bana bir kadeh daha doldurup içmem için ısrar edince, ben içimden, (Tamam, olay anlaşıldı, itiraz ve kaçış yok bu gece, galiba İlhan abinin yarağını yiyeceğim!) d
iye geçirip, kendimi bu gece sikilme fikrine alıştırmaya çalışıyordum. O doldurduğu kadehi de içtim, hesabı ödeyip odamıza çıktık… porno hikayeleri Kanaat getirmiştim, beni kesin sikecekti, ama merak ediyordum, bakalım nasıl isteyecek diye. İçeri girince içeride iki oda vardı, büyük odanın içerisinde büyük bir yatak, küçük odada da tek kişilik bir yatak vardı. İlhan abi, “Ben duş alacağım!” deyip duşa girdi. Duşunu aldıktan sonra havluya sarılarak çıktı, büyük odaya girip, geniş bir şort giyip, üzerine birşey giymedi. Ben zaten eskiden İlhan abinin vücudunu biliyordum, ama hiç beni sikmek isteyen biri olarak bakmamıştım. Çok karizmatik, kaslı bir erkekti. Yatağa uzandı, “Hadi canım sen de duşunu al, sonra da aldıklarını bana göster bakalım!” dedi. Ben de duşa girdim. Her tarafım bakımdan geçmişti, ister istemez elim amcığıma gitti, (Hadi bugün sana ziyafet var, kadının dediği gibi tadını çıkaralım!) diye aklımdan geçirdim ve bu duygu hoşuma gitmeye başlamıştı… Banyodan çıktım, “Hadi göster şunları bakayım!” deyince, içeri girmeden, “Abi ben utanırım, bunları sana gösteremem!” dedim. “Hadi utanma, utanılacak birşey yok, giy bakayım!” dedi. Utana sıkıla, iççamaşırların aralarında en masum olanlarını giyip, üzerime de bornozu giyip içeri girdim. Bana gülerek, “Ne o kız, mağazadan bornoz mu aldın?” dedi. “Hayır, utanıyorum!” dedim. “Bak kalkarım şimdi, hadi!” deyince, arkamı dönüp bornozu çıkardım. “Vay vayyy! Bizim ufaklığa bak! Bu ne güzellik kız? Vücudun hiç bozulmamış, yoksa daha kız mısın?” dedi. “Abi yaa, biliyorsun ki evliyim!” dedim. “Hadi önünü dön!” dedi. “Dönemem!” falan dediysem de, “Burda biz bizeyiz, hadi dön!” dedi. Utana sıkıla döndüm. “Vayyyy, tahminimden de güzelmiş! Hadi diğerlerini de göster!” diye emretti. Ben de kayıtsız şartsız uydum, mağazada elime bile alamadığım külodu ve aynı renkteki sütyeni giydim. Kendimi podyumlardaki mankenlere benzeterek içeri girdim. Elimle amcığımı kapatmaya çalışıyordum, “Çek kız elini! Onun kıymetini bilmeyen birine seni verdik diye zaten vicdan azabı duyuyorum!” dedi. “Niye öyle diyorsun abi?” dediğimde, “Peki doktor sana niye evlimisin diye sordu, biliyormusun?” dedi. “Hayır, bilmiyorum…” dedim. “Ben biliyorum, ama daha sonra söylerim!” dedi. Bu arada sürekli eliyle kalkan yarağını kapatmaya çalışıyordu. Biraz sonra, “Hepsi bukadar mı aldıkların?” diye sordu. “Benim almadığım kıyafetler de var burada, herhalde yanlış göndermişler?” dedim. “Hayır yanlış değil, ben aldım! Onları da yarın giyersin. Yoruldun, gel yanıma otur, biraz muhabbet edelim!” deyip yanına çağırdı. Zaten üstümdeki iççamaşırlarıyla her yanım açıkta gibiydi, utanarak yanına vardım, yatağın kenarına oturdum. Günümün nasıl geçtiğini filan sordu, “Utanıyorsan şu battaniyenin altına gir!” dedi. “İyi olur!” deyip yatağa girdim. Bir süre sonra saçlarımı okşamaya başladı, “O pezevenk kocan senin kıymetini bilmiyor, üzülüyorum senin için!” dedi. Benim yanıma yanaşıyordu. Bir anda dirseğinin üzerine kalkarak, “Sana kadınlığını yaşatmak istiyorum, bana müsaade edermisin?” dedi. “Nasıl olur, sen benim abim sayılırsın!” dedim. “Bugün olmayıveririz!” dedi. “Yapamam!” filan dedim, ama o, “Sen yapmayacaksın, ben yapacağım! Eğer utanırsan, beni görme, çek şu battaniyeyi başına!” deyip, başıma çekti… “Abi yapma!” filan dedim, ama çare yoktu, bu gün beni sikecekti, hiç olmazsa o zevk alsın diye, ona arkamı döndüm. Arkadan yanaşıp, saçlarımı koklayıp, kulak memelerimi öpmeye başladı. Kocamda görmediğim bir heyecan duyuyordum. Bir taraftan da varlığı ile yokluğu tartışılır külodumu ve südyenimi çıkardı, arkama kazık gibi ve alev alev yanan yarağını dayadı. Ben yönümü dönemiyordum, ama arkadan amcığıma geçireceğini hissediyordum. Biraz öptükten sonra beni çevirdi. Gözlerimi açamıyorum, ama müthiş heyecan duyuyordum. Taa aşağılara, ayağıma kadar indi, öpüp yalayarak amcığıma kadar gelince, “Annenin konuşmasından burasının kıllı olduğunu tahmin etmiştim, ama tam bana göre hazırlamışlar, onlara teşekkür ediyorum!” deyip, diliyle amımın dudaklarını açmaya başladı. Kocam daha beni doğru dürüst soyup ta amıma bakmamıştı bile… seks hikayesi Ufak ufak gözlerimi açıp bakmaya başladım. O amımı yaladıkça, ben de popomu kaldırarak, dilinin daha derinlere girmesini sağlıyordum. Yukarılara doğru uzandı, memelerimi okşamaya başladı. Memelerim avuçlarında kayboluyordu. Böylesine bir zevk alacağımı düşünmüyordum, onun yaptığı masrafların karşılığı olarak onunla görev olarak birlikte olur gider yatarım diye düşünüyordum. Ama resmen kudurmuştum. Bir an önce yarağını görmek ve yemek istiyordum. Dudaklarımı öperken, aşağıdan da amcığımı birşeyler zorluyordu. Fakat onun altında şort vardı. Biraz daha dudaklarımı öptükten sonra aniden üzerimden kalktı ve “1 saniye bekle!” deyip diğer odaya geçti. Biraz sonra elinde bir rulo kağıt havlu ve çırıl çıplak olarak içeri girdi. Ben gördüğüme inanamadım, önündeki yarak eşşek siki gibi sağa sola sallanıyordu. Yarağından gözümü alamadığımı görünce, “Ne o, daha önce hiç yarak görmedin mi?” deyip yatağın kenarına gelip dikildi. Elini bana uzatarak benim yataktan doğrulmamı sağladı ve yatağın kenarına çekerek ayaklarımı aşağıya indirdi. O koca şey şimdi ağzımın hizasına geldi. “Hadi, ne duruyorsun, ellesene!” diye emretti… Korka korka ellemeye çalışıyordum ki, “Bu ne kız, taze gelinin yarağa dokunduğu gibi dokunuyorsun! İlk defa mı yarak görüyorsun?” dedi. “Böylesini ilk defa görüyorum!” dedim. Elimi değdiğimde kazık gibi olduğunu hissettim. Dibine kadar sıvazlayarak elledim. Saçımdan tutarak yarağını ağzıma sokmaya çalışıyordu. Bense sadece başının etrafına dudaklarımı değdirebiliyordum. Bir anda kollarımdan tutarak kaldırdı. Zaten benden çok uzun boylu ve güçlü idi. Göğsüne başımı bastırıp, popomu avuçlayarak beni kendine çekti, yarağını aramızda sıkıştırmıştık. Biraz böyle bekledikten sonra beni kucakladığı gibi yukarı kaldırdı. Ben de düşmemek için boynuna sarılıp bacaklarımı beline doladım. Bu pozisyonda sanki yarağını bacaklarımın arasına aldım, amcığımın dudakları arasına sıkıştırmıştım. Biraz dans eder gibi sarılı durduk, sonra yavaşça beni yatağa yatırdı, bacaklarımı onuzuna alarak, o kocaman şeyin dibinden tutarak, aşağı yukarı kaygan amcığıma sürtmeye başladı. Korkuyordum aslında, ama ne olacaksa olsun artık diye düşünüyordum… Aşağı eğilerek, “Benim küçük sevgilim, şimdiye kadar sana kadınlığını hissetirmemişler, hazırmısın?” diye sordu. Gözlerimle evet dediğim anda dudağıma yapıştı ve abandı. Sanki amcığıma birisi kolunu sokuyordu. Dudakları dudaklarımı hapsettiği için bağıramadım, ama geri itelemeye çalıştım. Ne mümkün, dibini bulmuştu. Biraz öyle bekledi. Dudaklarımı ağzından kurtardım ve “Offf, ne yaptın abi, biryerlerim yırtıldı!” dedim. “Kızlığını bozdum, kocan olacak beceriksiz seni 2 yıldır adam gibi sikememiş, doktor senin halen kız olduğunu söyledi bana!” deyip, biraz geri çekilerek yatağın başında bulunan kâğıt havluyu alarak altıma koydu, sonra yarağını amcığımdan çekti ve kanların akmasını sağladı. Ben kanı görünce kızlığımın daha yeni bozulduğuna kanaat getirdim… evli seks hikayeleri Amcığımdaki ve yarağındaki kanları sildikten sonra, yarağını yeniden soktu amcığıma. Yavaş yavaş dibine kadar girip çıkıyordu. Memelerimi emiyor, dudaklarımı öpüyor, güzel sözler söylüyordu. Az sonra beni bir tit
reme tuttu, amcığım karıncalanmaya başladı, gözlerim kaydı, bayılacakmışım gibi, sanki uçacakmışım gibi hissediyordum kendimi. Hiç böyle olmamıştım, gelmek böyle oluyor demek ki diye düşündüm. Ne kadar süre beni böyle sikti bilmem ama, bana bayağı uzun geldi. Ben bu sürede 2 sefer daha geldim herhalde. Sonunda o da gelmek üzereydi, “Hamile kalmak istermisin canım?” dedi. Ben hemen, “Hayırrr!” dedim. O da o kocaman yarağını amcığımdan yavaş yavaş çıkararak, dibinden tutup göbeğime doğru attırmaya başladı. 2 yıldır evliyim, kocamın böyle tazzikli attırdığını görmemiştim. Bana kağıt havluyu vererek temizlenmemi işaret etti. Ama ben iyice yorulmuştum, ellerimi ve bacaklarımı yana açarak yatağa ölü gibi uzandım. “Ah yavrum, çok mu yoruldun? Sen kıpırdama ben sana hizmet ederim!” deyip beni temizledi. Sonra yanıma yatıp, arkamdan sarıldı ve “Dinlen sevgilim, geceler uzun, artık benimsin, benim iznim artık bitene kadar buradayız, tamam mı?” dedi. “Sen nasıl istersen abiciğim!” dedim. İlk gecemizde 2 defa daha pozisyon değiştirerek sikiştik. Ertesi gün kendimize geldiğimizde, hastaneye annemin yanına gittik. Annem bendeki değişikliği görünce, “Ha şöyle, kadına benzemişsin! Aferin İlhan oğlum, iyi yapmışsın!” dedi. Sanki benim ilk defa adam gibi yarak yediğimi hissetmiş gibiydi. Annemin ameliyatı zor geçti. Ama biz 10 gün balayı yaptık. Son sikiştiğimizde hamile kalmaya karar verdim ve içime boşalmasını sağladım. Köye gidince de, “Doktorda tedavi oldum!” deyip kocamla yattım. Şimdi İlhan abiye benzeyen bir çocuğum

NASIL OLDU BENDE ANLAMADIM

Merhaba Sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

NASIL OLDU BENDE ANLAMADIM

            Selam inanın nasıl oldu bende anlamadım. Hayatta olmaz diye hiçbir şey yok. Büyük konuşmamak lazım.           

            Benim ismim sevgi 30 yaşında 60 kilo boy 1,65cm kumral bir bayanım. Ev Kadınıyım. Eşim ise 35 yaşında 1,85 boyunda 85 kilo civarında ismi murat. Ordu da yaşıyoruz. Eşimle çok mutlu bir hayat hikayemiz var. Eşimle 13 yıllık evliyiz.

 Birbirimizi çok seviyor ve aynı zamanda da güveniyoruz.Eşimle seks yaparken ayrı ayrı fanteziler kurarız. Zaman mekan bizim için önemli değildir. Bahçede, piknikte, misafirlikte, balkonda ve arabada yani nerisi olursa olsun fark etmiyor. Seks yaparken çok fanteziler kurarız. Eşim bana çoğulukla  seks hikayeleri anlatır ve beni bir başkası ile hayel ederdi. Önceleri kızardım başkaları ile hayel etmesine ama ne diyeyim kızsamda hoşuma gider ama bunu eşime belli etmemeye çalışırdım. Eşim kalçalarımın harika olduğunu söyler her fırsatta da arkadan sokmaya çalışırdı ama izin vermezdim . zamanla arkamla parmağı ile oynaması bana mütiş zevk vermeye başladı. Arkamla oynadığı zaman daha zevk alıyor daha kolay boşalıyordum. Zamanla arkadan kafasıydı , yarısıydı derken şimdi hepsini içime alıyor mutlu oluyorum. Bu kadar açıklamadan sonra isterseniz tamamen  gerçeklerle dolu hikayemize geçeyim.

            Eşimle genelde internet başında yaşanmış seks hikayelerini okur kendimizden geçer ve seks yapardık. Sonra eşim internette bir sitenin (Kameralı Arkadaşlık Sitesi) diye bir sitenin olduğunu söyledi. İstersen biraz girelim takılalım dedi. Önce her zaman ki gibi razı olmadım. Zamanla ısrarları sonucu siteye yanımda girdi . Sitede eşler seks yapıyor kamera karşısında sende istersen kamera aracılığı ile sende istediğin şeyi yapıyorsun. Yazışmalarda oluyor. 1-2 hafta buraya takıldık . Bir gün yine bu sitede iken karşı taraftan hoşumuza giden birileri bizi msn ye davet etti. Bizde gerçek msn mizi vermemek için msn mizin olmadığını söyledik. Onlarda msn lerini ısrarla vermek  isteyince eşim tamam verin biz msn alınca ekleriz dedik. Geçiştirmek için msn lerini aldık bir yere not ettik. Eşim bana istersen bir msn açalım şunlarla biraz sohbet edip takılalım dedi. Ben ise nasıl oldu ise tamam dedim. Eşim çok sevindi hemen bir msn açarak onları kaydettik. Msn yi açtığımızda onların msn açık değildi. En az 3 saat msn açmalarını bekledi eşim. Ama yine de o gün msn açamadılar . Ertesi gün eşim işten geldi yemeğimizi yedikten sonra bilgisayarın başına geçti ben ise bulaşık yıkıyordum bana seslendi “Sevgi koş msn açık” diye. Evet msn leri açıktı. Eşime sen ciddimisin bunlarla konuşmaya dedim Murat ise ne olacak canım sadece takılacağız istemezsen kapatırım dedi. Aslında yok diyordum her zaman ki gibi ama içimde bir kıpırdanmalar hatta vajinam sulanmaya başlamıştı nasıl olduysa. Bunlar olurken bir ileti geldi selam diye ve msn de sohbet başlamak üzereydi. Karşı taraf Ferdi ile Nazan isminde bir çiftti. 5 yıllık evli olan Ferdi ile Nazan en az bizim kadar heycanlı idiler. Ferdi 32 Nazan ise 29 yaşında idi. Erzurumda yaşıyorlarmış. 2 saate yakın yazışmalı sohbet ettik ve karşı taraf kamera açmak isteyip istemediğimizi sordu eşim bana baktı ben eşime. “Oldu ki oldu aç” dedim eşim bana eminmisin sonra beni suçlama dedi. Bende sanki sen istemiyorsun dedim ve daveti kabul ettik. İlk başlarda onlarda bizde yüzümüzü göstermedik onlarda en az bizim kadar güvenle alakalı olduğundan açamadık. Atık yüzlerinde açılma vakti gelmişti. Ferdi gerçekten yakışıklı iri ama atletik bir adamdı yani ilk görüşte hoşuma gitmişti. Ama bunu kesinlikle eşime belli etmemeye çalıştım. Nazan ise Feriye yakışan alımlı kocaman memeleri olan bir bayandı. İlk konuşmalar karşılıklı soru cevap şeklinde sürdü gitti. 2-3 gün böyle sürdü. Daha sonraki günlerde karşılıklı seks yapmaya başladık. Onlar bize bir pozisyon söylüyor biz yapıyoruz biz onlara bir pozisyon söylüyoruz onlar yapıyor du. Msn de seks yaparken Kendi kendime soruyordum acaba ferdi tam istediğim erkekmiydi sanki yıllardır ferdiyi tanıyormuş gibi bir his vardı içimde. Gerçekten de aleti kalın ve büyük tü. Nazanı kucağına alıyor istediği şekilde beceriyordu. Ama murat böyle kesinlik le yapamaz dı yapamaması beni tahrik ediyor giderek ferdinin kucağına itiyordu. 1 ay internette seks yaptık ve beklediğim davet gelmişti ferdiden. Bizi Erzurum a davet ediyorlardı. Muratla uzun uzun konuştuk bu konuyu. Geri dönüşü yoktu. Pişman olmak yoktu. Bak Murat dedim” beni gözümün önünde ferdi sikecek” dayanabilecek misin. Dedim o ise hayatta tek istediği şeyin grup olduğunu söyledi. Bende çok istiyordum. 1 kereden bir şey olmaz dedik ve kabul ettik. İlk defa vijina mın hakkını verecek bir alet bulmıştum kaybetmekte istemiyordum onu tatmak istiyordum. Beklenen gün geldi ve Erzurum a gittik. Bize verdikleri adres e  ticari taksiye bindik direk Nazan gilin eve geldik. 2 katlı bahçeli bir evde oturuyorlardı. Bahçeden içeri girdik ferdi ve Nazan bahçede bizleri bekliyorlardı. Nazan çok seksi giyinmişti. Ferdi ise daha yakışıklı spor bir giyimle karşıladılar bizi. Hepimiz çok heycanlı idik.yarım saat bahçede sohbet ettik. Sonra yemek yemek için Nazan hazırlıklara başladı daha önce yaptığı yemekleri bahçeye beraber taşıdık bahçede yemeklerimizi yedik . Nazan a banyo yapmam gerektiğini söyledim beraber banyoya gittik nazanla Nazan banyoyu gösterdikten sonra içeri girdi. Ben banyoda iken eşimle Nazan yatak odasında başlamışlar bile. Banyonun kapısı tak tak diye 2 defa vuruldu. Nazan çıkmak üzereyim dedim ama gelen Nazan değil eşi ferdiymiş. Gelebilirmiyim diye izin istedi. Bende tık yok kalbim daha hızlı atmaya başladı. Ses çıkmayınca kapıyı açıp içeri girdi. Hiçbir yerimi kapatamadım yada kapatmak istemedim. Ferdi nin üstünde ise sadece havlu vardı. Ferdi havluyu dahi bırakmadan duşun altına girip beni dudaklarımdan kaptı çok güzel içten öpüşüyordu. Üstündeki havlu yere düşmüş aleti enim önümü zorluyordu. Kafamı aşağıya doğru indirdim yalamak için aman allahım bu ne gerçekten çok kalın bir alete sahipti. Sadece başını ağzıma sığdırabildim dudaklarımın kenarında hiç boşluk bile yoktu. Murat lara katılalım mı dedi bende olur dedim. Beni hiç zorlanmadan kucağına aldı ve çırılçıplak yatak odasına gittik. Eşim Nazan la 69pozisyonundalarda eşim yalamayı çok seviyordu. Yatakta bizede yer açtılar eşim bana nasıl gidiyor geldiğimize değdimi diye sordu bende daha tadına bakmadım dedim. Ferdi tadına birazdan bakacaksın canım acelemiz yok dedi. Sırt üstü uzandım ferdi ayak uclarından başlayarak her yerime dil darbeleri atıyordu. Beni daha sonra domaltarak göt deliğimi yalamaya başladı anlaşılan ferdi arkadan başlayacaktı daha sonra parmağı ile oynamaya başladı parmağını sokup sokup çıkarıyordu. Nihayet kalın aletinin başını götüme dayadı ama o alet nasıl girecekti oraya hiç bilmiyordum. Yavaş yavaş itiyordu ama bir türlü kafası girmiyordu. O sırada murat ferdiye istersen önce ben gireyim dedi ferdi ise tabi gel dedi eşim arkamdan ilk hareketinde içime girdi birkaç defa girip çıktı. Şimdi sok karıma der gibi ferdiye teslim etti ama ferdi o büyük aletini halen içime sokamadı. Çünkü çok kalındı istese sokar ama canımı yakmak istemiyordu. Ferdi istersen sen otur üstüne ben yatayım dedi ve öyle yaptık tekrar başını tükmükledi bende götümü kontrol bendeydi artık kendimi yavaş yavaş ferdinin aletine oturmaya çalışıyordum ve kafası girmişti ama götüm sanki yırtılacak gibiydi. Yarısına kadar oturmuştum ferdi hiç çıkarmadan beni altına aldı ve bacaklarımı omzuna attı daha derine girmek istiyordu. Canımın yanması artık tamamen zevke dönüşmüştü. Artık yavaş yavaş değil hızlı hızlı giriyordu. Tost olmak istiyordum ben aslında bu sefer murat ı ben çağırdım. Eşim altta ben önden üstüne oturdum arkam ferdiye dönük ferdi ise arkadan girecek ti. İlk başlarda acı çekiyordum ama çok zevkli olduğunu tahmin edebiliyordum mastırbasyon yaparken hep bunu hayel ederdim. İstediğim olmuştu bende tost olmuştum çok zevk verici idi ve boşalmak üzereydim eşim boşlacağımı anlamış olmalı ki daha hızlandı o hızlanınca ferdi daha yüklenmeye başladı. Çığlık ata ata boşaldım eşim tekrar Nazan a döndü ferdi ise vajinama girmek için hazırlık yapıyordu dinlemek isteyip istemediğimi sordu bende hayır devam edilim dedim.o aleti içimde hissetmek istiyordum. Boşalmadan dolayı vajinamın kenarından sular geliyordu ferdi eli ile vajinamın suyundan alarak yarağına sürdü. Sıvazlıyordu yarağını ve vajinamın kenarında aleti dolanıyordu bazen kafasını vajinama şap şap vuruyor du bu beni dahada azdırdı yeter artık sok diye inledim. Ferdi ise sok dememe rağmen beni deli ediyordu. Nazan eşine söyle beni siksin diye bağırdım. Nazan ise eşimin altında üstünde inliyordu biz size karışmıyoruz ne yaparsanız yapın dedi ben yiyeceğimi yiyorum dedi. Ferdi sonunda vajinamın içine girecekti kafasını itmişti bile ben dahada dahada dedikçe ferdi biraz daha sokuyordu. Aleti beni çı
ldırtmıştı ve sonunda yavaş yavaş da olsa dibine kadar girmişti muhteşemdi sonra birden hızlanmaya başladı sanki aleti içimde dahada büyüyordu bense zevkten boşalmak üzereydim kasılmalar başlayınca ferdi dahada hızlandı bir hareket le beni domaltı . içime girip girip çıkartıyordu . arkadanda eliyle arkamla oynuyordu bu daha zevkli olmaya başlamıştı ve sora hem vajinama hem arakama girmeye başladı ikimizde aynı anda boşalacaktık. Beklenen an gelmişti göz göze geldik ve avazım çıktığı kadar bağırıyordum ama ferdi eli ele ağzımı kapatmaya çalışıyordu yavaş komşular duyacak diyor du ama benim umrumda bile değil di elini ısırmak zorunda kaldım. Ferdi üstümde yığılmış kalmıştı. Ama yarım saat sonra tekrar denedik gün boyunca seks yaptık. 3 gün erzurumda kaldık 3 gün boyunca seks yaptık çok güzel bir duygu idi. Denemek isteyenler hiç beklemesin bence süper bir duygu heyecan zevk seks her şey var.

 

İlk adım

Merhaba Sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

 

 

Adım Arda 35 yaşındayıım. Uzun süredir netten tanıştığım Burak  ile ortak bir yanımız vardı. İkimizde eşlerimizi başka erkeklerle sevişirken izlemeyi hayal ediyorduk. Msn de bunun la ilgili sohbetler yapıyorduk. Burak karısı Aslıyı( 35 yaş 170 kısa sarı saçlı balıketli ) evlenmeden önceki partneri Erkanla hayal ediyordu. Ben ise karım Özgeyi( 28 yaş 170 uzun dalgalı saçlı balıketli ) nette 2 yıl yazıştığım Selimle hayal ediyordum. Burak artık bunu yaşamaya hazır olduğunu ve ne pahasına olursa olsun bu zevki tatması gerektiğini söylediğinde çok heycanlanmıştım. Ama nasıl olacaktı. Burağın bütün planı hazırdı. Erkanın evinde bir doğum günü kutlaması yapılacaktı. Burakla ben eşlerimizle Selim ve Erkan çakma kız arkadaşlarıyla katılacaklardı doğum gününe. Ve hepimiz işyerinden arkadaşmış gibi olacaktık ve eşler ile birlikte ilk görüşme olacaktı. Burak hazır olmasına hazırdı ama ben pek hazır hissetmiyor pişman olmaktan korkuyordum.

 

 

Burağın teklifi kalbimi yerinden fırlatacak kadar heycanlandırmaya yetmişti. Herşeyi göze alıp kabul ettim ve durumu selim ve erkanla paylaştık. dünden razılardı. Ve cumartesi gecesine organizasyon yapıldı.

 

 

Karım Özge siyah penye bol kesim bir dizüstü etek giymişti, üzerinde beyaz dar  v yaka bir body boynunda siyah fular, içinde siyah jartiyer,siyah dantelli jartiyer çorabı,siyah saten bir slip kilot giymişti ve sütyeni yoktu. Ayağında ise siyah yüksek topuklu terlikleri ve sol bileğinde siyah boncuklu bir hal hal vardı. Makyajı hafif elleri ve ayakları kırmızı ojeliydi. Hiç birşeyden haberi yoktu .Gayet masum bir doğumgünü zannediyordu….

 

 

Burağın karısı Aslı bol kesim pileli beyaz mini etek, siyah askılı body,siyah transparan bir gömlek, çorapsız,arkası bantlı beyaz yüksek topuklu bir ayakkabı ,sütyensiz ,siyah saten tanga ile harika görünüyordu. Halka küpeleri gösterişli, makyajı pastel tonlarda idi. El ve ayak tırnaklarınd parlatıcı ve frenc tercih etmişti. Aslınında hiçbirşeyden haberi yoktu.

 

 

Daha tanışma faslında  ben burak selim ve erkan nerdeyse boşalacaktık. Diğer çakma sevgililer bizimkilerin yanında çok silik kalmışlar ve yemekten hemen sonra işlerini bahane edip kalkmışlardı.

 

 

Ve 4 erkek 2 kadın kalmıştık. Muhabbet gayet iyiydi kolayca ısınmıştı herkes birbirine. Herkes komplekssiz ve kendini yetiştirmiş insanlardı. Güzel espiriler güzel güncel olaylar değerlendiriliyor doğum günü neşe işinde geçiyordu. Ama tüm erkeklerin aklı hep gecenin ilerleyen saatlerindeydi. Alkolden herkes çakır olmuştu saat 00.00 ı gösteriyordu. Plana göre erkekler içkiyi bırakacak özge ve aslıya biraz daha içirilecek ve sarhoş olmaları sağlanıcaktı. Herşey planlandığı gibi gidiyordu. Bu arada özge ve aslı ayık hallerine göre biraz daha rahat oturuyorlardı ve çok daha fazla neşelilerdi. Selimle Erkanın gözleri bayram ediyor burakla benim kalbimiz yerinden fırlayacakmış gibi atıyordu.

 

 

Kızlar artık sarhoş olduklarını itiraf ediyorlarken selim ceketinin cebinde sarılmış 2 adet sigara çıkardı. Bu sigaralar normal değildi kalın ve içleri esrarlıydı.

 

 

Selim: Arkadaşlar 2 adet sigaramız var ve 6 kişiyiz bunun için paylaşmamız gerekiyor Birini ben arda ve özge diğerini erkan burak ve aslı paylaşacak dedi.

 

 

Selim apaçık mesajı vermişti.

 

 

Erkan : Bence bir sakıncası yok dedi

 

 

Burak : Bencede

 

 

Aslı : Zaten çok alkollüyüz nerden çıktı şimdi sigara ..

 

 

Ben : Hiç mahsuru yok son derece keyifli olur.

 

 

Özge : Ben zaten çok sarhoşum içmesem olmazmı

 

 

Selim : Lütfen özge oyun bozanlık yok.

 

 

 

 

 

Kızların o seksi ve sarhoş hallerinden hepimiz çok etkilenmiş aletlerimiz dimdikti. Derken bir gelişme oldu ve erkan cd ye mezdekeyi koydu. Kızları oryantale kaldırdık. Ortalık duman içindeydi .

 

 

4 erkek oturmuş kızları seyrediyorduk selimle ben 2 lide,  burakla erkan 3 lü koltukta keyif yapıyor arasıra çaktırmadan aletlerimizi okşuyorduk. Oynarken sallanan göğüsler açılan etekler resmen bir göz ziyafetiydi. Arasıra selim ve erkan ayağa kalkıyor para yapıştırma bahanesiyle biraz elleyip sürtünüp oturuyorlardı. Muhteşem bir zevk girdabındaydık. Derken müzik bitti ….Özge nefes nefese 2 li kotukta oturan benim yanıma oturacaktıki kenara çekilip selimle aramıza oturmasını sağladım. Aynı hareketi burakta aslıya yaptı. Selim solunda ben sağında oturuyordum. Karım çok seksiydi.

 

 

Özge : Aşkım çok sarhoşum ne zaman gidicez…

 

 

Ben:  Selimin gözlerine bakarak Ne gitmesi hayatım daha gece yeni başlıyor

 

 

Selim: Evet özge daha gece yeni başlıyor.

 

 

Özge : Delirdinizmi dünyayı yedik içtik eğlendik. Kafamı koymam lazım biraz başım dönüyor.

 

 

Derken gayri ihtiyari başını selimin omuzuna doğru götürdü…gerçekten kafası güzeldi normalde yapmazdı böyle bişey hatta ayaklarını topuklu terliklerinden çıkarıp sağında oturan benim sol bacağıma gelicek şekilde koltuğa doğru topladı… Kafası selimin omuzunda ayakları benim sol bacağımda kıvrılmış ve kafası güzeldi… Karımın kırmızı ojeli ince çoraplı ayaklarını yavaş yavaş okşamaya başladım. Selimde karımın kafasını koltuğunu altına aldı …usulca karımın saçlarını okşamaya başladı…ben ayakbileklerini okşamaya başlamıştım selimse elini karımın kulağının arkasında gezdirmeye başladı…

 

 

Ortalıkta sessizlik hakimdi karşı koltukta 3 çift göz bize bakıyordu ama aslı yarı uyuklar gibiydi

 

 

Ben artık kaval kemiğine ve dizine kadar çıkarmıştım ellerimi okşuyordum karımın bacaklarını .selim ise baş parmağını özgenin dudaklarında gezdirip benim gözlerimin içine bakarak karımın kulağına çok seksisin dedi.. Özge selime hafifçe tebessüm etti. Tebessümden sonra Selim dudaklarını karımın rujlu dudaklarına götürdü ve öpmeye başladı. Özge kendini çekmeye uğraşırken bir yandan bana bakıyordu ve göz göze geldik,Hiç tepki vermedim ve eğilip dudaklarımı karımın bacaklarına götürdüm. Bu ona ince bir mesajdı (Bu adam seni bu gece becericek ve bende buna razıyım ) ve Selimin dudaklarına direnmeyi bırakmıştı hatta istekle karşılık veriyordu. İyice az dırmıştı bu durum beni .Karımın ince çoraplı ojeli ayakları ağzımdaydı. Ama karımın göğüsleri başka bir adam tarafından okşanıyor dudakları yine aynı adam tarafından öpülüyordu.1-2 dakika bu durum böyle devam etti. Karım ayağını ağzımdan çekti doğruldu ve Terliklerini giyip ayağa kalktı. Arkasından Selimde kalktı ve el ele tutuşup yatak odasına doğru yöneldiler.. Karım arkaya dönüp bana baktı ve daha çok kırıtarak Selime yaklaştı ve salondan çıktılar. Devamı 2 de