cilveli ve vahşi

Merhaba venusdomain.com sex hikayeleri Okurları ,

selam tüm okurlara; kız arkadaşım azgın bi dönem yaşıyordu, tatmin etmesi benim işimdi tabii, gece olunca yatağımıza geçtik, önce öpüşmeye başladık, dudaklarını iyice emiyor, yavaş yavaş da göğüslerine doğru iniyordum, meme uçları oldukça sertleşmişti, dokunuşlarımla daha alevli bir hal aldı, ellerimle avuçlayarak göbeğine doğru dilimle indim, iniltilere başlamıştı, kilodunu sıyırıp çıkardım, bacaklarını açarak amına dilimle girdim, hızla emiyordum, dilimi iyice içine sokarak emmeye devam ettim, aşkımmm, oofff süper diye inliyordu, ellerimle de göğüslerini sıkıp okşuyordum, ters çevirip götünü ellerimle ayırdım ve amını ve götünü yalamaya başladım bu kez, daha bi inlemesi artmıştı. sonra sikimi çıkarıp ağzına verdim, neredeyse köküne kadar alıyordu, soktukça soktum ben de, tek bacağını ayırıp amına hızla girince çığlığı patlattı, sert ve hızlı sexi seven biri olarak iyice coşmuştum, vura vura inletiyordum, bir süre sonra domaltarak sikmeye devam ettim, artık zevkten deliler gibiydik, yan yatış pozisyonunda amına kökleyerek sonunda boşaldım, ikimiz de zevkin doruklarındaydık. aşkım senden bi ricam olacak dedi, söle cnm dedim, hiç arkadan yapmadım dedi bi ilk istiyorum nasıl olur sence dedi, tatlım harika olur dedim, bunu istemeyeceğini düşünerek hiç daha önce teklif etmemiştim, yüz üstü yatağa çevirdim, bacaklarını hafif açtım,ellerimle götünü ayırmaya çalıştım, göt deliğini ıslatıp yalamaya başladım ilk olarak, az sonra kremi olduğunu söledi ve alıp onu deliğin kenarlarına sürdüm, hazır ol aşkım geliyorum dedim, titriyordu ama nafile benimki kazık olmuştu yeniden, yavaşça göt deliğine girmeye çalıştım çok dardı, ıııhhhh diye bi ses çıkardı ilk olarak, az az girip çıkmaya başladım, yavaşça gitgeller ve giren sikimin hacmi artıyordu, sonunda kökleyerek sertçe sikmeye başladım, aslı çılgınca haykırıyor ve çıkmam için yalvarıyordu, kollarından tuttum kıpırdamasını engelleyerek, bağırışları altında defalarca gidip gelerek sonunda içine patladım, gözünden yaşlar geldi, bir süre kalkamadı ama doğrulunca çok zevk aldığını söyleyince beni de tamamen rahatlatmıştı.

One thought on “cilveli ve vahşi

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 0-535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0-535-978-20-21 Araba var

Leave a Reply

