kaynımın karısı

Merhaba Sinirsizhikayeler.Com Okurları ,

slm ben kayseriden emre sizlere kaynımın karısı selmayı anlatacam,ben 28 yaşında bana ait olan işimle meşgulüm kaynımda kaynanamgil beraber aynı evde oturuyorlar eşimde ayda bir annesigile gider yatılı bir iki günlüğüne kaynımında eşi selma uzun boylu balık etli beyaz tenli iri taş memeli kalçalı bir kadın eşim onlara gitmişti hafta sonuydu ben gitmezdim evleri kalabalık ve küçüktü eşim onlarda banyo yapmış selmanın çamaşırlarından giymiş mecburen eşim eve geldiğinde selmanın mor çiçekli dantelli büyük sütyenini takmış benimde hoşuma gitti yenimi aldın deyince oda yok selmanın terleyince duş aldım mecburen giydim dedi bende güzelmiş dedim eşim 90 numara takar bende bu sana büyük dedim oda evet 115 numara bu dedi daha sonra bi kaç gün geçince banyoda kirli çamaşır sepetinde gördüm ve haftalarca sikime sürüp 31 çektim ama aklıma koydum selmayı sikecektim neyse bi hafta sonu selmalar geldi bize iki üç gün kaldılar gece 2.3 e kadar oturduk herkes uyumaya gitti selmada gitti bende balkonda sigara içiyodum selma geldi banada sigara verde içeyim dedi bende kahvesiz olmaz dedim mutfağa geçip kahve yaptık ve balkona çıkıp sigara yaktık ben içeriyi kolaçan ettim bu sırada herkes horlayarak uyuyordu selmayla yanyanaydık onun omzuna yasladım başımı hiç itiraz etmeden kaldık beş on dakka onda sonra elini tutup sarıldım biraz ürktü ama karı yanıyordu belli garibim sikilemiyordu memelerine dokundum enişte dur dedi ama sütyenine 31 çektiğimi anlatınca koptu oda hava esmeye başladı ama ben dururmuyum amı yanıyor du elimle amına masaj yaptım çileden çıktık domaltıp götüne boşaldım ve şimdilik bu yeter seni yarın sikecem dedim sabah oldu kahvaltıyı yaptık eşim kaynana çarşıya çıktılar bende arbayla işim var dedim selmada evde kaldı ben tekrar eve döndüm oda ne selma yatğıma yatmı 52 çekiyordu dur dedim yatağa atlayıp 69 pozisyonunda yaladık sonra amını yaladım traşlı mis gibiydi oda saksayo başladı saçlarında tutup amına giridkçe çığlıklar eşliğinde siktim tekrar domaltıp o yarım kalan götünü sikerek yara ettim ve erkeğim bundan sonra hep sen sik kaynın olacak salak hemen boşalıyor dedi ayda iki üç kere sikerim oda bende mutluyuz.

6 thoughts on “kaynımın karısı

  1. merhaba olgun özgür ve seçici bayanlar. istanbul
    avrupa yakasından umut ben, atletik yapılı
    bakımlı esmer tenli 1.74 boy 75 kiloda biriyim.
    güvenilir sırdaş samimi bir partner ihtiyacı
    hisseden, benim gibi aşka susamış pınarından
    kana kana içmek arzusu taşıyan, içinde kor gibi yanan gizli ateşi söndürmek isteyen güzel
    bayanlar. yaşanacak hoş doyurucu ve sıcacık
    anlara ne dersiniz.? 0543 251 1181
    umudum88@windowslive.com telim 3g uyumlu
    olup özelim açıktır kendine güvenen cesur
    bayanların sms veya aramalarını bekliyorum lütfen çekinmeyin

  2. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

  3. merhaba hanım efendiler. okuduğunuz hikayeleri bire bir yaşamak isterseniz ben levent çagrı atmanız yeterlidir sizi gökyüzündeki bulutların üstüne uçurabilirim nerde olursanız olun
    05426736850

Leave a Reply

